Opony zimowe Pirelli Sottozero 3

wspy

Nowy na Forum
Mam Model 3 LR AWD.
Czy wiecie czy muszę kupować opony zimowe z symbolem do samochodów elektrycznych, czy opony bez tego symbolu będą ok?

Dla przykładu, jest opona Pirelli Sottozero 3 i ma warianty z NCS (tłumienie dźwięku) i z etykietą T0, oraz bez tego. Czy są jakieś różnice poza zmniejszonym hałasem?

Te opony w wariancie z NCS są mało dostępne.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Mam Model 3 LR AWD.
Czy wiecie czy muszę kupować opony zimowe z symbolem do samochodów elektrycznych, czy opony bez tego symbolu będą ok?

Dla przykładu, jest opona Pirelli Sottozero 3 i ma warianty z NCS (tłumienie dźwięku) i z etykietą T0, oraz bez tego. Czy są jakieś różnice poza zmniejszonym hałasem?

Te opony w wariancie z NCS są mało dostępne.
To jest auto jak każde inne. Nie musisz mieć opon sygnowanych T ;) Ma się zgadzać rozmiar, nośność i indeks prędkości ;)
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Powiedziałbym nawet, że opony T charakteryzują się gorszą jakością wykonania w imię teoretycznego zwiększenia zasięgów. A już z całą pewnością Pirelli, co widać na przykładzie problemów z letnią oponą do TM3P i całą masą reklamacji na zimowe Pirelli (jest spory wątek na niemieckim forum). Zawsze byłem zadowolony z Pirelli i uważałem je za świetne opony, ale zrobili wiele ostatnio, żebym zmienił to przekonanie.
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Wczoraj założyłem Pirelli P Zero Winter 2, dzisiaj robię trasę, zobaczymy. Podobno ma mokrym rewelacja. Czas pokaże.
Co do przyczepności to nie mam zastrzeżeń, jest świetna na mokrym i na suchym, śniegu jeszcze nie doświadczyłem. Pisząc o jakości mam na myśli, że te opony potrafią nie być "okrągłe" i to w taki stopniu, że nie da się tego skompensować obracając oponę na feldze. W przypadku letnich wszyscy podejrzewali szkody transportowe na statku. Ale z zimowymi historia się powtórzyła. Wulkanizator przy mnie brał z magazynu dwie nowe na wymianę w ramach reklamacji i jedna z nich od razu okazała się wadliwa na tyle, że miała bicie promieniowe poza wszelką skalą przyzwoitości. Pirelli które miałem do tej pory, były w specyfikacji "uniwersalnej" i były świetne. W specyfikacji T już drugi komplet okazuje się wadliwy ...
 

wspy

Nowy na Forum
Co do przyczepności to nie mam zastrzeżeń, jest świetna na mokrym i na suchym, śniegu jeszcze nie doświadczyłem. Pisząc o jakości mam na myśli, że te opony potrafią nie być "okrągłe" i to w taki stopniu, że nie da się tego skompensować obracając oponę na feldze. W przypadku letnich wszyscy podejrzewali szkody transportowe na statku. Ale z zimowymi historia się powtórzyła. Wulkanizator przy mnie brał z magazynu dwie nowe na wymianę w ramach reklamacji i jedna z nich od razu okazała się wadliwa na tyle, że miała bicie promieniowe poza wszelką skalą przyzwoitości. Pirelli które miałem do tej pory, były w specyfikacji "uniwersalnej" i były świetne. W specyfikacji T już drugi komplet okazuje się wadliwy ...
Ciekawe dlaczego tak jest. Już po raz kolejny widzę duże uwagi do jakości opon z homologacją T.
 
Top