Orlen charge problemy

gim-kg

Pionier e-mobilności
Najważniejszego nie podałeś - czy przy wyjeździe są szlabany z kontrolą opłaty?
Zapewne tak, więc sprawa byłaby prosta.
Za parking płacisz do CH Alfa, a za zajmowanie ładowarki do Orlenu.
Oddzielne byty, oddzielne opłaty.
Nie ma przy wjeździe szlabanów.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Powiem wam ze w szoku jestem. Orlen zaczyna sie jednak wyrabiac. Ta nowa apka wreszcie mi dziala poprawnie. W wczoraj za Katowicami ladowalem i TM3 szlo 95kW !! Jeszcze nigdy tyle na Orlenie nie widzialem. No i cena 2,04 a na Tesla SuC 2,65
 

Attachments

  • 450C6CC5-301E-4674-B517-A18269EAB4BA.png
    450C6CC5-301E-4674-B517-A18269EAB4BA.png
    628,7 KB · Liczba wyświetleń: 15

solik

Pionier e-mobilności
Jeszcze tylko kart RFID brakuje, czytniki maja.. aplikacja orlenu wyglada jak stara appka greenway i dziala o wiele lepiej niz ten nowy wynalazek greenwaya
 

domingo

Fachowiec
Czy ktoś z was się orientuje jak wyglada sprawdź opłatą za parking na którym stoi ładowarka/słupek Orlenu? Pisałem do nich ale nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Chodzi mi konkretnie o ładowarkę SŁ8911 zlokalizowaną na parkingu centrum handlowego Alfa w Gdańsku (ul. Kołobrzeska 41c). Sam parking umożliwia 2h bezpłatnego parkowania. Każda kolejna godzina jest płatna. Przy wjeździe na teren parkingu nie jest wymagany pobór jakiegokolwiek biletu, nie ma też automatów z których wydrukowany bilet należałoby umieścić za szybą. Zamiast tego, przy wejściu do centrum handlowego należy wpisać na ekranie dotykowym numer rejestracyjny pojazdu pozostawionego na parkingu.
Korzystanie z ładowarki jest płatne za pomocą aplikacji Orlen Charge, a dodatkowa opłata za każda minutę jest doliczana przy ładowaniu powyżej 600 minut. Jak mniemam Orlen wnosi opłatę dzierżawy zarówno za umiejscowienie słupka/ładowarki, jak i dwóch miejsc parkingowych, które są wyłączone z miejsc ogólnodostępnych i przeznaczone wyłącznie dla samochodów elektrycznych lub PHEV na czas ładowania.
Czy zatem jeżeli ładowanie trwa dłużej niż 2h to należy również zapłacić za każdą dodatkową godzinę postoju na parkingu?
Jeśli nie ma szlabanów to chodzą po parkingu ludzie i sprawdzają numery rejestracyjne czy są w systemie, jak nie ma to "mandat" dają. Trochę tak jak parkowanie w mieście. Orlen raczej nic do tego nie ma, więc trzeba opłacić jedno i drugie osobno.
 

szczur333

Zadomawiam się
del
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Powiem wam ze w szoku jestem. Orlen zaczyna sie jednak wyrabiac. Ta nowa apka wreszcie mi dziala poprawnie. W wczoraj za Katowicami ladowalem i TM3 szlo 95kW !! Jeszcze nigdy tyle na Orlenie nie widzialem. No i cena 2,04 a na Tesla SuC 2,65
A jeszcze do niedawna na Orlenie tylko siku 😉. My wracając z wycieczki też zbyt dużego wyboru nie mieliśmy i trzeba było podjechać do Gliwic i nie tylko siku ale i zapiekankę oraz taki syfny proteinowy szejk który miał być jogurtem. Wprawdzie tym razem stanęli na wysokości zadania, a szkoda, bo policzyli sobie kilowaty i pobrali opłatę, dzięki temu już bez miedzylądowania dotarliśmy do domu. Zapiekanki nie polecam bo taka glutowata była, danych ładowania brak bo akurat na tym odcinku byliśmy offline ale moc była ponad 80 kW i każda setka taki wynik dawała.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Ma ktoś pomysł, jak zmusić aplikację Orlenu do wysłania maila rejestracyjnego?
Próbuję założyć nowe konto na firmę, sprawdziłem już dwa konta mailowe, na żadne nie dostałem maila.......
Najlepiej jak raczył wysłać na onet.

Pamiętam że tak samo było parę lat temu, gdy zakładałem zwykłe konto, przeszedł dopiero g-mail, ale nie mam tam już więcej adresów.
 

consigliero

Pionier e-mobilności
A to się da tak? Bo ja mam cały czas taką informację
 

Attachments

  • E4C57471-DCEF-469B-88CF-2AD01B90D2B7.png
    E4C57471-DCEF-469B-88CF-2AD01B90D2B7.png
    547,6 KB · Liczba wyświetleń: 13
Top