Odpadające tylne lampy

Electro

Zadomawiam się
Inna sprawa to punkt odniesienie i wtedy wrażliwość może być mniejsza lub większa. Zacytuję Electro: "Aktualnie jeżdżę autem które ma aerodynamikę kamienicy (Mercedes G) wiec wszystko szumi i gwiżdże (niezmiennie od 45 lat w tym modelu)".

Nie chciałem na łamach forum przytaczać deklaracji PIT czy stanu garażowego wiec dyplomatycznie odpowiem, iż mam wiele odniesień do Tesli wiec możesz mi wierzyć moja wrażliwość nie jest mniejsza lub większa a najzwyczajniej w świecie trzeźwo podchodzę do tematu.

Niestety wiele osób na tym forum z uporem maniaka wypiera fakt, iż zakupiło samochód o równowartości trzech dobrych amerykańskich pensji od producenta będącego na rynku dekadę. Żeby tego było mało poczciwa 3’a wciąż równana jest do BMW 5 czy Audi A6 🤦‍♂️ Kiedy już każdy przeczyta na forum czy obejrzy na YT ze to auto jest chyba inne niż BMW 5 zaczyna to mam wrażenie w weekend sprawdzać organoleptycznie. Wpada jeden forumowicz z drugim do garażu i nerwowymi ruchami, spoconymi dłońmi … maca, szarpie, miętosi, ugniata… uszczelki, lampy, klapę, lusterka by po tym wszystkim zadzwonić do najbliższego zakładu renowacji pojazdów przedwypadkowych i okleić całe auto folią PPF tak żeby próg się nie obtarł, lampa nie odpadła a szyba nie zbiła.

TM3 to BMW 3 przyspieszające lepiej od Audi R8 (sprawdzone :)) gdzie użytkownik płaci głównie za infrastrukturę i nieosiągalne dla innych parametry stosunkowo niewielkie pieniądze.

W cytowanym poście istotnie użyłem porównania do serii G ale tylko żeby uświadomić, ze oczekiwania warto skonfrontować z rzeczywistością przed zakupem. Można wypożyczyć taki samochód, pojeździć by później nie być zdziwionym i nie tracić czasu na szukanie tutoriali dotyczących mocowania lamp :)

Swoja droga z serią G jest podobnie. Wielu użytkowników zamienia BMW X5/X6 na G w AMG bo wypada, bo modne, bo bulwarowe…

Po kilku tygodniach płacz i lament na forum Geli czy na Grypie, ze świszczy, ze głośno, ze uszczelki skrzypia, ze pali 30L, ze w trasie 140km/h to realny max …

Na forum Audi tez płacz ze do RSQ drogie tarcze, a rozrząd za 20k to chyba Kasa Stefczyka będzie wymieniać.

Nie rozumiem dlaczego ludzie nie cieszą się z zakupionego produktu (jeśli po analizie przedzakupowej dokonali świadomego wyboru) tylko szukają problemów na sile tracąc czas, zdrowie, życie …
Na zakończenie….

dobrego weekendu i radości z jazdy życzę ;)
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Zgadzam się w pełni z Electro, tylko z tą równowartością trzech dobrych amerykańskich pensji to trochę przesadziłeś. 22k USD na miesiąc to 264k USD rocznie, to już bardzo, bardzo dobra pensja.
 

krist

Posiadacz elektryka
Nie chciałem na łamach forum przytaczać deklaracji PIT czy stanu garażowego wiec dyplomatycznie odpowiem, iż mam wiele odniesień do Tesli wiec możesz mi wierzyć moja wrażliwość nie jest mniejsza lub większa a najzwyczajniej w świecie trzeźwo podchodzę do tematu.

Niestety wiele osób na tym forum z uporem maniaka wypiera fakt, iż zakupiło samochód o równowartości trzech dobrych amerykańskich pensji od producenta będącego na rynku dekadę. Żeby tego było mało poczciwa 3’a wciąż równana jest do BMW 5 czy Audi A6 🤦‍♂️ Kiedy już każdy przeczyta na forum czy obejrzy na YT ze to auto jest chyba inne niż BMW 5 zaczyna to mam wrażenie w weekend sprawdzać organoleptycznie. Wpada jeden forumowicz z drugim do garażu i nerwowymi ruchami, spoconymi dłońmi … maca, szarpie, miętosi, ugniata… uszczelki, lampy, klapę, lusterka by po tym wszystkim zadzwonić do najbliższego zakładu renowacji pojazdów przedwypadkowych i okleić całe auto folią PPF tak żeby próg się nie obtarł, lampa nie odpadła a szyba nie zbiła.

TM3 to BMW 3 przyspieszające lepiej od Audi R8 (sprawdzone :)) gdzie użytkownik płaci głównie za infrastrukturę i nieosiągalne dla innych parametry stosunkowo niewielkie pieniądze.

W cytowanym poście istotnie użyłem porównania do serii G ale tylko żeby uświadomić, ze oczekiwania warto skonfrontować z rzeczywistością przed zakupem. Można wypożyczyć taki samochód, pojeździć by później nie być zdziwionym i nie tracić czasu na szukanie tutoriali dotyczących mocowania lamp :)

Swoja droga z serią G jest podobnie. Wielu użytkowników zamienia BMW X5/X6 na G w AMG bo wypada, bo modne, bo bulwarowe…

Po kilku tygodniach płacz i lament na forum Geli czy na Grypie, ze świszczy, ze głośno, ze uszczelki skrzypia, ze pali 30L, ze w trasie 140km/h to realny max …

Na forum Audi tez płacz ze do RSQ drogie tarcze, a rozrząd za 20k to chyba Kasa Stefczyka będzie wymieniać.

Nie rozumiem dlaczego ludzie nie cieszą się z zakupionego produktu (jeśli po analizie przedzakupowej dokonali świadomego wyboru) tylko szukają problemów na sile tracąc czas, zdrowie, życie …
Na zakończenie….

dobrego weekendu i radości z jazdy życzę ;)
Zgodzę się że płaci się za parametry. Infrastrukturę? to chyba dopiero w przyszłości. Ja bym nie porównywał TM3 nawet z F30 nie wspominając już o G30, jeśli chodzi o jakość i ogólne wykonianie i materiały. Mam w pracy 4 letniego avensisa, który po przebiegu 150 tysięcy pokazuje znaczaco lepsża jakośc materiałów. A nie ma lekkiego życia. Przyjrzałem się mojej TM3 po 4 tysiącach kilometrów, i szczerze mówiąc to się wkurzyłem, Auto kwalifikuje się do malowania, jest całe zdarte od kurzu i kamieni (a jeździ głównie po A4) lampa zdarła trochę lakieru z przedniego zderzaka, tylna od wyjechania jest zalana wodą Wykładzina podłogowa w dolnej części kabiny po stronei kierowcy też się już powycierała, jakbym jeździł w ostrogach.
To nie zmienia mojego odczucia że TM3 jest świetnie prowadzącym się samochodem, o rewelacyjnych osiągach, to mnie przekonało i nadal przekonuje. Natomiast uważem że pewne elementy wykończenia są nie poniżej jakości aut segmentu premium, tylko znacznie poniżej jakości wykończenia aut popularnych jak toyota. Tego się nie spodziewałem, i nie mam zamiaru tego Tesli tak odpuścić.
 

Electro

Zadomawiam się
Zgadzam się w pełni z Electro, tylko z tą równowartością trzech dobrych amerykańskich pensji to trochę przesadziłeś. 22k USD na miesiąc to 264k USD rocznie, to już bardzo, bardzo dobra pensja.
Masz rację, 3 bardzo dobrych pensji lub 6 dobrych. Wciąż jest tanio :)

Zgodzę się że płaci się za parametry. Infrastrukturę? to chyba dopiero w przyszłości. Ja bym nie porównywał TM3 nawet z F30 nie wspominając już o G30, jeśli chodzi o jakość i ogólne wykonianie i materiały. Mam w pracy 4 letniego avensisa, który po przebiegu 150 tysięcy pokazuje znaczaco lepsża jakośc materiałów. A nie ma lekkiego życia. Przyjrzałem się mojej TM3 po 4 tysiącach kilometrów, i szczerze mówiąc to się wkurzyłem, Auto kwalifikuje się do malowania, jest całe zdarte od kurzu i kamieni (a jeździ głównie po A4) lampa zdarła trochę lakieru z przedniego zderzaka, tylna od wyjechania jest zalana wodą Wykładzina podłogowa w dolnej części kabiny po stronei kierowcy też się już powycierała, jakbym jeździł w ostrogach.
To nie zmienia mojego odczucia że TM3 jest świetnie prowadzącym się samochodem, o rewelacyjnych osiągach, to mnie przekonało i nadal przekonuje. Natomiast uważem że pewne elementy wykończenia są nie poniżej jakości aut segmentu premium, tylko znacznie poniżej jakości wykończenia aut popularnych jak toyota. Tego się nie spodziewałem, i nie mam zamiaru tego Tesli tak odpuścić.

Aktualnie mam porównanie z M2 Competition (z podobnego segment) i jakość wykonania nie odbiega znacząco czy wręcz jest identyczna.
Np deska rozdzielcza w M2C podobnie jak wiele innych elementów pochodzi z serii 1! Ktoś kto nie zna specyfiki pojazdu czy też nigdy nim nie jechał może napisać, że "poza" silnikiem, skrzynią, zawieszeniem, fotelami to tylko taka troszkę inna seria 1 czy 2 a położyć trzeba 330k.

To "poza" robi jednak znaczącą różnicę i każdy kto jeździł M2C wie o czym mówię i ma w głębokim poważaniu styropianową jakość deski rozdzielczej czy twardy tunel środkowy zrobiony z recyklingowanych butelek po Nałęczowiance. Jest to najlepsze M w stajni i wybacza się wszystko. TM3 moim zdaniem to aktualnie najlepszy kompaktowy elektryk i można wybaczyć mu wiele/wszystko :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja swoja Tesle odebrałem na zadupiu Szczecina z jakiś warsztatów, garaży , magazynów?? Po stresie gdy taryfiarz, który nas dowióz w okolice - stwierdził, że nie ma takiego adresu. A my z żoną staliśmy jak "widły w gnoju" na terenie ogólnie wyglądającym jak w kryminale. Kasa wpłacona, a po telefonie do posrednika odezwał się inny głos.. Po dłuższym nerwowym oczekiwaniu przyjechal wypasiony Mercedes z młodziakami w środku. Wsiedlismy i jedziemy, po zadupiu do innego zadupia.
Scenariusz kreslił się sam: Wywiozą i Żonę ku jej uciesze zaczną gwałcic, gdy ja będę kopał dół.

Tak, że parująca lampa mnie wrecz ucieszyła ;-)
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Ja swoja Tesle odebrałem na zadupiu Szczecina z jakiś warsztatów, garaży , magazynów?? Po stresie gdy taryfiarz, który nas dowióz w okolice - stwierdził, że nie ma takiego adresu. A my z żoną staliśmy jak "widły w gnoju" na terenie ogólnie wyglądającym jak w kryminale. Kasa wpłacona, a po telefonie do posrednika odezwał się inny głos.. Po dłuższym nerwowym oczekiwaniu przyjechal wypasiony Mercedes z młodziakami w środku. Wsiedlismy i jedziemy, po zadupiu do innego zadupia.
Scenariusz kreslił się sam: Wywiozą i Żonę ku jej uciesze zaczną gwałcic, gdy ja będę kopał dół.

Tak, że parująca lampa mnie wrecz ucieszyła ;-)
Hahaha, jestem niezwykłym człowiekiem 😂
 

danielm

Pionier e-mobilności
Ja swoja Tesle odebrałem na zadupiu Szczecina z jakiś warsztatów, garaży , magazynów?? Po stresie gdy taryfiarz, który nas dowióz w okolice - stwierdził, że nie ma takiego adresu. A my z żoną staliśmy jak "widły w gnoju" na terenie ogólnie wyglądającym jak w kryminale. Kasa wpłacona, a po telefonie do posrednika odezwał się inny głos.. Po dłuższym nerwowym oczekiwaniu przyjechal wypasiony Mercedes z młodziakami w środku. Wsiedlismy i jedziemy, po zadupiu do innego zadupia.
Scenariusz kreslił się sam: Wywiozą i Żonę ku jej uciesze zaczną gwałcic, gdy ja będę kopał dół.

Tak, że parująca lampa mnie wrecz ucieszyła ;-)
centrumcars24 ?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Gorzej by było gdyby zamienili role...
Musiał bym to przemyśleć?
...............................................
W/w przez Daniela, Pośrednik spisał się, ale zabrakło komunikacji z klientem. Trafiłem też na przenosiny Firmy. Załatwili, pokrycie ceramiką, kwity itd.
Z tym, że chyba lekko nie potrafili "dopieścić" klienta. Tak to jest jak są wspólnicy i jeden zwala na drugiego i każdy z nich jest niby Szefem...
 
Top