Płyn chłodniczy do elektryków

pmlody

Pionier e-mobilności
Zdaje się że jeden z często powtarzanych frazesów o wyższości EV nad ICE odnośnie niskich, praktycznie zerowych kosztów przeglądów legł właśnie w gruzach.
Hmmm. No nie wiem. Ja jak oglądałem ev przed zakupem to tylko w tesli był brak przeglądów. W każdej innej marce koszt przeglądu był porównywalny do ice. Poza audi i fordem gdzie sprzedawcy nie potrafili powiedzieć jaki jest koszt przeglądu :)
 

Cav

Pionier e-mobilności
Hmmm. No nie wiem. Ja jak oglądałem ev przed zakupem to tylko w tesli był brak przeglądów. W każdej innej marce koszt przeglądu był porównywalny do ice.
W sensie, że w jakimkolwiek ice zrobisz przegląd za 200 zł?
Podasz przykład?
Bo ostatni mały przegląd w toyocie kosztował mnie ok. 1500 zł.
6 razy więcej.
 
Last edited:

Cav

Pionier e-mobilności
A podejście @Cav czyli własny płyn, jest ok, ale wg mnie równa się utracie gwarancji. Bo jakikolwiek problem z Aku będzie zawsze wytłumaczony własnym płynem. I zostanie sąd.
Aż tak chyba głupi nie są, żeby procesować się o płyn ich produkcji, tylko kupiony w innym miejscu.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
W sensie, że w jakimkolwiek ice zrobisz przegląd za 200 zł?
Podasz przykład?
Bo ostatni mały przegląd w toyocie kosztował mnie ok. 1500 zł.
6 razy więcej.
A w którym ev jest za 200? W każdej marce gdzie pytałem to zaczynało się w okolicach 1000zł.
 

KKL

Posiadacz elektryka
Standardowo przegląd w ICE zawsze miałem około 600-700zl, jeśli nic nie było robione wiekszego. Ostatnio wymieniałem klocki to wyszło 1200, ale to samo czeka nas też w ev. Mimo wszystko, koszt przeglądu w ev powinien być nie większy niż 300-400 zł, jeśli nie są wymieniane żadne klocki, płyny itp. rozumiem, że Kia chce zarobić, ale jej pazerność mogłaby okiełznać się w kwocie akceptowalnej a nie absurdalnej.

@Cav jeśli będziesz potrafił za kilka lat udowodnić, jak przechowywałes zakupiony płyn, będziesz miał dokument zakupu z autoryzowanego źródła (nie od Henia z allegro) i data zakupu najlepiej tuż przed przeglądem, to pewnie Kia nic nie odwali, gdyby był problem. Ale jeśli tych dowodów nie będzie, to czytając trochę o prawdziwej jakość gwarancji 7l lat, to obawiam się, będzie ścieżka zdrowia. W ASO pewnie przyjmą płyn, dla nich co za różnica. Pytanie jak będzie dalej.
 

pluto

Pionier e-mobilności
A w którym ev jest za 200? W każdej marce gdzie pytałem to zaczynało się w okolicach 1000zł.

Renault ZOE II - przegląd w ASO na 30 tys. - koszt 356 zł ( w tym wymiana opon - 120 zł) czyli sam przegląd niecałe 260 zł.
Z tymi przeglądami w Toyocie to też nie tak bo serwisując Toyotę Auris IIfl Hybrid przeglądy kosztowały mnie (ASO ZIELONA GÓRA):
- małe od 615 zł do 680 zł;'
- duże od 865 zł do 915 zł
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Renault ZOE II - przegląd w ASO na 30 tys. - koszt 356 zł ( w tym wymiana opon - 120 zł) czyli sam przegląd niecałe 260 zł.
Tego segmentu nie oglądałem :D
 

Cav

Pionier e-mobilności
A w którym ev jest za 200? W każdej marce gdzie pytałem to zaczynało się w okolicach 1000zł.
Nie wiem gdzie pytałeś, może wybierasz złe ASO.
W Kia robiłem za 215, zł, w Renault za 199, a e Nissanie za 600.
 

walik22

Zadomawiam się
Jaki płyn do Opel Corsa-e?
 

Najnowsze dyskusje

Top