Nowe salony i serwisy Tesli w Polsce

krzyk

Zadomawiam się
Tak sobie przy okazji zerknąłem na oferty Tesli z linka powyżej i widzę również:

Store Supervisor, KrakowSales & Customer SupportCiemno-gnojna

Co prawda ta lokalizacja trochę nie pasuje: Ciemno-gnojna (dość specyficzna nazwa, południowy-zachód od Warszawy) jak na sklep w Krakowie.

Chyba, że te nazwy stanowisk oznaczają coś innego (miejsce rekrutacji?).

Lista "Store supervisor" to: Kraków, Wrocław, Poznań, Gdynia/Gdańsk/Sopot (ale lokalizacje są inne niż te miasta w tytule oferty).

Do tego bliźniacze "sales advisor" z dopiskami jak wyżej.

Dodatkowo na Poznań jest jeszcze "Service techincian" oraz "Parts advisor".
 

inter

Pionier e-mobilności
Może ktoś ma nowe zdjęcia, jaki jest status budowy SuC w Katowicach? Czy jest już sprzęt dla SuC?
W Katowicach w środku, już praktycznie gotowe, bo ostatnio były prace czyszczące. Ostatnie raz jak byłem, były kable wystające z ziemi.
Brakuje logo Tesli.
 

SylB

Fachowiec
Jeżeli Tesla, chce zwiększyć sprzedaż (a jest do tego potencjał) to musi mieć "salony". Gdzie ktoś opowie będzie można pomacać i odbyć jazdę próbną bez całodniowej wyprawy do Warszawy.
 

inter

Pionier e-mobilności
Jeżeli Tesla, chce zwiększyć sprzedaż (a jest do tego potencjał) to musi mieć "salony". Gdzie ktoś opowie będzie można pomacać i odbyć jazdę próbną bez całodniowej wyprawy do Warszawy.
Są jeszcze Katowice, i punkt do jazdy w Gdańsku. I od czasu do czasu, eventy w różnych miejscach w Polsce.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Jeżeli Tesla, chce zwiększyć sprzedaż (a jest do tego potencjał) to musi mieć "salony". Gdzie ktoś opowie będzie można pomacać i odbyć jazdę próbną bez całodniowej wyprawy do Warszawy.
nie do końca, bo z ich podejściem do oprogramowania już oferują bezdotykowe jazdy próbne w miastach w których nie istnieją. instalujesz aplikacje, idziesz do auta i masz jazdę próbną. opowieści są w internecie a utrzymanie salonu kosztuje i nie bardzo zarabia, chyba że w krajach zachodu gdzie tygodniowo sprzedają tyle aut co u nas kwartalnie
 

lind.maykl

Zadomawiam się
Jeżeli Tesla, chce zwiększyć sprzedaż (a jest do tego potencjał) to musi mieć "salony". Gdzie ktoś opowie będzie można pomacać i odbyć jazdę próbną bez całodniowej wyprawy do Warszawy.
Wydaje mi się, że ważniejsze niż salony będą SuC, wciąż jest ich bardzo mało, a według opinii wielu ludzi to martwi. A kierunek jak Warszawa-Wrocław, Warszawa-Katowice nie przejedzie bez dodatkowego ładowania w wersji SR.
 

inter

Pionier e-mobilności
W Katowicach pracuje koparka, wygląda że na rogu parkingu, będzie większy sprzęt postawiony, kostka zdjęta i podbudowa jest robiona conajmniej 3x3 m
 
Top