nie słyszałem o plotkach o HW5, serio aż 800W? przy 4nm architekturze? WTFsteer-by-wire na 99%
800V raczej jeszcze nie bo na SuC nie bedzie jeszcze gdzie tego ładować
lewa manetka do kierunkowskazow
Nie za bardzo jest co dodawać ale ja spodziewam sie jeszcze
- AI5 które ma mieć podobno 800W TDP vs 140W w AI4
- kamerka w przednim zderzaku
- automatyczny frunk
Spodziewam się że nie będzie tak mocnej wersji jak Plaid tym razem.
Niska szansa na V2L, prędzej gniazdko 110V w środku.
spokojnie, taki pobór jak Elon będzie chciał coś obliczyć swoim rozproszonym superkomputeremnie słyszałem o plotkach o HW5, serio aż 800W? przy 4nm architekturze? WTF
Plaid+ nie powstanie bo Roardster 2![]()
Plaid+ nie powstanie bo Roardster 2
nie liczył bym na tylną oś skrętną ale V2L prawdoodobneDodam dwie rzeczy , które by mnie jeszcze ucieszyły ale jak nie będzie Plaida, to będę mial niewielkie ciśnienie na zmianę .
1. Co prawda prawie nie używam tylnego bagażnika , ale to wstyd by nie bylo elektrycznie skladanego/rozkladanego 3 go rzędu .. Obecnie aby podnieść fotele to albo przez falocony albo trzeba wleźć do bagażnikam po to by odblokować położone oparcia , naciskając te ....... przyciski.
2 . Tylna oś skrętna