Nowy miejski elektryk co wybrać

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Witam serdecznie.

Na zmiany przyszedł czas i Peugeot 208e zmienił właściciela. Porą poeksperymentować z czymś innym.
Był całkiem przyjemnym samochodem

Nasze pierwsze typu na auto dla żony.
Hyundai Kona 64kWh, PC, 11kW ładowarka.
albo
VW ID3 Wersja Pro 58kW bateria większa poza budżetem raczej
PC, ładowarka 11kW

Ktoś ma jakieś przemyślenia?
Peugeot miał nie zły zasięg ale... nawet do miasta przydał by się większy.
Serdecznie dziękuję za Wasze opinie.

cena 70~80tyś. Coś w okolicy 2021~2022 :) Budżet jest mięki. Ale Auto dla żony ma swoje prawa i wymagania.
 
Last edited:

KrzysztofFly

Moderator
Nawet tu, może być.
OK, wstawię jednak jako obrazki, bo inaczej wujek G, będzie to później wyświetlał, jak kiedyś będziesz sprzedawał ;)
Zrzut ekranu 2025-01-18 191649.png

Zrzut ekranu 2025-01-18 191723.png

Zrzut ekranu 2025-01-18 191806.png

Zrzut ekranu 2025-01-18 191825.png

Zrzut ekranu 2025-01-18 191846.png

Zrzut ekranu 2025-01-18 191904.png

Zrzut ekranu 2025-01-18 191922.png

Zrzut ekranu 2025-01-18 192014.png

Zrzut ekranu 2025-01-18 192029.png
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Bardzo Ci dziękuję, pozostaje mi tylko liczyć na to, że jak przyjadę nie okaze się, że wcześniej został złożony z kilku...
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
dodatkowo, sprzedawać będę. Bo w planach jest na pół roku - rok. Traktujemy to jako przygodę po motoryzacji. Chociaż wygląda solidnie.
I dziękuje @nabrU za interwencje :love:
 

nabrU

Moderator
Zastanawia mnie ten przewód type 2 tylko 16A (ja miałem w ID.3 32A). Nie stanowi to problemu bo na 3 fazowym słupku pociągnie 11kW (3 x 16A x 230V), ale gdyby Ci się trafił jednofazowy słupek 7kW to będzie Ci ładował tylko 3,6kW (1 x 16A x 230V)
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Zastanawia mnie ten przewód type 2 tylko 16A (ja miałem w ID.3 32A). Nie stanowi to problemu bo na 3 fazowym słupku pociągnie 11kW (3 x 16A x 230V), ale gdyby Ci się trafił jednofazowy słupek 7kW to będzie Ci ładował tylko 3,5kW
3f mnie interesuje najbardziej - bo ono rozwiąże większość moich Peugeotowych problemów . Ale z tego co prześwietlałem, to 32A to była jakaś mała symboliczna dopłata, ale jednak opcja którą trzeba było dokupić.
 

nabrU

Moderator
3f mnie interesuje najbardziej - bo ono rozwiąże większość moich Peugeotowych problemów . Ale z tego co prześwietlałem, to 32A to była jakaś mała symboliczna dopłata, ale jednak opcja którą trzeba było dokupić.

Ale chyba się nie rozumiemy. Samochód 'umi' 32A ;), to kabel Cię ogranicza. Nie jest to problem, bo kabel 32A zawsze możesz kupić.

1737225690711.png


 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Ale chyba się nie rozumiemy. Samochód 'umi' 32A ;), to kabel Cię ogranicza. Nie jest to problem, bo kabel 32A zawsze możesz kupić.

to szacun dla VAG za uczciwe ładowarki pokładowe. Tylko chyba te biedniejsze i starsze wersje miały 1f chyba.
Wszystko czym się interesowało miało 3f.
 

nabrU

Moderator
to szacun dla VAG za uczciwe ładowarki pokładowe. Tylko chyba te biedniejsze i starsze wersje miały 1f chyba.

ID.3 z małą baterią (chyba 45kWh) miał ładowarkę 1F. Nie kojarzę aby ta bateria była w ogóle w Bornie

P.S. Na Ionity staraj się zajechać z SOC poniżej 10%, zobaczysz wtedy czy dobije do ok 130kW, choć może być różne (zależy od temp. baterii, poniższy obrazek z ID.3 łądowanego w lecie).

1737227883276.png
 
Last edited:

Grzesiek

Pionier e-mobilności
ID.3 z małą baterią (chyba 45kWh) miał ładowarkę 1F. Nie kojarzę aby ta bateria była w ogóle w Bornie

P.S. Na Ionity staraj się zajechać z SOC poniżej 10%, zobaczysz wtedy czy dobije do ok 130kW, choć może być różne (zależy od temp. baterii, poniższy obrazek z ID.3 łądowanego w lecie).

View attachment 24005
latem, to pewnie nie ma sprawy. Teraz jest chłodniej więc z dojazdem poniżej 10% nie będę celować.
Tym bardziej jak jeszcze auta nie znam.
P208e na 1% do domu się dojeżdżało i bez stresu, że nie dojadę.
 
Top