Planowanie tras

zibizz1

Pionier e-mobilności
Wyśli do Tesli wyswietlane przez aplikacje ABRP w przeglądarce mi nie działa a na Androidzie nie mam tej opcji.

Natomiast to drugie przez system operacyjny i tam albo masz dość starego iPhone(dosć archaiczne UI) albo Tesla zbyt szybko w swojej aplikacji usuneła w sparcie dla starszych urzadzeń, że sie nie pokazuje jako aplikacja która potrafi przyjąć lokalizację
 

Rafał_M

Zadomawiam się
Wyśli do Tesli wyswietlane przez aplikacje ABRP w przeglądarce mi nie działa a na Androidzie nie mam tej opcji.

Natomiast to drugie przez system operacyjny i tam albo masz dość starego iPhone(dosć archaiczne UI) albo Tesla zbyt szybko w swojej aplikacji usuneła w sparcie dla starszych urzadzeń, że sie nie pokazuje jako aplikacja która potrafi przyjąć lokalizację
16Pro , chyba raczej jeszcze nie usuneli :)
Oczywiście mogę wysłać napierw do google maps , a z google maps do Tesli.
Myślałem że jak udostępnie bezpośrednio ABRP do nawigacji Tesli to złapie ona faktyczne punkty ładowania , takie jak sobie ustaliłem w ABRP .Taki chytry plan. Jeśli nie to i tak nie ma sensu takie udostępnianie , mogę to zrobić na okrągł za pośrednictwem google maps
 

Rafał_M

Zadomawiam się
Update.
Dzisiaj będą w samochodzie jeszcze raz spróbowałem i działa. Nie wiem o co chodzi. Te przsyłanie trasy do Tesli to troche dziwne bo nie wysyła całej trasy tylko do pierwszego punktu pośredniego
 

marco_25

Posiadacz elektryka
Update.
Dzisiaj będą w samochodzie jeszcze raz spróbowałem i działa. Nie wiem o co chodzi. Te przsyłanie trasy do Tesli to troche dziwne bo nie wysyła całej trasy tylko do pierwszego punktu pośredniego
Jest jeszcze jeden minus takiego udostępniania, nie zawsze tesla dodaje taki punkt docelowy jako ładowarkę i nie przygotuje baterii. Niestety ale najlepiej jest wybrać punktu docelowego (ładowarkę) z ekranu tesli.
 

Rafał_M

Zadomawiam się
Jest jeszcze jeden minus takiego udostępniania, nie zawsze tesla dodaje taki punkt docelowy jako ładowarkę i nie przygotuje baterii. Niestety ale najlepiej jest wybrać punktu docelowego (ładowarkę) z ekranu tesli.
Oczywiście , ale wybranie docelowej ładowarki na ekranie innej niz SC nie jest zawsze możliwe. Jest tylko kilka ładowarek losowo wybranych i to w odległości średnio do 100km . Jeśli wskaże określony punkt bardziej odległy sam na mapie, nawet jak jest tam moja docelowa ładowarka to Tesla jej nie widzi
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Dla mnie jedyne w miarę sensowne narzędzie to ABRP. Jeżeli już musze planować jakąś trasę, to google maps + ABRP, zapamiętanie jak jechać i gdzie są najsensowniejsze ładowarki. Dalej to już nawigacja w Tesli, ewentualnie z dodaną najbliższą ładowarką, żeby bateria miała szansę się podgrzać.
 

Makus

Pionier e-mobilności
Ktoś mi wyjaśni czym kieruje się ABRP planując trasę i jak wylicza czas dojazdu? Bo coś tam serio jest nie tak. Ostatnio jadąc KRK - WAW (no dobra, Zator-Waw) nawigacja wbudowana w KIA i Google Maps obie mówiły żeby jechać A1 do S8 i dalej jechać S8. A ABRP? Mimo ustawionego limitu prędkości na 120, sugerował, że szybciej dojadę dłuższą trasą przez A1 i A2 niż krótsza A1 i S8. I jeszcze lepsze - przy wybraniu trasy krótszej i wolniejszej (A1 i S8) sugerował, że będę musiał jeszcze w Waw się drugi raz naładować natomiast przy trasie dłuższej (A1-A2) i teoretycznie pozwalającej jechać szybciej (nawet przy zdjętym ograniczeniu do 120) pisał, że dojadę bez dodatkowego ładowania.
 

Makus

Pionier e-mobilności
Tu zrzuty, akurat nawigowanie z greenwaya przy Piotrkowie ale pokazuje absurd - trasa dłuższa jest szybsza i nie wymaga ładowania, a krótsza wolniejsza i jeszcze wymaga doładowania..
 

Attachments

  • IMG_2013.png
    IMG_2013.png
    2,4 MB · Liczba wyświetleń: 14
  • IMG_2014.png
    IMG_2014.png
    2,5 MB · Liczba wyświetleń: 14

Michal

Moderator
Darmowy ABRP nie bierze pod uwagę warunków drogowych i ruchu - zawsze pokazuje trasę, tak jakby bez innych aut na drodze.
 

Najnowsze dyskusje

Top