S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
To co tu robisz i po co?
PLONK WARNING
odpowiem cytatem :)

Kolejny co chce sobie popyskować?

To jest forum o samochodach, więc bądź łaskaw skupić się na gadaniu o samochodach.
Twoje wymysły z ocenami grupowiczów zostaw sobie do własnej rozważań, tutaj nie jest miejsce na tego typu wynurzenia.
A jak nie masz nic do powiedzenia merytorycznego to po prostu MILCZ.

PLONK WARNING !!!!!
 

Cav

Pionier e-mobilności
To jest forum o samochodach
Elektrycznych.

Trollowanie o spaliniakach wsadź sobie w buty.
A jako że pomimo próśb nie chcesz z tym skończyć, więc:
PLONK

P.S.
Twoje żale i nietrafione wnioski, związane z kiepskimi doświadczeniami po zakupie elektryka ze zbyt małą baterią, są co najwyżej okazją do zmiany tej sytuacji.

P.S2
Nie myl trolli z forumowiczami.
Forumowiczów nie oceniam, ani o nich nie gadam.

Ale za wykopaniem z forum każdego spalinowego trolla, jestem i będę zawsze.
Właśnie po to, żeby nie było takich tasiemcowych wątków jak ten i inne w których mącicie.
 
Last edited:

Cav

Pionier e-mobilności
i3 nadaje się tylko do jazdy po mieście, a kosztuje stanowczo za dużo jak na swoje możliwości, więc niestety już po tym widzę, że nie umiesz za bardzo liczyć ;)
Dokładnie.
I ten zły wybór, jest też powód, dla których typ ma złe doświadczenia z bev, więc w ramach rekompensaty krzywd, postanowił zemścić się na nas i sobie tu pohejtować i potrollować.

Po części go rozumiem, bo też miałem tego typu złe doświadczenia z pierwszym Leafem, który więcej czasu musiał być podpięty do kabla niż jeździć.
Tylko z tej sytuacji wyciągnąłem prawidłowe wnioski, tj. że potrzebny jest większy zasięg.
Od tego czasu wszelkie problemy zniknęły, a jazda bev przestała stresować i nie czuję się jakbym jeździł na łańcuchu do gniazdka..

Po drodze jeszcze przetrenowałem (przez rok) hybrydę z lpg, która w założeniu miała łączyć plusy bev i ice, ale nie łączyła.
Nie dawała tej frajdy z jazdy, którą zapewniają bev, o oszczędnościach na ładowaniu w domu, czy na darmowych ładowarkach nie wspominając.
Ot - taki sposób na NIECO czystszą i tańszą jazdę od standardowego ice, ale nic poza tym.
Zwłaszcza że toto kosztowało i kosztuje praktycznie tyle samo co bev.
 
Last edited:
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Jest wybór - można drożej, ale szybciej niż tempo googla (czyli w praktyce tak jak spaliniakiem):

Każdy może mieć co lubi, nie musi zdawać się na łaskę Obajtka.
w takiej sytuacji zostaję przy tym co mam obecnie mały EV na miasto i dookoła komina i ICE na wyjazdy bez stresu
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
ma złe doświadczenia z bev
przepraszam najmocniej ale ja mam jak najlepsze doświadczenia z BEV, super jazda za grosze do tej pory. tylko przypomnę temat wszystkim dziadkom elektrycznym, że mamy 2023 i miedzy innymi dlatego oglądasz filmy typu jak tanio dojechać do Wiednia. niestety wniosek jest jeden na łańcuchu jest owszem tanio wkoło komina ale już dalej w świat niestety porównywalnie z ICE. inna sprawa to podejście do tego tematu które wywołuje pianę na ustach niektórych użytkowników. może czas na refleksje. może taki temat jest jednak potrzebny żeby każdy wypruł z siebie to co naprawdę myśli a nie owijał w złotko. nikogo do niczego nie namawiam a strasznie mnie hejtujecie i grozicie plonkiem. co jest z wami ? może jednak macie jakiś elektryzujący problem ? :devilish:
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Właśnie wracamy ze wsi. Zauważyłem dziwną rzecz która pewnie świadczy o błędach w oprogramowaniu. Auto zużywa odczuwalnie więcej w temperaturach 0-5 stopni niż tak jak dzisiaj w temperaturze poniżej zera. Myślę że BMS dalej ma problemy z zarządzaniem energią. Na pokonanie pokazanego dystansu nie wydaliśmy ani złotówki na stacjach komercyjnych. Co do opłacalności, ta podobno jest jak dupa, każdy ma własną i każdy wie czy mu się opłaca czy nie
 

Attachments

  • 65ED8285-D64C-47E8-AEAD-5F863DB3D42D.jpeg
    65ED8285-D64C-47E8-AEAD-5F863DB3D42D.jpeg
    293,6 KB · Liczba wyświetleń: 39
  • 93170A96-0548-4552-8C1E-8B08040AFCFD.jpeg
    93170A96-0548-4552-8C1E-8B08040AFCFD.jpeg
    333,2 KB · Liczba wyświetleń: 39
  • A24E2CC9-B260-41D9-8CB7-76584A88C8D8.jpeg
    A24E2CC9-B260-41D9-8CB7-76584A88C8D8.jpeg
    302,7 KB · Liczba wyświetleń: 46
  • 60FACB25-3D3D-4F65-B3EB-87B7A4B46B8B.jpeg
    60FACB25-3D3D-4F65-B3EB-87B7A4B46B8B.jpeg
    275,9 KB · Liczba wyświetleń: 51

ELuk

Pionier e-mobilności
widzę, że jest parcie na zamknięcie bo zbytnio przeciąża obwody
Doszedłeś do konstruktywnego i najlepszego dla siebie wniosku, więc sprawa oczywista.
Koniec, kropka.
Po co kontynuować te dywagacje.
Oczywistym jest, że każdy ma swoją sytuację, potrzeby i mentalność. Decyzję o autach podejmuje dla siebie i tyle w temacie.
Pozdrawiam i kropka. 👍
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Właśnie wracamy ze wsi. Zauważyłem dziwną rzecz która pewnie świadczy o błędach w oprogramowaniu. Auto zużywa odczuwalnie więcej w temperaturach 0-5 stopni niż tak jak dzisiaj w temperaturze poniżej zera. Myślę że BMS dalej ma problemy z zarządzaniem energią. Na pokonanie pokazanego dystansu nie wydaliśmy ani złotówki na stacjach komercyjnych. Co do opłacalności, ta podobno jest jak dupa, każdy ma własną i każdy wie czy mu się opłaca czy nie
przynajmniej pokazujesz jakieś dane a nie jak reszta swoje osądy bezrefleksyjne
 
Top