Cześć,
Tak jak pisałem w którymś ze wcześniejszych postów we wtorek dołącze do szczęśliwej grupy posiadaczy samochodu Tesli
Śledzę to forum od kilku miesięcy czekając na realizację mojego zamówienia. Ze wszystkich wątki najbardziej problematyczny wydaje się lakier w tym samochodzie. Wiem, że były wcześniej wersje z USA teraz są z Chin. Wiem, że jest lepiej jakościowo ale jak w kwestii lakieru? Nie znalazłem podobnego wątku więc zakładam nowy (widziałem pojedyncze wzmianki w niededykowanych tematach).
Proszę Was o opinie lub opis doświadczeń czy ktoś stosował jakieś opcje zabezpieczenia lakieru folia, ceramika, powłoka elastomerowa itp.
1. Czy warto w coś takiego zainwestować? Wiem, że jeżdżą auta też bez tych bajerów ale może to faktyczne warte rozważenia? Rozumiem, że bez tego lakier sam nie odpadnie całkiem.
2. Póki co zastanawiałem się na powłoką elastomerową na całość ale z tego co wiem potem na to folii się już nie da nałożyć w prosty sposób i trzeba szlifować elastomer. Myślę w kontekście gdybym chciał na wiosnę okleić samochód w jakieś nietypowe barwy
3. Czy rzeczywiście wspomniane wcześniej metody są takie skuteczne w ochronie lakieru?
4. Czy trzeba to robić zaraz po zakupie prosto z Salonu czy można też później (zdaję sobie sprawę że im dalej tym lakier może być słabszy ale pytanie czy jest taki jakiś realny przedział gdy warto?)
5. Czy możecie polecić w Warszawie jakiś warsztat detailingowy gdzie warto oddać swoje cudo bez obaw?
6. Jak wyglądają kwestie praktyczne po tym mam na myśli brudzenie się samochodu, jego mycie itp.
Z góry dziękuję za Wasze opinie bo z tego co czytam mamy tu na pokładzie bardzo wielu merytorycznych kierowców z doświadczeniem
Krzysztof
Tak jak pisałem w którymś ze wcześniejszych postów we wtorek dołącze do szczęśliwej grupy posiadaczy samochodu Tesli
Proszę Was o opinie lub opis doświadczeń czy ktoś stosował jakieś opcje zabezpieczenia lakieru folia, ceramika, powłoka elastomerowa itp.
1. Czy warto w coś takiego zainwestować? Wiem, że jeżdżą auta też bez tych bajerów ale może to faktyczne warte rozważenia? Rozumiem, że bez tego lakier sam nie odpadnie całkiem.
2. Póki co zastanawiałem się na powłoką elastomerową na całość ale z tego co wiem potem na to folii się już nie da nałożyć w prosty sposób i trzeba szlifować elastomer. Myślę w kontekście gdybym chciał na wiosnę okleić samochód w jakieś nietypowe barwy
3. Czy rzeczywiście wspomniane wcześniej metody są takie skuteczne w ochronie lakieru?
4. Czy trzeba to robić zaraz po zakupie prosto z Salonu czy można też później (zdaję sobie sprawę że im dalej tym lakier może być słabszy ale pytanie czy jest taki jakiś realny przedział gdy warto?)
5. Czy możecie polecić w Warszawie jakiś warsztat detailingowy gdzie warto oddać swoje cudo bez obaw?
6. Jak wyglądają kwestie praktyczne po tym mam na myśli brudzenie się samochodu, jego mycie itp.
Z góry dziękuję za Wasze opinie bo z tego co czytam mamy tu na pokładzie bardzo wielu merytorycznych kierowców z doświadczeniem
Krzysztof