No ale dlaczego ma nie wypierac potwierdzenia kontraktu w którym jasna jest opłata serwisowa? Rozumeim że to może ich blad, ale powinni w takim razie to zmienić bo część B kontraktu jest sprzeczne z potwierdzeniem warunków kontraktu
Kontrakt ma właściwie 4 składowe.
1. Kontrakt część A - dane stron, podstawowe zasady
2. Kontrakt część B
3. OWN - ogólne warunki najmu ("Regulamin")
4. OWU polisy AC
Punkty 3 i 4 są powtarzalne dla wszystkich i tam jest wszystko zdefiniowane, również sprawy które nas nie dotyczą.
I teraz najważniejsze z części A:
-
Szczegółowe warunki najmu pojazdu w tym czynsz najmu, charakterystyka pojazdu, okres najmu i inne są określone w części B kontraktu
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Kontraktem zastosowanie mają Ogólne Warunki Najmu dla Klientów Indywidualnych („Regulamin") oraz pozostałe dokumenty wymienione w Regulaminie
- W razie sprzeczności pomiędzy Kontraktem i Regulaminem pierwszeństwo mają zapisy Kontraktu.
No i jak sobie zerkniemy na część B (wrzucałem załącznik) to mamy "+" oraz "-" i jak wiadomo "+" są tylko przy polisie oc i ac. Resztę opłacamy sami. I puki auto młode i ma gwarancję producenta to nasze jedyne zmartwienie to zimowe opony, płyn do spryskiwaczy oraz serwis po 2 latach za parę groszy.
Nie ma tu żadnego błędu. Takie są warunki najmu i są one wciaż bardzo dobre. Na rynku tylko BMW iX2 ma podobne warunki najmu ale tam się czeka na auto od 6 do 9 miesiecy.
Miałem ofertę najmu "all inclusive" za 945pln brutto (z serwisem, assistance, autem zastępczym, obsługą szkód, jedynie bez opon) na Skodę Elroq czyli konstrukcyjnego brata bliźniaka Explorera no ale Elroq w bieda wersji 170km 52kWh i totalnie podstawowym wyposażeniem i to jeszcze z opłatą wstępna o 13k wyższa bo tam było na dzień dobry 43k.