Nowy miejski elektryk co wybrać

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Witam serdecznie.

Na zmiany przyszedł czas i Peugeot 208e zmienił właściciela. Porą poeksperymentować z czymś innym.
Był całkiem przyjemnym samochodem

Nasze pierwsze typu na auto dla żony.
Hyundai Kona 64kWh, PC, 11kW ładowarka.
albo
VW ID3 Wersja Pro 58kW bateria większa poza budżetem raczej
PC, ładowarka 11kW

Ktoś ma jakieś przemyślenia?
Peugeot miał nie zły zasięg ale... nawet do miasta przydał by się większy.
Serdecznie dziękuję za Wasze opinie.

cena 70~80tyś. Coś w okolicy 2021~2022 :) Budżet jest mięki. Ale Auto dla żony ma swoje prawa i wymagania.
 
Last edited:

vwir

Pionier e-mobilności
Tak, eUp rozmiar. Zoe bryła l tak samo Mini... za wygląd oberwało.
Ok, rozumiem. No to tytuł mnie trochę zmylił z tym miejskim autem ;)
Ale tutaj zgoda - Zoe II z zewnątrz jest praktycznie wielkości e-208, tylko wyższa, więc miejsca trochę więcej. Ale do ID.3 to jej w cholerę daleko.

Żona Jednak ewoluuje i z malego autka idzie w większe. Jak tak dalej pójdzie to boję się myśleć co następne bedzie dla niej.
W dziale kupię/sprzedam jest TM3 LR za 97tys ;)
 
Last edited:

nabrU

Moderator
Ioniq ma napęd zrobiony po staremu?

Przecież ty nie wjeżdżasz Ioniqiem do rowu, więc nie o tym samochodzie była gadka :p. Czytaj ze zrozumieniem i przestań wstawiać swoje teksty o AWD bo to kompletny off-topic tutaj.

Poradź lepiej co @Grzesiek ma wybrać, trochę konstruktywnej dyskusji...
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Ok, rozumiem. No to tytuł mnie trochę zmylił z tym miejskim autem ;)
Ale tutaj zgoda - Zoe II z zewnątrz jest praktycznie wielkości e-208, tylko wyższa, więc miejsca trochę więcej. Ale do ID.3 to jej w cholerę daleko.


W dziale kupię/sprzedam jest TM3 LR za 97tys ;)
no właśnie... te same myśli miałem.
Kiedyś mówiła be i fe... teraz już była cisza o_O
Tak czy siak, to ma być miejskie auto więc mam nadzieje, że mam swój głoś.

Juniper mnie nie zaskoczył jednak, więc miejskie z przyzwoitą baterią.
A dla mnie ma być większe i satysfakcjonującym zasięgiem, a na nie może przyjdzie czas pod koniec roku.

Ogólnie troszkę traktuje to jako zabawę - wyzwanie. Bo znalezienie odpowiedniego auta w takim budżecie będzie wymagać kilku nutek szczęścia.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Przecież ty nie wjeżdżasz Ioniqiem do rowu
Ale poślizgi tyłu czułem i nie było to komfortowe uczucie - z miejsca zmieniłem sposób napędu.
Smart to już w ogóle chce na śliskim kółka robić.

P.S.
Najlepsze przełożenie jakość/wielkość/cena będzie miał Soul.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ogólnie troszkę traktuje to jako zabawę - wyzwanie. Bo znalezienie odpowiedniego auta w takim budżecie będzie wymagać kilku nutek szczęścia.
Miałem podobne zagwozdki rok temu. Przy czym zastępowaliśmy Leafa II, którego nadal ciepło wspominam i który moim zdaniem całkiem wysoko postawił poprzeczkę. W efekcie budżet powiększył się razy dwa ale kupiliśmy nowe i takie które spełnia wszystkie wymagania.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Ale poślizgi tyłu czułem i nie było to komfortowe uczucie - z miejsca zmieniłem sposób napędu.
Smart to już w ogóle chce na śliskim kółka robić.

P.S.
Najlepsze przełożenie jakość/wielkość/cena będzie miał Soul.
Soul został pokrzywdzony przez twórców od urodzenia, na litość żony nie weźmie raczej :)
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Mnie on się nawet podoba (ale ja nie jestem normalny), za to kiedyś przeczytałem jego definicję jako "Robocop z zatwardzeniem" (ewentualnie "Darth Vader z zatwardzeniem") i muszę przyznać, że idealnie pasuje :D
Przez Ciebie też to widzę...
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Soul został pokrzywdzony przez twórców od urodzenia, na litość żony nie weźmie raczej :)
No to Kona to to samo, tylko mniejsze, ale droższe zapewne.

P.S.
Ciekawe czy tylko ja w EV3 widzę Soula kolejnej generacji?
I jakoś bez tego typu uwag się obywa....
 
Top