Nowe salony i serwisy Tesli w Polsce

slaveq

Pionier e-mobilności
Już nie ważne czy suc zrobią czy tylko twc. Ważne żeby w końcu uruchomili ten salon i serwis. Po mojej jeździe próbnej wypytałem i odpowiedź jaką mam to, że jest „bliżej niż dalej” :).
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Nie chcę studzić zapału ale mnie to wygląda na zwykłą instalację TWC. Dlaczego nie SuC, a no dlatego że nigdzie nie widać szaf z SuC. A tych powinno być co najmniej 2 biorąc pod uwagę ilość ładowarek (tj. kabli wystających z ziemi).
Też mi się tak wydaje - biorąc pod uwagę grubość peszla to to jest raczej cienki przewód wiec moc rzędu 250KW raczej nie wchodzi w grę i rzeczywiście w bliższej perspektywie nie widać tam pomieszczenia transformatorowego.

Z drugiej strony jakoś dziwnie - salon Tesli bez SuC - toż to operacyjnie nie wygląda. Jak przyjdzie fala dostaw do wydania kilkudziesięciu szt. dziennie (a rynek raczej będzie się rozwijał niż zwijał) to jak to doładować przed wydaniem klientowi? Jak ogarnąć serwis dla osób którzy przyjadą tu z terenu Polski Południowej - jakieś 100-200 km - wyślę się ich na SuC w innej części miasta. To jakaś zagadka jest którą za jakiś czas poznamy.
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Z drugiej strony jakoś dziwnie - salon Tesli bez SuC - toż to operacyjnie nie wygląda.
Od początku swojej działalności w Ząbkach (czyli od 2021r. albo nawet i wcześniej) tak to właśnie wyglądało w Ząbkach. SuC tam powstał dopiero w zeszłym roku. Co więcej - w całej stolicy były jedynie dwa stanowiska SuC w bunkrze pod hotelem :)
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Od początku swojej działalności w Ząbkach (czyli od 2021r. albo nawet i wcześniej) tak to właśnie wyglądało w Ząbkach. SuC tam powstał dopiero w zeszłym roku. Co więcej - w całej stolicy były jedynie dwa stanowiska SuC w bunkrze pod hotelem :)
Chyba masz rację - jest jednak nadzieja - jeżeli sprzedaż Tesli tak mocno przyrasta a dodatkowo perspektywa spadku cen jeszcze bardziej to podbije to przy zwiększonej sprzedaży SuC powinny pojawić się tam relatywnie szybki. W tym rejonie nie powinno być problemów z dostępem do większej mocy z sieci energetycznych bo wokół jest sporo centrów handlowych a zasadniczo to rejony poprzemysłowe gdzie nieopodal winny znajdować się odpowiednie linie przesyłowe. Z drugiej strony wykonanie 100m przyłącza większej mocy może ciągnąc się latami.
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
Też mi się tak wydaje - biorąc pod uwagę grubość peszla to to jest raczej cienki przewód wiec moc rzędu 250KW raczej nie wchodzi w grę i rzeczywiście w bliższej perspektywie nie widać tam pomieszczenia transformatorowego.

Z drugiej strony jakoś dziwnie - salon Tesli bez SuC - toż to operacyjnie nie wygląda. Jak przyjdzie fala dostaw do wydania kilkudziesięciu szt. dziennie (a rynek raczej będzie się rozwijał niż zwijał) to jak to doładować przed wydaniem klientowi? Jak ogarnąć serwis dla osób którzy przyjadą tu z terenu Polski Południowej - jakieś 100-200 km - wyślę się ich na SuC w innej części miasta. To jakaś zagadka jest którą za jakiś czas poznamy.
To że przydał by się to nie ulega wątpliwości, ale pamiętajmy że około mmm 3-5 km dalej jest na murckowskiej.
 

inter

Pionier e-mobilności
To że przydał by się to nie ulega wątpliwości, ale pamiętajmy że około mmm 3-5 km dalej jest na murckowskiej.
Murckowska, niedość że stara infrastruktura, to raptem kilka stanowisk na ruchliwej trasie.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Ale to nie jest regułą, że każdy salon Tesli w Europie ma SuC, więc jak sądzę to samo będzie w PL. A że dają voucher na ładowanie free po zakupie to wcale nie muszą wydawać nowych samochodów jakoś tam podładowanych.
 
Top