JareG

Pionier e-mobilności
Widzieliscie kursy walut ? Przeciez u nas znow zaczynaja deukowac…
A w ogóle te wolskie młoty kiedyś przestały drukować? Drukarki tylko zwalniały.. teraz, skoro Unia kasiorę wstrzymuje, muszą skądś ją wziąć - a idzie rok wyborczy, no i zima po drodze..

Pozdrawiam
 

pawcjo

Posiadacz elektryka
Na kia.com jest juz cennik. W stosunku do pierwotnego cennika z 4 kwietnia wszystkie wersje EV rowno o 24000 w gore :(

Maciej
O dziwo EV6 ma cenę czerwcową. Jaki będzie sens brania Niro? Chyba, że zaraz i ona pójdzie w górę, a wtedy nie będzie dopłaty. Ja na szczęście zamówiłem jeszcze po cenach pierwotnych.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Czyli ile na dziś kosztuje w podstawie Niro EV, a ile EV6?
Voila!
niroev-cennik-082022-jpg.6210

ev6-cennik-082022-jpg.6211


Pozdrawiam
 

Attachments

  • NiroEV-cennik-082022.jpg
    NiroEV-cennik-082022.jpg
    151 KB · Liczba wyświetleń: 145
  • EV6-cennik-082022.jpg
    EV6-cennik-082022.jpg
    85 KB · Liczba wyświetleń: 139

Olecki

Pionier e-mobilności
Tylko że to cennik na MY22 a jak ostatnio rozmawiałem ze sprzedawcą to powiedział mi że nie przyjmują na niego zamówień bo nie zdąża ich już wyprodukować. Na MY23 też nie bo czekają na aktualizację cennika.
 

pawcjo

Posiadacz elektryka
Tylko że to cennik na MY22 a jak ostatnio rozmawiałem ze sprzedawcą to powiedział mi że nie przyjmują na niego zamówień bo nie zdąża ich już wyprodukować. Na MY23 też nie bo czekają na aktualizację cennika.
Przy EV6 kolejna podwyżka będzie podwyżką dużo wyższą niż nominalna bo utracimy dotacje. Sensowna wersja to z większą baterią EV6 Plus, która już teraz kosztuje 240 (przydałyby się pakiety, ale nie starczy na większość). Zestawiając to na teraz, to jest tylko 10 tys. droższa od Niro XL i czyni to drugie auto nieopłacalnym. Po podwyżkach dla EV, Niro XL będzie kosztowało 203 tys. (230-27), a EV6 pewnie ponad 250 tys. Czy EV6 jest lepsza o te 50, zapewne tak, ale czy warto będzie tyle dopłacić, niekoniecznie.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Obejrzałem sobie dzisiaj na żywo hybrydę w wersji M i L. Kilka uwag które mi się nasunęły:
- Podstawowe zegary (czyli 10+8 cala) wyglądają tragicznie. Jakoś nie wyobrażam sobie patrzeć na coś takiego codziennie przez kilka lat
- Wnętrze w wersji L w sumie lepsze niż się spodziewałem, przednie fotele wygodne. Z tyłu miałem miejsce na nogi nawet przy maksymalnym odsunięciu przedniego fotela
- Może mi się wydawało ale 'skóra' na tylnej kanapie w dotyku sprawiała inne (gorsze) wrażenie od tej na przednich fotelach. Niby powinno być to samo ale była sporo twardsza.
- Plastik z tyłu przednich foteli ma twardość mydelniczki ale przynajmniej wygląda ciut lepiej niż na filmikach, może to przez inne oświetlenie
- Interesuje mnie kolor biały więc zwróciłem uwagę na listwy drzwi, błotników i paski na zderzakach. W wersji M są matowe i imho wyglądają lepiej niż piano black w L i XL. Są jeszcze fajniejsze szare ale to tylko w XL za dopłatą razem z ohydnym szarym słupkiem C. Osobiście chyba najchętniej dokupiłbym ten pakiet do L (gdyby była taka możliwość) i okleił lub pomalował w kolor te słupki C.
- Na wszystkich szybach było oznakowanie o Select DNA ale informacji o przepuszczalności światła brak...

Sprzedawca powiedział mi że w chwili obecnej demówki do przejechania się nie mają, za1-2 tygodnie powinien być EV a za jakiś miesiąc hybryda.
 
Top