Powiem tak - nie zamieniłbym się.
To była wersja jakby skonfigurowana pod wynajem.
1-strefowa klima bez nawiewów na tył, brak wielu systemów (lane assist, czujnik martwego pola, ACC), połowiczny keyless, ręczne fotele, mały ekranik infotainment w trybie AA (bardzo dużo obcinał po bokach).
Z plusów: świetne światła, bardzo dobrze działający czujnik deszczu, 4x4, zaskakująco małe zużycie w trasie (ok. +1 kWh/100 vs Niro), znacznie lepsza krzywa ładowania, dobre wyciszenie, przycisk wyłączający ładowanie przy porcie ładowania, klima postojowa (specjalny przycisk) uruchamiana również bez apki, fajna grafika zegarów i możliwości konfiguracyjne, bardzo sprawnie działający infotainment MBUX, niebrudząca się kamera, ukryta pod znaczkiem
Z minusów: duże zużycie w mieście i w podmieściu (+3-4 kWh/100 vs Niro), bardzo źle działający pedał hamulca, trudny do wyczucia i czasami wibrujący, jakby się włączał ABS, beznadziejna rekuperacja w trybie auto, mylący się prawie ciągle system pokazujący ograniczenia prędkości, zapominanie wybranego trybu rekuperacji po wyłączeniu samochodu; czasem słyszalne dźwięki/stuki z napędu i jakieś bulgotanie, jakby płynu chłodniczego, brak frunka i malutki bagażnik
Z plusominusów: pasażerowie chwalili fotel, kierowcy - wręcz przeciwnie; początkowo trudne do wyczucia miziadełka na kierownicy, ale po paru tygodniach polubiłem; umiejscowienie portu ładowania - w domu wolę po mercedesowsku (prawy tył), pod ładowarkami publicznymi po kijowemu (przód)