Podstawowy model 244.990 - kolejna podwyżka

Bartosz

Pionier e-mobilności
Podstawowy Model 3 kosztuje teraz dokładnie tyle, co jeszcze niedawno wersja LR, Performance w bazowej wersji przebiło 300 koła. Model Y LR też w górę - 314.990, Y Perf bez zmian.
7850DC6E-FE4F-42D8-8848-B11C229EA686.jpeg
 
Last edited:

pluto

Pionier e-mobilności
Największa podwyżka jak do tej pory :oops:
 

cooler

Pionier e-mobilności
Porąbało ich z tymi cenami, owszem, samochód robi wrażenie, ale tylko przez pierwszy miesiąc a potem wychodzi masa problemów/niedoróbek/awarii/niebezpiecznych napraw w serwisie. W tej chwili jakbym miał wydać znów kasę na fajny samochód to bym se kupił jakiegoś classica (MB 123 albo 126/126 SEC) i wydał duuużo mniejsze pieniądze na remont, odpicowanie oraz miałbym dożywotnio kase na paliwo i dbanie aby dalej był classikiem.
I Wam gwarantuję, że bylibyście z nich bardziej zadowoleni i będą się mniej psuć niż te nowe samochody z gównolitu i gównosoftu.
A ładny i zadbany classic robi na wszystkich większe wrażenie niż każda Tesla.
Kurde, dopóki zaślepieni Elonem gówniarze (i nie tylko, też się dałem nabrać) będą to z pocałowaniem w rękę kupować za coraz większy hajs, nigdy nie poprawią jakości... Dlaczego mój bagażnik się otwiera na 3 razy? I gdzie są moje statystyki podróży pod samochodem się pytam? I dlaczego samochód trzeszczy i skrzypi bardziej niż moja Toyota Tercel z 1997 roku? Jakiś obłęd. A ludzie to łykają jak pelikany...
 

Michal

Moderator
Moje auto jest super.
Przykro mi, że Ty masz źle doświadczenia ale ja mam jedynie dobre.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Porąbało ich z tymi cenami, owszem, samochód robi wrażenie, ale tylko przez pierwszy miesiąc a potem wychodzi masa problemów/niedoróbek/awarii/niebezpiecznych napraw w serwisie. W tej chwili jakbym miał wydać znów kasę na fajny samochód to bym se kupił jakiegoś classica (MB 123 albo 126/126 SEC) i wydał duuużo mniejsze pieniądze na remont, odpicowanie oraz miałbym dożywotnio kase na paliwo i dbanie aby dalej był classikiem.
I Wam gwarantuję, że bylibyście z nich bardziej zadowoleni i będą się mniej psuć niż te nowe samochody z gównolitu i gównosoftu.
A ładny i zadbany classic robi na wszystkich większe wrażenie niż każda Tesla.
Kurde, dopóki zaślepieni Elonem gówniarze (i nie tylko, też się dałem nabrać) będą to z pocałowaniem w rękę kupować za coraz większy hajs, nigdy nie poprawią jakości... Dlaczego mój bagażnik się otwiera na 3 razy? I gdzie są moje statystyki podróży pod samochodem się pytam? I dlaczego samochód trzeszczy i skrzypi bardziej niż moja Toyota Tercel z 1997 roku? Jakiś obłęd. A ludzie to łykają jak pelikany...
Ale przecież teraz możesz sprzedać spokojnie za tyle za ile kupiłeś.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Ale przecież teraz możesz sprzedać spokojnie za tyle za ile kupiłeś.
Tylko że to już nie są te same pieniądze co rok temu... I co mi z tych pieniędzy...
Moje auto jest super.
Przykro mi, że Ty masz źle doświadczenia ale ja mam jedynie dobre.
O, to Tobie statystyki wróciły? I z bagażnikiem żadnych problemów? I nic nie skrzypi? Nie zużywa +40% energii zimą więcej niż latem?
Pozazdrościć!;)
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
O, to Tobie statystyki wróciły? I z bagażnikiem żadnych problemów? I nic nie skrzypi? Nie zużywa +40% energii zimą więcej niż latem?
Nie wiem jak to jest, ale czytając FB i to forum dowiedziałem się, że w Polsce jest kilka sztuk TM3, które są idealne, jakby były z innej fabryki i kompletnie nie mają żadnych wad, ani mechanicznych, ani związanych z oprogramowaniem. Ja tyle szczęścia nie miałem. Bagażnik też nieraz otwiera mi się na dwa razy. Podobno aktualizacja ma to naprawić, wymiana siłownika rozwiązuje problem tylko na chwilę.
 
Top