To by wskazywało, że jesteś prorokiem, skoro sam taki tytuł ustawiłeś.właśnie zdałem sobie sprawę, że tytuł wątku może być proroczy
To by wskazywało, że jesteś prorokiem, skoro sam taki tytuł ustawiłeś.właśnie zdałem sobie sprawę, że tytuł wątku może być proroczy
watpiewłaśnie zdałem sobie sprawę, że tytuł wątku może być proroczy w kontekście cen i MG4. najtańszy EX30 zaczyna się tam gdzie MG4 się kończy w cenniku. jeszcze niech chińczycy zaoferują promocyjne finansowanie i rynek pozamiatany
W UK jest drugi po Tesli Y jeśli chodzi o ilość zarejestrowanych aut w pierwszej połowie tego roku. Oczywiście wśród aut na prąd.watpie
w .de jest juz jakis czas dostepny no i jakos niczego nie zawojowal - widuje na ulicy, nawet w pracy jeden klient kupil, ale jak to ma taka jakosc dopracowania jak mg marvel to sukcesu nie wroze
rozumiem brak atrakcyjności na rynku niemieckim, zwłaszcza z uwagi na ich system finansowania gdy można za kilka euro więcej mieć coś bardziej znanego. w Polsce największą przeszkodą będzie wrodzona podejrzliwość Polaków bo historycznie jesteśmy traktowani jak biali murzyni. niestety to dotyczy też nacji nam najbliższych, gama ID VW szału w Polsce nie robi( praktycznie wszystkie EV VW zaczyna się od 200k) boom na elektryki był w czasach 125k i dużo ludzi wtedy planowało zakup. w obecnej sytuacji gospodarczej widać, że ten trend powraca a MG4 ładnie wpasowuje się z ofertą. myślę, że jest to oferta konkurencyjna i można się cieszyć z tego faktu. być może zmotywuje to europejskie koncerny do poprawienia oferty. na pewno Tesla niedługo zapuka do Europy z modelem 2, więc ruch będzie. A tak na marginesie wiesz może czy nowy EC3 będzie miał grzane i chłodzone baterie płynem?watpie
w .de jest juz jakis czas dostepny no i jakos niczego nie zawojowal - widuje na ulicy, nawet w pracy jeden klient kupil, ale jak to ma taka jakosc dopracowania jak mg marvel to sukcesu nie wroze
oj chyba ta sytuacja powoli się kończy. Polacy zawsze byli oszczędni i pragmatyczni. zwłaszcza, że PLN nabrał wartości.Nie wszyscy skuszą się na niską cenę- jak ktoś jeździł np. Volvo to kupi Volvo elektryczne bo lubi Volvo. Chińczyki to eksperymenty i niewiadoma czy za chwilę nie znikną z rynku zostawiając auta bez serwisu i dostępu do części.
no i chyba ta informacja nie wymaga komentarzaW UK jest drugi po Tesli Y jeśli chodzi o ilość zarejestrowanych aut w pierwszej połowie tego roku. Oczywiście wśród aut na prąd.
Long range kosztuje 140tys. Xpower kosztuje 170tys. Xpower ma sportowe fotele z tapicerką z alcantary.Według cennika z salonu bazowy XPower kosztuje 165900, tyle samo co Long Range.
Long range to nie 64 kWh tylko 77kWh i nie kosztuje 140k. XPower kosztuje 165900, tyle widnieje w cenniku w salonie, który już zresztą ktoś wklejał na forum:Long range kosztuje 140tys. Xpower kosztuje 170tys. Xpower ma sportowe fotele z tapicerką z alcantary.