A czy starsza wersja tej opony nie jest czasami lepsza? Kupiłem Winter 2 można powiedzieć w ciemno bo wcześniej zaznajomiłem się z technologiami jakie oferuje Winter (starszy model) i myślałem, że Winter 2 ma wszystko to samo tylko ulepszyli bieżnik. Okazuje się, że ona nie ma uszczelnienia Seal Inside (potrafi uszczelnić przy mniejszych przebiciach - do 85% typowych przebić), nie ma też wzmocnienia ścianek bocznych czyli nie ma technologii Run Flat. Patrząc na to, że nie mamy zapasówki w Tesli te dwie technologie mogą się o wiele bardziej przydać na trasie niż troszkę lepsze parametry Winter 2. Posiadam wprawdzie oryginalną pompkę Tesli wraz z uszczelniaczem ale jego użycie domniemywam zniszczy (oblepi) te prostokątne szare pianki czy gąbki wyciszające. Z gumy ten uszczelniacz można usunąć ale z tej gąbki to raczej się chyba nie da. Podczas jazdy na letnich Hankook Ventus S1 evo3 ev przebiłem ta oponę i uszczelnianie zadziałało - dopiero rano zorientowałem się, że coś nie tak z oponą choć na początku myślałem, że może nie jest przebita bo zeszło z 2,9 na 2,3. Podpompowałem i całkiem długo trzymało. Wulkanizator podczas naprawy wrócił uwagę, że sytem Seal Guard Hankooka całkiem dobrze sobie poradził.