Nawet gdyby kody EV Klub były unikatowe, to mając dziesięć adresów email stworzonych do założenia dziesięciu kont w GW, pozwoli także założyć dziesięć kont w EV Klub. Więc dla chcącego nic trudnego, a weź pod uwagę, że niektórzy potrafią kwitnąć po kilka godzin pod Lidlem aby za darmo naładować samochód.No ale to wtedy powinno być szybkie do wychwycenia - wystarczą różne kody zniżkowe per konto w EV klub, a tam tylko jedno konto per pojazd.
To si skończy jak z okresem próbnym na platformach streamingowych.Nawet gdyby kody EV Klub były unikatowe, to mając dziesięć adresów email stworzonych do założenia dziesięciu kont w GW, pozwoli także założyć dziesięć kont w EV Klub. Więc dla chcącego nic trudnego, a weź pod uwagę, że niektórzy potrafią kwitnąć po kilka godzin pod Lidlem aby za darmo naładować samochód.
No ale to wiadomo, że za mało, ja miałem na myśli, że powinny mieć kod zniżkowy tylko zweryfikowane konta w EV klub, takie gdzie podajesz dane pojazdu. Wtedy na dany pojazd można by mieć tylko 1 zniżkę na m-c i to by już jakoś utrudniło takie cebularstwo. Jeżeli tak nie będą ograniczać, to już ich sprawa, ale w naszym pięknym kraju to właśnie proszenie się o naciąganie.Nawet gdyby kody EV Klub były unikatowe, to mając dziesięć adresów email stworzonych do założenia dziesięciu kont w GW, pozwoli także założyć dziesięć kont w EV Klub. Więc dla chcącego nic trudnego, a weź pod uwagę, że niektórzy potrafią kwitnąć po kilka godzin pod Lidlem aby za darmo naładować samochód.
To by mogło zadziałać w ten sposób z usługą Plug&Charge, a tak to oni nie weryfikują Twojego samochodu z kontem w aplikacji i przypisaną do tego konta kartą RFID. Co nie znaczy, że nie wiedząNo ale to wiadomo, że za mało, ja miałem na myśli, że powinny mieć kod zniżkowy tylko zweryfikowane konta w EV klub, takie gdzie podajesz dane pojazdu. Wtedy na dany pojazd można by mieć tylko 1 zniżkę na m-c i to by już jakoś utrudniło takie cebularstwo. Jeżeli tak nie będą ograniczać, to już ich sprawa, ale w naszym pięknym kraju to właśnie proszenie się o naciąganie.
Co nie znaczy, że nie wiedzą.
To właśnie na końcu napisałem, jednak na razie nic z tym nie robią. Ciekaw jestem czy byłaby z ich strony jakaś reakcja, gdyby z jednego konta/karty codziennie ładowało się kilka samochodów, oczywiście nie w tym samym czasie. W sumie w tej chwili konto GW powiązane jest z kierowcą a nie z samochodem. Druga rzecz, że w przypadku ładowania na AC raczej ich stacje nie mają informacji z samochodu.Wiedzą, wiedzą. Mają chociażby MAC adres samochodu. Więc widzą, że jeden samochód ładuje się na kilka kont, tak samo w drugą stronę - widzą że na jedną kartę ładuje się kilka samochodów
Niektóre marki dzielą te same adresy MAC na wiele samochodów. Co jest zresztą problemem przy autocharge.Wiedzą, wiedzą. Mają chociażby MAC adres samochodu. Więc widzą, że jeden samochód ładuje się na kilka kont, tak samo w drugą stronę - widzą że na jedną kartę ładuje się kilka samochodów
technicznie tak ale to jest łamanie regulaminu GW - 1 abonament = 1 kierowca wg ich regulaminuCzy współdzielenie konta w roamingu może zadziałać ? Tzn. Bierzemy abonament w kilka osób, dzielimy kwotę i uruchamiamy ładowanie wtedy kiedy zachodzi potrzeba. Wiadomo, że nie każdy robi codziennie kilkuset kilometrowe trasy.
Od niedawna jestem zelektryfikowany (Tesla Model 3 LFP 2021) więc może moje pytanie wyda się niestosowne. Nie mniej jednak dywaguje w głowię czy istnieje możliwość uruchomienia zdalnie dowolnej ładowarki z dowolnie podpiętym autem.