Ochrona wnętrza przed przegrzaniem - jak to włączyć?

cooler

Pionier e-mobilności
Jeszcze nie poprawione problemy ze spasowaniem zauważone w czasie odbioru a już mam pierwszy problem software'owy:

Za diabła nie mogę włączyć ochrony wnętrza przed przegrzaniem. W ikonce Informacji przy tej opcji jest oczywiście opisane jak to działa i że jeżeli opcja Intruder/przechył (chyba tak to się nazywa) jest włączona to nie pozwala włączyć ochrony wnętrza przed przegrzaniem, ale ja już wyłączyłem wszystkie opcje włącznie z Alarmem, Trybem Wartownika itd ale mam tą ochronę przed przegrzaniem wyszarzone. Klikanie nic nie zmenia.

Dzwoniłem do serwisu, jeszcze raz poszedł ostatni update (2021.4.18) ale po update dalej to samo (w sumie jak poprzednio się udał to dlaczego miało by być inaczej...).

Czy możecie sprawdzić czy u Was działa i ewentualnie nakierować mnie co jeszcze trzeba by wyłączyć żeby ta opcja działała?

Samochód stoi przed domem na takiej patelni że pod 50stC już podchodzi i trochę mi szkoda wnętrza, po paru sezonach takiego grzania zaczyna wszystko skrzypieć.
Pomożecie?
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Jeszcze nie poprawione problemy ze spasowaniem zauważone w czasie odbioru a już mam pierwszy problem software'owy:

Za diabła nie mogę włączyć ochrony wnętrza przed przegrzaniem. W ikonce Informacji przy tej opcji jest oczywiście opisane jak to działa i że jeżeli opcja Intruder/przechył (chyba tak to się nazywa) jest włączona to nie pozwala włączyć ochrony wnętrza przed przegrzaniem, ale ja już wyłączyłem wszystkie opcje włącznie z Alarmem, Trybem Wartownika itd ale mam tą ochronę przed przegrzaniem wyszarzone. Klikanie nic nie zmenia.

Dzwoniłem do serwisu, jeszcze raz poszedł ostatni update (2021.4.18) ale po update dalej to samo (w sumie jak poprzednio się udał to dlaczego miało by być inaczej...).

Czy możecie sprawdzić czy u Was działa i ewentualnie nakierować mnie co jeszcze trzeba by wyłączyć żeby ta opcja działała?

Samochód stoi przed domem na takiej patelni że pod 50stC już podchodzi i trochę mi szkoda wnętrza, po paru sezonach takiego grzania zaczyna wszystko skrzypieć.
Pomożecie?
U mnie tak to wyglada. Może spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne.
 

Attachments

  • IMG_6706.mp4
    14,2 MB · Liczba wyświetleń: 0
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
U Ciebie działa tak jak powinno. Ja gdy wyłączę przechylenie/intruz i próbuję to dalej jest to nieklikalne.
Czy wersja dokładnie ta samą?

Mam pin to drive ustawione, muszę podejmować zabezpieczenia na pin i zobaczę.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
U Ciebie działa tak jak powinno. Ja gdy wyłączę przechylenie/intruz i próbuję to dalej jest to nieklikalne.
Czy wersja dokładnie ta samą?

Mam pin to drive ustawione, muszę podejmować zabezpieczenia na pin i zobaczę.
Tak. Specjalnie na samym początku wideo sfilmowałem zakładkę gdzie widać wersję oprogramowania.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ochrona dziala tylko w wysokich temperaturach. Nie panmietam od ilu ale moze znajdę
O ile pamietam dziala 12 godz i nie ponizej 20 procent baterii
Chyba znalzlem tylko pow 40 st C w kabinie.
W niższej temp zostawiam włączoną klime jak ide do sklepu lub włączam zdalnie zegarek/apka gdy mam zamiar wyjść

The climate control system can reduce the
temperature of the cabin in extremely hot
ambient conditions for a period of up to
twelve hours after you exit Model 3. Touch
Controls > Safety & Security > Cabin
Overheat Protection and choose:
• OFF: Disable Cabin Overheat Protection.
• NO A/C: Only the fan operates when the
cabin temperature exceeds 105° F (40°
C). This option consumes less energy but
the cabin temperature may exceed 105° F
(40° C).
• ON: The air conditioning operates when
the cabin temperature exceeds 105° F
(40° C).
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Wyłączamy Sentry mode czyli Tryb Wartownika

Następnie Alarm przechylania

I wtedy mamy dostęp do aktywacji Ochrony przed przegrzaniem

Skomplikowane ale ma na celu oszczędzanie baterii bo Sentry ją żre
 

cooler

Pionier e-mobilności
No i tu Tesla pokazała swą moc i inne myślenie nuż starzy wyjadacze:
Po zgłoszeniu do centrum serwisowego pan oddzwonił że kolega przygotował update dedykowany dla mego problemu i po zainstalowaniu go (zdalnie uruchomiłem, przez apke, nawet nie zbliżając się do samochódu) opcja zadziałała.
Fakt że sentry/wartownik trzeba wyłączyć (a szkoda) ale można zostawić dochód na pełnym słońcu i jest super.
Chyba kupię takie zasłonki z folii aluminiowej jak ma Bjorn Nyland, wyjdzie ekonomiczniej. A może taka plachta na same szyby z góry?
Ktos z Was coś testował albo wie gdzie kupić takie zasłonki jak Bjorna?
Widziałem że używa ich także zimą.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
No i tu Tesla pokazała swą moc i inne myślenie nuż starzy wyjadacze:
Po zgłoszeniu do centrum serwisowego pan oddzwonił że kolega przygotował update dedykowany dla mego problemu i po zainstalowaniu go (zdalnie uruchomiłem, przez apke, nawet nie zbliżając się do samochódu) opcja zadziałała.
Fakt że sentry/wartownik trzeba wyłączyć (a szkoda) ale można zostawić dochód na pełnym słońcu i jest super.
Chyba kupię takie zasłonki z folii aluminiowej jak ma Bjorn Nyland, wyjdzie ekonomiczniej. A może taka plachta na same szyby z góry?
Ktos z Was coś testował albo wie gdzie kupić takie zasłonki jak Bjorna?
Widziałem że używa ich także zimą.
I w nocy takie atrakcje ?
 
Top