Jest dobrze

Okazało się, że w całym zbiorze aut są tylko trzy sztuki z większą baterią 82 kWh, bo reszta to 73 kWh. No i dzięki pomocy ludzi z Opla przesiądę się właśnie na wersję ~87 (82) kWh

.
Poniżej moce ładowania dla najmniejszej i średniej baterii:
... a tutaj liczniki na początku i końcu przejazdu z Frankfurtu (parking przy dworcu kolejowym pociągów dalekobieżnych) do zakładów Opla w Ruesselsheim. Porównajcie przebieg (po prawej), ubytek prognozowanego zasięgu (po lewej) i czas przejazdu (w rogu zdjęć):
Oczywiście warto pamiętać, że prezentowany na licznikach zasięg może być rezultatem według WLTP. Może być też błędnie obliczany, bo zauważyłem, że przy ruszaniu spod świateł miałem ujemne zużycie, jakby samochód pokazywał mi dane sprzed 10 sekund, gdy hamowałem przed światłami...
Sprawdzę to.