paradox MG4 XPOWER - czy wyznawcy Elona wyskoczą ze swoich Tesli?

p0li

Pionier e-mobilności
właśnie zdałem sobie sprawę, że tytuł wątku może być proroczy w kontekście cen i MG4. najtańszy EX30 zaczyna się tam gdzie MG4 się kończy w cenniku. jeszcze niech chińczycy zaoferują promocyjne finansowanie i rynek pozamiatany
watpie
w .de jest juz jakis czas dostepny no i jakos niczego nie zawojowal - widuje na ulicy, nawet w pracy jeden klient kupil, ale jak to ma taka jakosc dopracowania jak mg marvel to sukcesu nie wroze
 

aadamuss

Posiadacz elektryka
Nie wszyscy skuszą się na niską cenę- jak ktoś jeździł np. Volvo to kupi Volvo elektryczne bo lubi Volvo. Chińczyki to eksperymenty i niewiadoma czy za chwilę nie znikną z rynku zostawiając auta bez serwisu i dostępu do części.
 

miv

Fachowiec
watpie
w .de jest juz jakis czas dostepny no i jakos niczego nie zawojowal - widuje na ulicy, nawet w pracy jeden klient kupil, ale jak to ma taka jakosc dopracowania jak mg marvel to sukcesu nie wroze
W UK jest drugi po Tesli Y jeśli chodzi o ilość zarejestrowanych aut w pierwszej połowie tego roku. Oczywiście wśród aut na prąd.
 

paradox

Pionier e-mobilności
watpie
w .de jest juz jakis czas dostepny no i jakos niczego nie zawojowal - widuje na ulicy, nawet w pracy jeden klient kupil, ale jak to ma taka jakosc dopracowania jak mg marvel to sukcesu nie wroze
rozumiem brak atrakcyjności na rynku niemieckim, zwłaszcza z uwagi na ich system finansowania gdy można za kilka euro więcej mieć coś bardziej znanego. w Polsce największą przeszkodą będzie wrodzona podejrzliwość Polaków bo historycznie jesteśmy traktowani jak biali murzyni. niestety to dotyczy też nacji nam najbliższych, gama ID VW szału w Polsce nie robi( praktycznie wszystkie EV VW zaczyna się od 200k) boom na elektryki był w czasach 125k i dużo ludzi wtedy planowało zakup. w obecnej sytuacji gospodarczej widać, że ten trend powraca a MG4 ładnie wpasowuje się z ofertą. myślę, że jest to oferta konkurencyjna i można się cieszyć z tego faktu. być może zmotywuje to europejskie koncerny do poprawienia oferty. na pewno Tesla niedługo zapuka do Europy z modelem 2, więc ruch będzie. A tak na marginesie wiesz może czy nowy EC3 będzie miał grzane i chłodzone baterie płynem?
 

paradox

Pionier e-mobilności
Nie wszyscy skuszą się na niską cenę- jak ktoś jeździł np. Volvo to kupi Volvo elektryczne bo lubi Volvo. Chińczyki to eksperymenty i niewiadoma czy za chwilę nie znikną z rynku zostawiając auta bez serwisu i dostępu do części.
oj chyba ta sytuacja powoli się kończy. Polacy zawsze byli oszczędni i pragmatyczni. zwłaszcza, że PLN nabrał wartości.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Long range kosztuje 140tys. Xpower kosztuje 170tys. Xpower ma sportowe fotele z tapicerką z alcantary.
Long range to nie 64 kWh tylko 77kWh i nie kosztuje 140k. XPower kosztuje 165900, tyle widnieje w cenniku w salonie, który już zresztą ktoś wklejał na forum:
 
Top