Odpadające tylne lampy

Bartosz

Pionier e-mobilności
Moja kobita sie smieje... auto za cwiartke a ja tez juz plastiki poprawialem... klape tylna... wykladzine w bagazniku... 😀
Ja to nawet się nie przyznaję. Żona zrobiła mi wykład na temat tego, że w nowym samochodzie trzeba zaklejać folią progi, bo farba może odpaść i że gwarancja tego nie obejmuje. Powiedziała, że to nie jest uczciwe ze strony producenta i nie jest to w porządku, ponieważ samochód został źle zaprojektowany, że tak się dzieje. Jakby nie patrzył ma rację.

Tylko co to zmienia dla Tesli, skoro Elon dzisiaj oświadczył, że wszystko co są w stanie wyprodukować w drugim kwartale już zostało sprzedane.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Kwestia tego zeby byc upartym i wygrywasz sprawe w sadzie na luzie... tyle ze tu jest Polska tu nawet konstytucja jest umowna...
Ale ja nie mam zdrowia na takie sprawy. Jedyne co to ja zamierzam o tych wadach pisac, tak zeby ludzie wiedzieli... bede wszedzie opisywal wady i jak wyglada prawda. Choc lubie to auto, i bede jezdzil i w sumie to drobne wady ;)
I progow nie bede oklejac :)
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
I progow nie bede oklejac :)
Ja będę, czekam na wolny termin, bo firma,
która wzbudza moje zaufanie jest zawalona robotą. Widzę, że najbardziej dostają progi na całej długości i rant nadwozia tak jak się kończą tylne drzwi nad progiem, folia podobno zakrywa cały próg i nachodzi na nadwozie 15 cm nad progiem miedzi tylnymi drzwiami, a nadkolem. Zobaczymy co z tego wyjdzie, dam znać jak zrobią.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
;-) Panowie, nie każdego stać na takie samochody. Zwykli ludzie kupują zwykłe PREMIUM, niezwykli - niezwykłe auta.
W premium w tych pieniadzach płacimy za szwy i spasowanie i guziczki, tu za technologię i parametry, innowacyjność i SZALEŃSTWO. Czyli gdyby kosztowała drugie tyle kasy, to Trójka powinna być wtedy jak premium.

Miałem kilka Harley`i i im też niby wszystko odpadalo? Nie zauważyłem, podobnie w Tesli też nie zauważam. W tamtych czasach też mnie zaczepiali z tekstem : "Panie za to to byś Pan se kupił..........."

PS Pomalutku te czasy mijają EV stają się normalne i Tesle tez spowszednieją, hejterzy się znudzą, niektórzy dojrzeją i może nawet kupia. Ale takiej zabawy jak my mamy teraz już nie będzie.
 

Mario W

Zadomawiam się
Ja będę, czekam na wolny termin, bo firma,
która wzbudza moje zaufanie jest zawalona robotą. Widzę, że najbardziej dostają progi na całej długości i rant nadwozia tak jak się kończą tylne drzwi nad progiem, folia podobno zakrywa cały próg i nachodzi na nadwozie 15 cm nad progiem miedzi tylnymi drzwiami, a nadkolem. Zobaczymy co z tego wyjdzie, dam znać jak zrobią.
Możesz polecić tą firmę jak okleisz ?
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Az sprawdze u siebie za chwile.
Mnie irytuja uszczelki szyb... jak zostawie na noc uchylone okna to potem szumi strasznie mimo zamkniecia.... trzeba z zamknietymi szybami odczekac dzien czy dwa i sie na nowo uklada uszczelka. Chyba zastosuje tam jakas podkladke od spodu pod uszczelke.
Spedzilem sporo czasu nas uszczelkami i teraz mam bloga cisze. Pod gorne nie warto podkladac. Najwazniejsze są pionowe i w rogach. Wez sobie kartke papieru i sprawdz czy wejdzie miedzy szyba a uszczelka.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Spedzilem sporo czasu nas uszczelkami i teraz mam bloga cisze. Pod gorne nie warto podkladac. Najwazniejsze są pionowe i w rogach. Wez sobie kartke papieru i sprawdz czy wejdzie miedzy szyba a uszczelka.
To chyba zależy od egzemplarza. U mnie na każdej szybie, po otwarciu drzwi odciśnięte są uszczelki wokół krawędzi szyby bez przerw i nie słyszę przenikania hałasu w tych miejscach. Natomiast miało to pewną wadę, było trzeba użyć większej siły, aby zamknąć drzwi i jeszcze większej, aby zamknąć ostatnie drzwi - efekt poduszki powietrznej.

Nieraz lepiej spróbować wyregulować drzwi (to jest bardziej naturalne), niż podkładać coś pod uszczelki. Odciągając dół drzwi na zawiasie o pół milimetra (tam jest mały margines, max 1mm) lub/i wpychając górę drzwi na górnym zawiasie, góra szyby wejdzie wgłąb o 2 milimetry. To samo z bokiem, cofając zaczep zamka drzwi o milimetr o tyle cofnie się także cała szyba i będzie mocniej przylegała do uszczelki. Nie odkręcajcie obu zawiasów jednocześnie, bo drzwi wam się „rozjadą” i będziecie mieć problem, aby je ustawić. Śruby, te, które wchodzą w drzwi, dwie na zawias wystarczy popuścić, to samo zaczep w drzwiach. Nie wiem jak wyglada to od drugiej strony, czy nie ma luźnej nakrętki, więc lepiej nie ryzykować i nie wykręcać całkowicie.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
U mnie na ciezko zamykajace sie drzwi tylne pomoglo nasmarowanie zawiasow olejem silikonowym. Drzwi mam ladnie spasowane, podloze cos pod uszczelki, mam taka pianke 3mm.
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
To chyba zależy od egzemplarza. U mnie na każdej szybie, po otwarciu drzwi odciśnięte są uszczelki wokół krawędzi szyby bez przerw i nie słyszę przenikania hałasu w tych miejscach. Natomiast miało to pewną wadę, było trzeba użyć większej siły, aby zamknąć drzwi i jeszcze większej, aby zamknąć ostatnie drzwi - efekt poduszki powietrznej.

Nieraz lepiej spróbować wyregulować drzwi (to jest bardziej naturalne), niż podkładać coś pod uszczelki. Odciągając dół drzwi na zawiasie o pół milimetra (tam jest mały margines, max 1mm) lub/i wpychając górę drzwi na górnym zawiasie, góra szyby wejdzie wgłąb o 2 milimetry. To samo z bokiem, cofając zaczep zamka drzwi o milimetr o tyle cofnie się także cała szyba i będzie mocniej przylegała do uszczelki. Nie odkręcajcie obu zawiasów jednocześnie, bo drzwi wam się „rozjadą” i będziecie mieć problem, aby je ustawić. Śruby, te, które wchodzą w drzwi, dwie na zawias wystarczy popuścić, to samo zaczep w drzwiach. Nie wiem jak wyglada to od drugiej strony, czy nie ma luźnej nakrętki, więc lepiej nie ryzykować i nie wykręcać całkowicie.
Uszczelka styla sie z szyba w dwoch miejscach, blizej i dalej krawedzi. U mnie byly szczeliny wlasnie przy krawedzi i to na kazdych drzwiach. Racja - w kazdym egzemplarzu pomaga co innego no i oczywiscie mam te same konsekwencje - trzeba mocniej trzasnąć, ale nie sadze zeby wynikalo to z „poduszki”, bo auto nie jest super-szelne. Bardziej chodzi o efekt odbijania gumowej uszczelki.
Rozumiem, ze sam robiles regulacje?
 
Top