Ponad 3,5 roku temu zmigrowałem swoją flotę w 100% do BEV.
Od roku, za namową koleżeństwa nawet kosiarka jest teraz ładowana, a nie tankowana.
Jestem zdecydowanym zwolennikiem elektromobilności i zamierzam nadal jeździć na prąd.
Jeździmy obecnie Tesla Model3 i żona MiniSE.
Samochody mamy dobrze dobrane i nic nie potrzebujemy korygować, oprócz większej baterii.
Z Mini nie ma problemu bo teraz producent dorzucił wersję z blisko 2 większym zasięgiem (bateria 49,2kWh) i jak tylko wyjaśnią się zasady mojego elektryka, to pewnie będziem zamawiać. Żona będzie zadowolona. Ja jednak póki co nie widzę elektrycznego samochodu, który będzie mi pasował tak jak TM3LR i miał zasięg 800km
Dlatego rozglądam się za hybrydą plug-in. Czy koleżeństwo może polecić niezawodny model PHEV
(Edytowane wymagania 09.01)
Od roku, za namową koleżeństwa nawet kosiarka jest teraz ładowana, a nie tankowana.
Jestem zdecydowanym zwolennikiem elektromobilności i zamierzam nadal jeździć na prąd.
Jeździmy obecnie Tesla Model3 i żona MiniSE.
Samochody mamy dobrze dobrane i nic nie potrzebujemy korygować, oprócz większej baterii.
Z Mini nie ma problemu bo teraz producent dorzucił wersję z blisko 2 większym zasięgiem (bateria 49,2kWh) i jak tylko wyjaśnią się zasady mojego elektryka, to pewnie będziem zamawiać. Żona będzie zadowolona. Ja jednak póki co nie widzę elektrycznego samochodu, który będzie mi pasował tak jak TM3LR i miał zasięg 800km
Dlatego rozglądam się za hybrydą plug-in. Czy koleżeństwo może polecić niezawodny model PHEV
- dającego taką przyjemność jak TeslaM3
- z zasiegiem elektryczym ca. 100km + spalina
- z napędem 4x4,
- z hakiem
- niskie kombi lub sedan (ale żeby 2 szosy weszły)
- odpowiednik teslowego trybu psa
(Edytowane wymagania 09.01)
Last edited: