tutaj też wydaje mi się, że to może być ciężki temat z tym wynajmem - łatwo urząd może udowodnić, że jest to działanie mające na celu tylko i wyłącznie uszczuplenie budżetu skarbu państwa - niestetyi ubezpieczenie jest wyższe jeśli auto jest w wynajmie. Gra nie warta świeczki
Dzięki - dobra tabelkaNowy miesiąc nowe ceny Tesli Model 3/Y czas chyba zacząć to śledzić:
2020-07-21 2021-03-03 2021-04-09 2021-10-08 2021-11-03 2021-11-16 2021-12-03 3 SR+ 195490 199.990 199.990 209999 219999 219999 219999 3 LR 235490 244.990 244.990 244990 244990 249990 259990 3 Perf 260490 264.990 269990 269990 269990 269990
279990 Y LR
299990
299990
299990
299990 Y Perf
329990
329990
329990
329990
Cena za zakup auta będzie taka jak widnieje na stronie przy składaniu zamówienia. To nie ma znaczenia, że ktoś zarezerwował pól roku temu z niższą cenąDzięki - dobra tabelka.
Czy uważacie, że jeśli teraz pojawi się TM3 LR lub P dostępna w wwie to bedzie miała nową cenę czy starą (jesli się pojawi to zakładam, że ktoś zamówił po starej cenie i np zrezygnował itd) ?
rozumiem i pewnie tak będzie.Cena za zakup auta będzie taka jak widnieje na stronie przy składaniu zamówienia. To nie ma znaczenia, że ktoś zarezerwował pól roku temu z niższą ceną
to też prawda - właśnie do tego też nie mogę się przyzwyczaić, że OK ludzie zamawiają a potem do końca nie wiadomo czy zasięg taki czy inny itd.To tłumaczenie w jedną stronę a w drugą stronę zamawiasz auto pół roku temu ze starą ceną a po drodze Tesla podnosi cenę 2x i dodają większą baterie i lepszy procesor do infortement system a Ty płacisz tyle co auto kosztowało oryginalnie.
Auta mają cały czas wprowadzane zmiany (najczęściej na lepsze) to cena się zmienia.
PS nikt tu nikogo nie próbuje zbawić, Elon to nie Mesjasz na którego wciąż czekają Żydzi a chłopak co ma łeb na karku i czego się nie dotknie to odnosi duży sukces
Wierzę, że tak jest jak piszesz. co więcej chcę w to wejśćJak wejdziesz w ekosystem Tesli to po jakiś czasie nie będziesz mógł zrozumieć, czemu wszyscy inni producenci aut podążają starym nurtem a Tesla idzie pod prąd.
Coś jak pojawienie się pierwszego iphone'a a reszta motoryzacji dalej przekonywała, że telefon potrzebuje fizycznej klawiatury numerycznej.