Ale to nie jest odpowiedź na pytanie.Cieszcie się, że ktoś za Was dba o baterię. Mamy hamulce a zasięg to nie tylko rekuperacja, ona nie zawsze go zwiększa. Więc radujmy się, że ktoś pomyślał za nas.
I nie trzeba upierdliwie ustawiać jej na kilka poziomów lub jakieś pierdzielone łopatki klikać aby mieć lub nie 5 km więcej lub mniej. Takie pseudo udogodnienia itd.. Mamy to z głowy, bo mamy jechać bezstresowo a nie kombinować.
Nie do końca chodzi mi o odkrywanie/wyjaśnianie algorytmów tylko o różnicę pomiędzy ikonką ograniczenia rekuperacji a wykropkowaną lewą stroną poziomego pasja w lewej, górnej części ekranu. Innymi słowy: co tak na prawdę oznacza ta ikonka? Być może ktoś wie lub lepiej rozumie instrukcję ode mnie…Nikt lub niewielu z użytkowników wie jaki jest algorytm dla poszczególnych wersji itp. Temperatur, poziomu naładowania i stylu jazdy. Dlatego nie będzie chyba jednoznacznej odpowiedzi.
Ta ikonka jest od ostatniej aktualizacji z tego co zauważyłem. Ja mam ją teraz stale, bo trasy <30km.Nie do końca chodzi mi o odkrywanie/wyjaśnianie algorytmów tylko o różnicę pomiędzy ikonką ograniczenia rekuperacji a wykropkowaną lewą stroną poziomego pasja w lewej, górnej części ekranu. Innymi słowy: co tak na prawdę oznacza ta ikonka? Być może ktoś wie lub lepiej rozumie instrukcję ode mnie…
PS. To nie są gorzkie żale tylko zwykła ciekawość i chęć zrozumienia. Jestem wdzięczny Tesli że dba o moją baterię ave Elon!
Też to mam. Można ustawić w nawigacji jako cel jakąś pobliską ładowarkę , podgrzeję baterię i po problemie. Nie ma to sensu ale można ...Również tak mam - to na pewno nie jest kwestia twojego egzemplarza tylko raczej typu baterii.