Nowy Supercharger Odolion / Ciechocinek

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
To ja troche pomarudze. Ładowałem sie na Ciechocinku, poraz kolejny, tym razem nie miałem nikogo. Wystartowałem z SoC 4% i przy 30% obniżył ładowanie do 70kW. Potem na Krotocińskiej KFC Greenway jest 200kW ładowarka na której to od 10% do 60% trzymała 130kW. Ten Ciechocinek to jakaś porażka. Kiedy mają oddać ten Odolin bo przecież na/z północ kraju normalnie nie da sie dojechać.
 

Jogur

Fachowiec
To ja troche pomarudze. Ładowałem sie na Ciechocinku, poraz kolejny, tym razem nie miałem nikogo. Wystartowałem z SoC 4% i przy 30% obniżył ładowanie do 70kW. Potem na Krotocińskiej KFC Greenway jest 200kW ładowarka na której to od 10% do 60% trzymała 130kW. Ten Ciechocinek to jakaś porażka. Kiedy mają oddać ten Odolin bo przecież na/z północ kraju normalnie nie da sie dojechać.
Takie zbijanie do 68-70kW na SuC V2 często obserwowałem przed wizytą technika - przyjechał, coś pokręcił/powymieniał, startuje znowu od ~140kW
 

Pepek

Posiadacz elektryka
To ja troche pomarudze. Ładowałem sie na Ciechocinku, poraz kolejny, tym razem nie miałem nikogo. Wystartowałem z SoC 4% i przy 30% obniżył ładowanie do 70kW. Potem na Krotocińskiej KFC Greenway jest 200kW ładowarka na której to od 10% do 60% trzymała 130kW. Ten Ciechocinek to jakaś porażka. Kiedy mają oddać ten Odolin bo przecież na/z północ kraju normalnie nie da sie dojechać.
Kurde, dziwne. Ładuję się na Ciechocinku min. 3-4 razy w m-cu i nigdy tak nie miałem (żeby sam i tak wolno). Jeden raz tylko nie zadziałała mi jedna stacja, ale przepiąłem się na inną, która dała poprawne 145kW i zgłosiłem to w apce.
Co do KFC Greenway na tej 200kW - podjechałeś na 10% i dała tylko 130kW? To też dziwne (no chyba, że nie grzałeś baterii) - ja tam też jestem z 2-3 razy na m-c i zawsze zaczynam od max-a auta, czyli ~177kW (nawet jak raz się ładowałem przy -19st.C to tyle było, tylko grzało baterię z 50 minut wtedy).
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Ciechocinek był dobry jak w Polsce jeździły tylko Tesle S , z 2013 roku teraz to jakaś kpina ,druga daremna ładowarka to Lućmierz jak jedziesz do Wawy czy nad Bałtyk to trzeba zjechać 21 km w bok żeby się ładować ,koszmar, powiem jedno jakbym mial jeździć dużo po Polsce to napewno bym nie kupił auta na bateria.Wyjazd z Polski to sama przyjemność ,jazda po Polsce to koszmar. Chyba że ktoś chce się ładować po 3 zł lub 4 na innych ładowarkach .
 

bragyou

Posiadacz elektryka
Ciechocinek był dobry jak w Polsce jeździły tylko Tesle S , z 2013 roku teraz to jakaś kpina ,druga daremna ładowarka to Lućmierz jak jedziesz do Wawy czy nad Bałtyk to trzeba zjechać 21 km w bok żeby się ładować ,koszmar, powiem jedno jakbym mial jeździć dużo po Polsce to napewno bym nie kupił auta na bateria.Wyjazd z Polski to sama przyjemność ,jazda po Polsce to koszmar. Chyba że ktoś chce się ładować po 3 zł lub 4 na innych ładowarkach .
Nie przesadzajmy z Lućmierzem. Niektórzy (np. ja) jeżdżą z zachodu na wschód i zjeżdżają 5km, a nie 21km. Lućmierz + Ząbki i jestem na wschodzie :) Nie da się wszystkim dogodzić, aczkolwiek zgodzę się, że lokalizacja mogłaby być lepsza.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności

Attachments

  • att.RAKKzwFUTusiVWKGqhUWHLdWX-ID4G8vbib49CqgueY.jpeg
    att.RAKKzwFUTusiVWKGqhUWHLdWX-ID4G8vbib49CqgueY.jpeg
    272,7 KB · Liczba wyświetleń: 70
Top