Nowy IONIQ 5 - Polska szykuje się na premierę

mychah

Zadomawiam się
Nie, zupełnie taka cena nie wychodzi, sporo sporo mniej, i nawet nie na 3, a na 4 lata. W porównaniu jednak do oferty Ford Ambasador, tutaj jest Serwis i Assistance. Tylko zastanawiam się jak to wygląda u dealerów.
Jaką dostałeś ofertę na 4 lata? U mnie to 1596 miesięcznie brutto na 3 lata, bez opon.
 

giancardi

Nowy na Forum
1800 brutto bez opon i NNW i się zastanawiam czy to jest do realnej negocjacji. Patrząc na Twoją propozycję jednak to chyba mniej więcej się zgadza.

Mówimy oczywiście o wpłacie własnej 30k netto.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Bo cena dla klienta takiego Ioniqa 5 powiedzmy 185tys., a w ofercie na wynajem cena katalogowa...
Ale w jakiej ofercie?
Przecież wynajmując nie obchodzi Cię żadna cena zakupu, ani ta za ile kupili, ani ta, o której napisali w reklamie....
 

tentaki

Zadomawiam się
Zawsze możesz cisnąć Arvala, bo jak już widzisz zarabia nie tylko na "ratce". Z tym że Arval nie ma wielkiego ciśnienia na zapinanie z tobą takiego dealu, bo jest to deal dość wysokiego ryzyka (wyższa niż zakładana utrata wartości, choć ten temat się już stabilizuje i potrafią to adekwatnie wyliczyć, spadki cen używek chyba też już hamują). Zatem pytanie jest czy np. agent nie potrzebuje dealu do realizacji targetu, może Arval ma jakieś zobowiązania z tytułu wdrażania zeroemisyjności itp... musisz wyczuć.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Tak ja wiem, tylko zastanawiałem się czy jest pole do negocjacji takiej realnej. Kwestia czy to jest negocjacja z Arvalem czy z dilerem. ;)
Wątpię żeby Arval dał Ci niższe stawki, tak wyliczyli i tak stosują.
Jak ja kupowałem to niżej wyceniał tylko mLeasing.

Ale jeśli chciałbyś jednak auto na krócej, to możesz ponegcjować ze mną (przejęcie wynajmu Ioniqa).
 
Last edited:
Top