Nowe salony i serwisy Tesli w Polsce

blazej

Pionier e-mobilności
Ale to Tesla sie obawia czy Lexus? 🙂

A tak na marginesie to wg samar po 3 kwartałach tesla mocno odstaje w PL w segmencie premium-sremium. Taki Lexus to Tesla razy 3View attachment 21641
Klimat w Polsce dla BEV jest jaki jest. Wszechobecna szydera, która nie ma końca. Ja po trzech miesiącach już mam trochę tego dosyć, bo liczba nieprzyjemności doświadczonych na parkingach różnego typu dawno przekroczyła 10. Ostatnio gość tuningowanym Seicento prawie żonę mi przejechał, po wcześniejszym pouczeniu mnie, jak to się przyczyniam do zamordyzmu UE.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Klimat w Polsce dla BEV jest jaki jest. Wszechobecna szydera, która nie ma końca. Ja po trzech miesiącach już mam trochę tego dosyć, bo liczba nieprzyjemności doświadczonych na parkingach różnego typu dawno przekroczyła 10. Ostatnio gość tuningowanym Seicento prawie żonę mi przejechał, po wcześniejszym pouczeniu mnie, jak to się przyczyniam do zamordyzmu UE.
Serio? Gdzie ty mieszkasz? W życiu nikt nawet złego słowa mi nie powiedział.
 

blazej

Pionier e-mobilności
W Poznaniu, ale sporo jeżdżę po prowincji w kujawsko-pomorskim, wielkopolskim, lubuskim czy dolnośląskim.

Pod domem mam słupek Elocity. Jakiś czas temu podpinałem się a obok stało bmw i z ciekawości przyglądałem się, co to za Plug-in (?), babka otworzyła drzwi i do mnie z tekstem: “Co się pan gapi? Nie ma gdzie parkować przez to, że wy macie te swoje ładowarki pod swoje samochody na bateryjki.”

Więc zajmowała miejsce do ładowania spaliną, choć 5 samochodów dalej były ze trzy miejsca wolne do zaparkowania.

Jeszcze wcześniej, jak piłem kawę podpięty pod greenwaya to podszedł do mnie Pan, jak się okazało kierowca TIRa i mi opowiadał (zmyślał?) jak to dwukrotnie pomagał już gasić elektryka na trasie. Miły, uprzejmy, ale ostatecznie podszedł do obcego faceta żeby powiedzieć, co myśli o BEV.
 
Last edited:

eSUBA94

Posiadacz elektryka
Klimat w Polsce dla BEV jest jaki jest. Wszechobecna szydera, która nie ma końca. Ja po trzech miesiącach już mam trochę tego dosyć, bo liczba nieprzyjemności doświadczonych na parkingach różnego typu dawno przekroczyła 10. Ostatnio gość tuningowanym Seicento prawie żonę mi przejechał, po wcześniejszym pouczeniu mnie, jak to się przyczyniam do zamordyzmu UE.
tak jest masakra,
5 lat temu cieszyłem się że ładowarki są przy głównych wejściach do obiektów, dzisiaj cieszę się gdy muszę zapieprzać cały parking bo ładowarka jest przy kontenerach na śmieci pod drzewami schowana

ale co poradzić, wyzywanie BEV to jedyne źródło dochodu brukowców i kanałów takich jak technostrefa

to co pan TIRowiec opowiadał to jedno, najgorsze że jadąc BEV serio bałbym się wezwać lawety bo trafiłby się jakiś nadgorliwiec co by podjechał z tekstem jak na filmie Grzyba "znowu się gówno zepsuło?" i patrzenie z pogardą, co zabawne w zapłonach spalinówek na trasie pomagają gaśnice ciężarowe bo te 0,5kg nawet z 4 aut nie starczają a podobno to tylko diesel...

Tirowcy i laweciarze na tiktoku produkują dużo chłamu np. jadą niemiecką autostradą nagrywają wiatraki albo panele i nagrywają że w tle są kominy elektrowni i krzyczą na filmie PATRZCIE! EKOŚCIEMA! W TLE SĄ KOMINY A TUTAJ NA POKAŻ STAWIA SIĘ WIATRAKI ABY SIĘ KRĘCIŁY I LUDZI OSZUKIWALI....
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Pamiętam jaki był qhejt 20 lat temu jak wchodzily hybrydy na rynek. Wowczas pasek albo golfik w tedeku to był podstawa na prowincji. Dzisiaj toyota w hybrydzie jest najbardziej pożądana. To samo bedzie z elektrykami.
Hejt oczywiście mam na myśli w kierunku technologi a nie użytkowników
 

eSUBA94

Posiadacz elektryka
Pamiętam jaki był qhejt 20 lat temu jak wchodzily hybrydy na rynek. Wowczas pasek albo golfik w tedeku to był podstawa na prowincji. Dzisiaj toyota w hybrydzie jest najbardziej pożądana. To samo bedzie z elektrykami.
Hejt oczywiście mam na myśli w kierunku technologi a nie użytkowników


nie wiem czemu ale po 4 latach ciszy zauważam że hejt na hybrydy wraca, coraz więcej wpisów czytam o tym że hybrydy są nie tylko szkodliwe dla środowiska (mówię o słowach dieslarzy) ale o tym że są drogie w utrzymaniu xDDD
 

SylB

Fachowiec
W Poznaniu, ale sporo jeżdżę po prowincji w kujawsko-pomorskim, wielkopolskim, lubuskim czy dolnośląskim.

Pod domem mam słupek Elocity. Jakiś czas temu podpinałem się a obok stało bmw i z ciekawości przyglądałem się, co to za Plug-in (?), babka otworzyła drzwi i do mnie z tekstem: “Co się pan gapi? Nie ma gdzie parkować przez to, że wy macie te swoje ładowarki pod swoje samochody na bateryjki.”

Więc zajmowała miejsce do ładowania spaliną, choć 5 samochodów dalej były ze trzy miejsca wolne do zaparkowania.

Jeszcze wcześniej, jak piłem kawę podpięty pod greenwaya to podszedł do mnie Pan, jak się okazało kierowca TIRa i mi opowiadał (zmyślał?) jak to dwukrotnie pomagał już gasić elektryka na trasie. Miły, uprzejmy, ale ostatecznie podszedł do obcego faceta żeby powiedzieć, co myśli o BEV.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Ale serio interesuje was opinia jakiegoś przypadkowo spotkanego na ulicy gościa? Podszedł pogadał, poszedł w p...u, kogo obchodzą te jego mądrości wyczytane w starym Fakcie zanim się nimi podtarł?
 

blazej

Pionier e-mobilności
Nad tym żeby mnie nie obchodziło, to już pracuję z psychoterapeutą 😂 Sprawa jest rozwojowa.

A wracając do głównego tematu - serwis w Poznaniu ma niby być w ciągu 2 tygodni otwarty, prawda to? Ktoś tam zaglądał ostatnio? Nie żebym musiał, ale pytam z ciekawości :)
 
Top