Nowa nawigacja 2021

Bartosz

Pionier e-mobilności
Dzwonił do mnie człowiek z Tesli i dowiedziałem się kilku rzeczy, więc od razu się nimi dzielę. Mapy zostały do mnie wysłane od razu po aktualizacji samochodu do wersji 2021.4.18, jednak w logach, które sprawdził było "failed" i mapy nie zostały uaktualnione. Nie wie dlaczego i nie ma możliwości wymuszenia ponownej aktualizacji. Tym zajmują się w USA i on nic nie może zrobić. Mogę jedynie czekać z nadzieją, aż aktualizacja kiedyś się wykona, ewentualnie mogę zrobić sobie wycieczkę do Warszawy i postarają się sprawdzić to na miejscu, bez gwarancji, że uda się je zaktualizować.

Druga sprawa do brak możliwości zgłaszania usterek przez aplikację mobilną, wywala błąd "Error Processing mobile appointment slots". Jest to spowodowane tym, że są w trakcie przeprowadzki i problem powinien z czasem ustąpić. Nic więcej nie powiedział, nie wiadomo ile to może potrwać, nie wiem też, co to znaczy przeprowadzka. Domyślam się, że robią jakieś porządki w systemie informatycznym na co wskazuje ogólny burdel w dostępie do wszelakich usług, które świadczą.

Ogólnie te mapy mnie zmartwiły, ale chyba nic więcej nie mogę z tym zrobić. Samochód stoi prawie cały czas w garażu z zasięgiem wifi na 100%.
 

kpolak

Zadomawiam się
Może wystarczy zadzwonić do tego ich holenderskiego helpdesku? Podejmę próbę w wolnej chwili i dam znać.
 

kpolak

Zadomawiam się
Dzwonił do mnie człowiek z Tesli i dowiedziałem się kilku rzeczy, więc od razu się nimi dzielę. Mapy zostały do mnie wysłane od razu po aktualizacji samochodu do wersji 2021.4.18, jednak w logach, które sprawdził było "failed" i mapy nie zostały uaktualnione. Nie wie dlaczego i nie ma możliwości wymuszenia ponownej aktualizacji. Tym zajmują się w USA i on nic nie może zrobić. Mogę jedynie czekać z nadzieją, aż aktualizacja kiedyś się wykona, ewentualnie mogę zrobić sobie wycieczkę do Warszawy i postarają się sprawdzić to na miejscu, bez gwarancji, że uda się je zaktualizować.

Druga sprawa do brak możliwości zgłaszania usterek przez aplikację mobilną, wywala błąd "Error Processing mobile appointment slots". Jest to spowodowane tym, że są w trakcie przeprowadzki i problem powinien z czasem ustąpić. Nic więcej nie powiedział, nie wiadomo ile to może potrwać, nie wiem też, co to znaczy przeprowadzka. Domyślam się, że robią jakieś porządki w systemie informatycznym na co wskazuje ogólny burdel w dostępie do wszelakich usług, które świadczą.

Ogólnie te mapy mnie zmartwiły, ale chyba nic więcej nie mogę z tym zrobić. Samochód stoi prawie cały czas w garażu z zasięgiem wifi na 100%.
BTW bycie w zasięgu wifi oczywiście ważna rzecz, ale z moich obserwacji wynika że jak tesla się usypia to szybko znika mi z routera.
 

danielm

Pionier e-mobilności
w marcu tego roku wszyscy mieli jakiś tam soft a ja 2 tyg później nadal nie miałem, napisałem do serwisu w warszawie i dostałem odpowiedź:

"Dzień dobry,

Nie można, system sam wysyła aktualizacje. W Pana przypadku aktualizacja 4.12 jest już gotowa i czeka, aż Pana Tesla zostanie podłączona do WiFi, aby rozpocząć pobieranie."

Jest to o tyle zabawne że mam Wifi w garażu, jest zasięg LTE, z aplikacji wybudzanie auta nic nie dało. Po otrzymaniu tego maila poleciałem do garażu, wlazłem w software, szukało dobre 2 minuty, znalazło i pobrało. Map nie mam nadal więc ciekawe czy też mam failed :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Pięknie... Tylko my nie mamy Pana płaszcza. I co Pan...?


Wybacz. :) Będzie tak : Auto jedzie? Jedzie.
Jest bezpieczne? Jest.
To reszta to dodatki, nie wpływające kardynalnie na funkcje podstawowe.

Ale oczywiście naprawimy jak przyjdzie na to pora... Jak się ociepli.

Poważniej, mapy Ci wejdą za jakiś czas, same. A i nie spodziewaj się po tym fakcie za wiele.
 

Najnowsze dyskusje

Top