podsumowanie różnych parametrów eksploatacyjnych

p0li

Pionier e-mobilności
a co to jest moc szczytowa ?
moc przeważnie podawana przez producentów w folderach reklamowych ale tak na prawdę auto (silnik) moze ją rozwijać przez 10-30s

czyli da Citroena, Opla, Peugeota itd opartych na tej samej platformie, mocą szczytową jest 100kW a mocą ciągłą jest 57kW - i ta ostatnia jest wpisywana w dokumentach rejestracyjnych
 

Norbert

Posiadacz elektryka
czyli da Citroena, Opla, Peugeota itd opartych na tej samej platformie, mocą szczytową jest 100kW a mocą ciągłą jest 57kW - i ta ostatnia jest wpisywana w dokumentach rejestracyjnych
Czyli reku do 50kW ?

Druga kwestia - czy sprawdzałeś co się stanie lub co się dzieje jeśli będziesz cisnąć auto przez ponad 30s na maxa - na zasadzie gaz w desce, hamulce, gaz w desce :) ?
 

p0li

Pionier e-mobilności
Czyli reku do 50kW ?
tak
Druga kwestia - czy sprawdzałeś co się stanie lub co się dzieje jeśli będziesz cisnąć auto przez ponad 30s na maxa - na zasadzie gaz w desce, hamulce, gaz w desce :) ?
nie i nie zamierzam
ale jakbys sie zdecydowal to chetnie popatrze na wyniki ;)

a tu kilka parametrow ze wczorajszej jazdy testowej (napiecie baterii trakcyjnej na prawej skali, pozostale parametry na lewej)
 

Attachments

  • Bild_2022-01-10_113331.png
    Bild_2022-01-10_113331.png
    164,5 KB · Liczba wyświetleń: 20

p0li

Pionier e-mobilności
wracając do tematu CarScanner-a muszę powiedzieć że bardzo fajny jest ten program
nie wymaga specjalnego dongla, działa bez hokuspokusów z platformą PSA i dashbord ma bardzo konfigurowalny

kilka screenów z moich pomiarów zamierzam poniżej

msg654498720-15274.jpg msg654498720-15275.jpgmsg654498720-15277.jpg
msg654498720-15276.jpg

niebieskie -SOC
zielone -v
czerwone -temp baterii - ładnie widać jak lekko rośnie dopiero na autostradzie przy 130kmh, wcześniejsza jazda pod i miejska nie wpływa na rozgrzewanie się baterii
 

Norbert

Posiadacz elektryka
wracając do tematu CarScanner-a muszę powiedzieć że bardzo fajny jest ten program
nie wymaga specjalnego dongla, działa bez hokuspokusów z platformą PSA i dashbord ma bardzo konfigurowalny

kilka screenów z moich pomiarów zamierzam poniżej

View attachment 3730 View attachment 3731View attachment 3733
View attachment 3732

niebieskie -SOC
zielone -v
czerwone -temp baterii - ładnie widać jak lekko rośnie dopiero na autostradzie przy 130kmh, wcześniejsza jazda pod i miejska nie wpływa na rozgrzewanie się baterii
Jakieś opłaty za apkę aby widzieć to co u ciebie?
 

p0li

Pionier e-mobilności
Jakieś opłaty za apkę aby widzieć to co u ciebie?
ztcw to jak nie zaplacisz to na dole bedziesz mial pasek reklam

parametry do wyswietlania czy do wykresow wybierasz i ustawiasz sobie sam
program kosztuje 4,5€ jednorazowo wiec za dlugo sie nie namyslalem

do testow wystarczy darmowa wersja
 

Norbert

Posiadacz elektryka
wracając do tematu CarScanner-a muszę powiedzieć że bardzo fajny jest ten program
nie wymaga specjalnego dongla, działa bez hokuspokusów z platformą PSA i dashbord ma bardzo konfigurowalny

kilka screenów z moich pomiarów zamierzam poniżej

View attachment 3730 View attachment 3731View attachment 3733
View attachment 3732

niebieskie -SOC
zielone -v
czerwone -temp baterii - ładnie widać jak lekko rośnie dopiero na autostradzie przy 130kmh, wcześniejsza jazda pod i miejska nie wpływa na rozgrzewanie się baterii

Czy możesz podpowiedzieć skąd może się brać przekłamanie w pokonanym dystansie w car scanner? Odpaliłem apkę na starcie. Przejechałem ca. 32km - apka wskazała 20.... ;)
 

p0li

Pionier e-mobilności
Czy możesz podpowiedzieć skąd może się brać przekłamanie w pokonanym dystansie w car scanner? Odpaliłem apkę na starcie. Przejechałem ca. 32km - apka wskazała 20.... ;)
niestety nie wiem bo u siebie nie mam mozliwosci rejestrowania tego parametru - mozliwe ze u ciebie dstans jest pobierany z gps-a telefonu a nie z OBD
 
Top