Nowa nawigacja 2021

Bronek

Pionier e-mobilności
Piszę jak obrońca biednej Tesli. Gdy ich przyciśniesz... Aczkolwiek reagują szybko, no tylko nieskutecznie
Nissana mam 3 lata i mapy nie zmieniane a zaraz będą chcieli kasę za subskrypcję .. Generalnie jest lipa wszechobecna.
Z mapami to sprawa szersza i malo kto je ma. Trzymali 2019 od 2 lat. Swego czasu wpuścili 2020 po czym zostaly wycofane. Więc to ze teraz są niby nowe ale ze starymi zdjeciami, moze nic nie oznaczać
 

danielm

Pionier e-mobilności
Piszę jak obrońca biednej Tesli. Gdy ich przyciśniesz... Aczkolwiek reagują szybko, no tylko nieskutecznie
Nissana mam 3 lata i mapy nie zmieniane a zaraz będą chcieli kasę za subskrypcję .. Generalnie jest lipa wszechobecna.
Z mapami to sprawa szersza i malo kto je ma. Trzymali 2019 od 2 lat. Swego czasu wpuścili 2020 po czym zostaly wycofane. Więc to ze teraz są niby nowe ale ze starymi zdjeciami, moze nic nie oznaczać
Bronek mylisz jedno z drugim. mapy satelitarne są online, ściągane na bieżąco zawsze. zabawa jest z mapami wektorowymi względem których wyznaczana jest trasa i cała reszta.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie mylę wiem to, ale wlasnie mam na myśli przekłamania i pomimo ze jest błędów o wiele mniej, to jednak są i to czasem istotne .
Opisywałem, np zjazd do Koszalina gdzie jedzie 120 niby z nowych map ( 2019 nie było nic- zero ograniczeń), nie czyta znaków i komplenie nie reaguje na stopniowe ograniczenia prędkosci. A te są od dwóch lat. I to te nowe mapy są. Jest tego trochę...
Widoczki to inna sprawa ale stareńkie też. Z 3 lata w niektorych obszarach

Ps zastanawia mnie dlaczego nie odczytuje ewidentnie widocznych znaków, a korzysta z danych wsadzonych do mapy? Czyli aktualna sytuacja nie ma znaczenia a przypominam ze jest FSD i jedzie samodzielnie (jedna niebieska) . Nie miałem odwagi sprawdzić czy przywali, lub wpadnie w poślizg.
Tak bylo w starej wersji tylko że było tego więcej.
 
Last edited:

kpolak

Zadomawiam się
Jakby chcieli podjąć próbę zdalnej ich aktualizacji to podaj im proszę też mój VIN: 5YJ3E7EB4MF885294
Dziś z nimi rozmawiałem, grzecznie Pani mnie wysłuchała powiedziała że zgłasza request i mapy powinny się pojawić. Pytała o dane właściciela pojazdu więc zawnioskowałem tylko o swój pojazd. Ale żeby nie było tak kolorowo, dzwoniłem dziś około 11:00 i na razie niestety nadal nic w zakresie map się nie wydarzyło.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Nowe informacje na temat reklamacji. Kilka uwag na wstępie. Pracownicy firmy Tesla zachowują się w sposób asekuracyjny. Nie chcą w formie pisemnej przyznać się do awarii i błędów. Na maile odpisują wymijająco lub nie na temat. Informacje o awarii i błędach przekazuje tylko telefonicznie.

Informacja jaką otrzymałem jest taka: Podczas aktualizacji map pojawiły się błędy, dlatego aktualizacja nie powiodła się. Mapy w pana samochodzie zostaną zaktualizowane dzisiaj, jutro, za miesiąc, za rok lub wcale. Serwis zgłoszeniowy zostanie naprawiony lub nie zostanie. Dokładanie taką informację otrzymałem przez telefon od Pana Michała Berusa doradcy serwisowego firmy Tesla.
Ale do serwisu można podjechać? Żeby pogrzebali się w logach?
 

kpolak

Zadomawiam się
Dziś z nimi rozmawiałem, grzecznie Pani mnie wysłuchała powiedziała że zgłasza request i mapy powinny się pojawić. Pytała o dane właściciela pojazdu więc zawnioskowałem tylko o swój pojazd. Ale żeby nie było tak kolorowo, dzwoniłem dziś około 11:00 i na razie niestety nadal nic w zakresie map się nie wydarzyło.
Dziś okazało się, że mapy 2021 mi sie wygrały nawet nie zauważyłem kiedy :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Panowie..w Tesli jedną z cech uwielbianych przez właścicieli jest... OCZEKIWANIE na aktualizacje.
To jest jak nerwowość dzieci w trakcie kolacji wigilijnej, gdy prezenty czekają pod choinką a dzieci szybko bez apetytu spożywają to mdłe żarcie, zmartwione iż nie mogąc się do tych paczek dorwać od razu.
Cierpliwości
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Czy macie może jakiś sprawdzony kontakt mailowy do kogoś w Tesli, aby było można napisać zgłoszenie w sprawie oprogramowania, aktualizacji, map, itp. Robienie zgłoszenia przez aplikację mija się z celem, ponieważ takowe trafia do polskiego oddziału, a stamtąd otrzymuję informację, że nic nie mogą zrobić, a samego zgłoszenia nie chcą lub nie mogą przekazać dalej.

Pytam, ponieważ samą aplikację do zgłoszeń naprawił mi Bronek, więc może w tej kwestii też ktoś może pomóc 🙂. Z tym czekaniem na aktualizację map wszystko byłoby do przyjęcia, ale w moim, przypadku chodzi raczej o błąd aktualizacji, który się pojawił, a nie to, że jej nie otrzymałem.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Przede wszystkim sprawdź siłę wifi, jakoś tak dziwnie bywa iż cztery kreseczki są lepsze od dwóch.. I Tesla lubi dawac mocnym w tym temacie..
Nie ma znaczenia czy auto podpięte czy nie do evse ( byly takie wątpliwości iż podczas ładowania niby nie aktualizuje). U mnie idzie spoko...
Na marginesie zapytam dlaczego Ci tak zależy, my czekaliśmy ponad rok.
Wlazly nawet 2020 i je po kilku dniach wycofali.
A tu aż takiej rewelacji nie ma. Nie powiem abym byl super szczęśliwy ze mam te 2021.
Bez zelżenia Prawa to te mapy niewiele dają bo czytanie znakow i reakcja na to nie jest cudowna. Wszyscy dostaną a byc może nawet nowsze?
Wszedł bym na strone Tesli w USA i tam w supporcie poszukal bylejakiego maila. Wysoki priorytet i tekst w jezyku Polskim z tumaczeniem Angielskim pod spodem.
Mam wrażenie ze lepiej reagują na dziwne maile, taki im wysłałem gdy chcialem zmienić kraj
 

Najnowsze dyskusje

Top