Bronek
Pionier e-mobilności
To kierowanie automatyczne u nas oznacza że trzyma pas i trasę i informuje ze trzeba zjechać na drogach szybkiego ruchu . Kiedyś sama zjeżdżała teraz to robi po wyrzuceniu kierunkowskazu.
Tesla nie obija się tu jest ok . Jeżdżę na tym codziennie. Dodam że obecnie jest bardziej ostrozna , dawniej byla zabawa . Jechała szybciej na tych samych odcinkak niż ja . Teraz też trzeba się przyzwyczaić. Trzeba sie wcielić w pasażera na prawym fotelu , a tej roli nie każdy kierowca potrafi strawić. Dlatego tyle uwag : "że ja bym to lepiej/inaczej zrobił". Fakt każdy jedzie inaczej .
Mam pelne FSD w Tm3 i rozszerzony AP w X .
Na tym etapie nie warto kiec FSD.
Natomiast rozszerzenie AP lubię
Tesla nie obija się tu jest ok . Jeżdżę na tym codziennie. Dodam że obecnie jest bardziej ostrozna , dawniej byla zabawa . Jechała szybciej na tych samych odcinkak niż ja . Teraz też trzeba się przyzwyczaić. Trzeba sie wcielić w pasażera na prawym fotelu , a tej roli nie każdy kierowca potrafi strawić. Dlatego tyle uwag : "że ja bym to lepiej/inaczej zrobił". Fakt każdy jedzie inaczej .
Mam pelne FSD w Tm3 i rozszerzony AP w X .
Na tym etapie nie warto kiec FSD.
Natomiast rozszerzenie AP lubię