Planowanie Trasy Tesla SuC | PL - Chorwacja

krzyss

Pionier e-mobilności
Z każdym rokiem jest lepiej. A jeśli otworzysz się na inne opcje, jak radzą koledzy, to będzie Ci łatwiej, a nie trudniej. Wybór należy do Ciebie 😉
Nie jest lepiej… moze stacji przybywa, za to aut przybywa znacznie szybciej, stacje sie psuja, i nie daja pelnej mocy.
Mialo byc lepiej, a nie jest w przypadku SuC.
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Tak nawiąże do poprzedniej wypowiedzi kolegi o elastycznosci ICE, wracając z CRO na chorwackich stacjach były kolejki po 7 aut pod dystrybutor. Parkingi zawalone ludzmi, kolejki w kasie przed wejscie. Co potwierdza twierdzenie ze cała infrastruktura w CRO kuleje :) nawet ICE. Taki bałkański style :)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
cała infrastruktura w CRO kuleje :) nawet ICE. Taki bałkański style :)
Z drugiej strony nikt nie będzie budował specjalnej infrastruktury na 8 dni w roku.
To że ktoś koniecznie musi wyjechać akurat w weekend w wakacje, to już jego wybór - jak lubi kłopoty, to niech tak robi.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Z drugiej strony nikt nie będzie budował specjalnej infrastruktury na 8 dni w roku.
To że ktoś koniecznie musi wyjechać akurat w weekend w wakacje, to już jego wybór - jak lubi kłopoty, to niech tak robi.
Autostrady wybudowali :)
Podobno 40% rocznego ruchu na autostradach jest w lipcu i sierpniu.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Autostrady wybudowali :)
Z tymi co wybudowali, jest dokładnie taki sam problem w wakacyjne weekendy.
Podobno 40% rocznego ruchu na autostradach jest w lipcu i sierpniu.
60 dni to jednak nie 8, więc też nie dobudują dwukrotnie szerszych.
 

rawier

Posiadacz elektryka
O to planowanie mi chodzi. Nie wsiadasz i jedziesz kiedy chcesz tylko wtedy kiedy inni nie jadą. 🙂
Dokładnie to samo robiłem jak jeździłem X5. Planowałem jazdę by nie stać w korkach w Czechach, pod Wiedniem, na granicy Słoweńsko/Chorwackiej, czy bramkach w samej Chorwacji. W tym roku jadąc "do" też odpuściłem autostrady na rzecz dróg lokalnych. Nie wiem co się stało ale tak przykorkowało że kolega elektromobilny w Porsche który ruszył z Ionity zaraz po tym jak się podłączyłem (Vrankovec) dojechał do Gospica jak ja już kończyłem ładowanie 🤷‍♂️
 

r00tku

Posiadacz elektryka
Byłem dzisiaj na SuC Brno. Czekałem w kolejce do ładowania 50 minut (!), a potem moc ładowania wynosiła 73 kW. Kompletna strata czasu. Chciałem choć raz dać szansę ładowarkom Tesli (nigdy się na nich nie ładuję) i jak na razie jestem zniechęcony jeszcze bardziej.

Nadzieja jest jednak taka, że Brno czeka na 12 nowych słupków V4. Stoją zafoliowane.
 

Gandalf

Pionier e-mobilności
Byłem dzisiaj na SuC Brno. Czekałem w kolejce do ładowania 50 minut (!)
O, no to zdziwko, bo ja nigdy nie widziałem tam tłoku. A to akurat lokacja, którą wybieram właśnie dlatego, że jest tam luźno i szybko. No i V3 więc nie są współdzielone.

No ale ratunek w drodze:
sucv4brno.jpg
 

krzyss

Pionier e-mobilności
O, no to zdziwko, bo ja nigdy nie widziałem tam tłoku. A to akurat lokacja, którą wybieram właśnie dlatego, że jest tam luźno i szybko. No i V3 więc nie są współdzielone.

No ale ratunek w drodze:
View attachment 19505
Tam jest korek na ladowarce od dluzszego czasu. I wydajnosc niska. Tez mialem max 73kW.
Trzeba czekac az otworza nowe
 

rawier

Posiadacz elektryka
Tam jest korek na ladowarce od dluzszego czasu. I wydajnosc niska. Tez mialem max 73kW.
Trzeba czekac az otworza nowe
Też miałem takie doświadczenia - ale wracając z Cro musiałem się naładować i był to jedyny SuC na który zajechałem - i o dziwo wystartowało z 248kW. dodam, że wszystkie słupki były zajęte.
 
Top