Nowe salony i serwisy Tesli w Polsce

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Czytam, że @AntoniFerdynand napisał o niezbyt zachęcającej estetyce salonu, a wielu z odpowiadających popadło w skrajność "kwiaty, dywan, szampan", o czym mowy nie było. Przyjemniej przebywać w schludnych, estetycznych przestrzeniach, nie dorabiajmy do wszystkiego zbędnej ideologii.
Dokładnie o to mi chodziło - gdyby można było zobaczyć auto nawet w jakiejś zwykłej galerii handlowej w centrum, umówić się na jazdę próbną itp to pewnie auto kupiłbym rok wcześniej. Nie mam żadnych znajomych z teslą to niby kto miałby mi ją polecić. To nie musi być salon klasy Porsche/VW na Okęciu ale miejsce adekwatne to sprzedawanego tam produktu aspirującego do klasy premium i trafiającego do klientów chcących wydać 200-500 tys zł.
Zdaje sobie sprawę że jest spora rzesza użytkowników której i toy-toy w Ząbkach by nie przeszkadzał i zdołali go uzasadnić ale mnie to nie do końca odpowiada. I nie chodziło o czerwone dywany i szampana
 

KrzyCh

Posiadacz elektryka
Zdaje sobie sprawę że jest spora rzesza użytkowników której i toy-toy w Ząbkach by nie przeszkadzał i zdołali go uzasadnić ale mnie to nie do końca odpowiada. I nie chodziło o czerwone dywany i szampana
Właśnie przeczytałem ten wątek i widzę, że raz za razem starasz się przekonać innych tym samym argumentem, że Tobie salon w Ząbkach ‚nie odpowieda”. Może być ciężko.

Też bym wolał bardziej schludny.
Jednak postawmy się w butach kogoś, kto ten biznes prowadzi i dajmy w konfiguratorze ludziom wybór:
1) Samochód z minimalną obsługą - w standardzie
2) Samochód z obsługą dealerską na poziomie - cena; +20%
3) Samochód z działem Marketingu - cena; +20%.

Idę o zakład, że 99% klientów Tesli pozostałoby przy opcji 1). To co zrobił Elon to nie wstawił do konfiguratora opcji 2) i 3), bo koszt ich budowy musiałby ponieść z góry. I przejechałby się na tym tak samo jak na obietnicy FSD. Ale FSD to przynajmniej jakaś innowacja jest.

W Ząbkach byłem 3 razy: na jeździe próbnej, po odbiór samochodu i raz na serwisie. Mam nadzieję bywać tam jak najrzadziej, za to doceniłbym schludne WC przy każdym SuC, nawet za opłatą lub w abonamencie 😎.

PS
Tylko proszę nie przenośmy dyskusji na „czy Marketing i Dealership kosztują 40%”, bo ani wątek ani mój post nie o tym.
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
Ej dajcie spokój jak ktoś chce "dopieszczenia" podczas kupna samochodu to może w RR, bo w merc, bmw tego nie zaznasz. A ważne jest i co jest przedmiotem tego wątku to aby poza Warszawą powstał serwis i "salon" Tesli. Wszystkim nam użytkownikom będzie wtedy odrobinę łatwiej. Trzymajmy kciuki za Katowice, Gdańsk, Poznań, itd.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Poczytsjcie jak ja kupowalem pierwszą, jak mnie wywieźli na zadupie Szczecina gdzie adres odbioru nie istniał.
Przypomnę tylko wrażenie gdy nas taryfiarz wysadził niemal w polu, a po pół godzinie i kilku naszych telefonach, podjechał wreszcie facet w wypasionym Mercu i wywiózł nas w obdrapane garaże i magazyny.
Tu gdzieś już o tym pisalem:
Widzialem jak kopię dół, gdy gwałcą żonę, a 260 tyś przelane za Tesle , to byla by raczej zaplata za jej przyjemność.
"Dlatego ja to sie cieszę byle czym..."
 
Last edited:
K

Konto_usuniete_2024-07-16

Gość
A jakie marki mają te kwiaty i szampany? Bo już kilka razy odbierałem nowe i zawsze było to mniej więcej tak: proszę tu podpisać, kluczyki do ręki i wskazanie palcem na drzwi z tekstem "auto stoi na parkingu".
 
Top