Nowy hit sprzedaży?

KRA

Fachowiec
Gdybyś zaczął udział na forum od czytania, a nie od razu rzucania się na pisanie to byś to wiedział.
Choćby ten wątek mógłbyś przeczytać.....
Przeczytałem i oprócz Twojego narzekania że nie pozwolono Ci wejść do środka EX30 to się wiele nie dowiedziałem.
Czemu skoro piszesz że zamówiłeś nie chcesz pomóc forumowiczom i napisać jaką wersję zamówiłes, w co doposażyłeś, ile kosztowało, jaki rabat dostałeś i najważniejsze: kiedy odbiór? Na pewno wielu którzy rozważają zakup jest ciekawych.
No chyba ze tak na prawdę nie zamówiłeś samochodu którym nie mogłeś odbyć jazdy próbnej ani do niego wejść stąd brak tych informacji?
 

Cav

Pionier e-mobilności
Przeczytałem i oprócz Twojego narzekania że nie pozwolono Ci wejść do środka EX30 to się wiele nie dowiedziałem.
Bo nie wystarczy przeczytanie ostatniej strony, tak to nie działa.
Trzeba przeczytać całość ZANIM zacznie się gardłować.

Polecam szczególnie stronę 3.
 

KRA

Fachowiec
Bo nie wystarczy przeczytanie ostatniej strony, tak to nie działa.
Trzeba przeczytać całość ZANIM zacznie się gardłować.

Polecam szczególnie stronę 3.
Przeczytałem też stronę 3 i nic nie wnosi. Nie podajesz jaką wersję zamówiłes, w co doposażyłeś, ile kosztowało, jaki rabat dostałeś i najważniejsze: kiedy odbiór. Dlaczego nie chcesz podać tych danych i pomóc innym forumowiczom?
 

inter

Pionier e-mobilności
Rozmawiałem z Volvo, odbiory styczeń, wg mnie pewnie będzie to wiosna. Brak rabatowania (na wzór Tesli), dealer jest tylko dostawcą samochodu.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Przeczytałem też stronę 3 i nic nie wnosi. Nie podajesz jaką wersję zamówiłes, w co doposażyłeś, ile kosztowało, jaki rabat dostałeś i najważniejsze: kiedy odbiór.
Sorry, musisz przeczytać sam, cały wątek, post po poście.
Nie będę powtarzał wpisów, specjalnie dla Ciebie, bo Tobie się czegoś nie chce.

Ceny masz w cenniku na stronie Volvo, rabatów na tą chwilę nie dają.
 

KRA

Fachowiec
Sorry, musisz przeczytać sam, cały wątek, post po poście.
Nie będę powtarzał wpisów, specjalnie dla Ciebie, bo Tobie się czegoś nie chce.

Ceny masz w cenniku na stronie Volvo, rabatów na tą chwilę nie dają.
Przeczytałem i nic w nich konkretnego nie napisałeś.
Na stronie 3 piszesz że zamówiłeś ale na pytania o specyfikację swojej zamówionej wersji na str. 5 piszesz że jej nie masz.
Po czym na stronie 9 piszesz: "Zależy mi na jakiejkolwiek opcji z przymiarką własnej osoby do środka. Bo może się okazać że się nie mieszczę i szkoda sobie gitary zawracać." To w końcu zamówiłeś czy jednak się rozmyśliłeś? No i czy łaskawie podasz jaką wersję zamówiłes i za ile oraz kiedy obiecali odbiór? Na pewno wielu którzy rozważają zakup jest ciekawych.
 

KRA

Fachowiec
Rozmawiałem z Volvo, odbiory styczeń, wg mnie pewnie będzie to wiosna. Brak rabatowania (na wzór Tesli), dealer jest tylko dostawcą samochodu.
Jak to Tesla nie rabatuje? To co robią te rabaty po 20-25 tys. zł na Tesla 3 i to do odbioru praktycznie od ręki?:

To że nie ma dziwnego i pokrętnego indywidualnego ofertowania nie oznacza że Tesla nie ma rabatów a dodatkowo dokłada 2 tys. zł za polecenie. W tradycyjnych markach masz wyuzdane rabaty dla prawników, lekarzy, księży, znajomych królika itd. i defaultowo targowanie się bo inaczej uznają Cię za frajera i wcisną Ci cenę katalogową. Tutaj masz rabat dla każdego, znacznie bardziej przejrzysty czym w moim przypadku Tesla wygrała bo nie lubię się targować jak na placu a tym żyją sprzedawcy tradycyjnych marek.
 

rookie

Zadomawiam się
Czy można już zobaczyć jakiś samochód volvo w kolorze cloud blue? Z tego co wiem to jest to nowy kolor a zastanawiam się nad nim...
 

inter

Pionier e-mobilności
Jak to Tesla nie rabatuje? To co robią te rabaty po 20-25 tys. zł na Tesla 3 i to do odbioru praktycznie od ręki?:

To że nie ma dziwnego i pokrętnego indywidualnego ofertowania nie oznacza że Tesla nie ma rabatów a dodatkowo dokłada 2 tys. zł za polecenie. W tradycyjnych markach masz wyuzdane rabaty dla prawników, lekarzy, księży, znajomych królika itd. i defaultowo targowanie się bo inaczej uznają Cię za frajera i wcisną Ci cenę katalogową. Tutaj masz rabat dla każdego, znacznie bardziej przejrzysty czym w moim przypadku Tesla wygrała bo nie lubię się targować jak na placu a tym żyją sprzedawcy tradycyjnych marek.
Nie ma indywidualnego rabatowania. Nie idziesz i negocjujesz ceny, to tylko ich dobra wola, bierzesz co akurat jest. Nie twierdzę, że Volvo zrobi podobnie, w zależności od popytu. Podobnie jest w smarcie #1, nie czytałem, aby ktoś dostał ekstracenę. Bierze to co jest na stronie internetowej.
 

luki

Posiadacz elektryka
Prawdę mówiąc, to ten brak rabatowania jest na duży plus dla klientów. Bo łatwiej porównać oferty siadając do konfiguratora lub/i cennika. Bez czarów, że tu kosztuje 170k, ale -6k, a tu 165k, ale nic nie zejdą, może dadzą dywaniki zimowe...
 
Top