Historia z kategorii niesamowitych. Właściciel Porsche Taycan był bardzo zadowolony z eksploatacji swego auta w Warszawie i okolicach. Ale gdy wyjechał za miasto i chciał się szybko naładować, okazało się, że samochód "nie ma takiego [=CCS2] gniazda". Taycan wrócił do domu na lawecie.
A właścicielowi wystarczyło powiedzieć, że potrzebne jest wyjęcie zaślepki chroniącej piny w dolnej części gniazda. Bo europejscy producenci uparli się, że będą ultrakompatybilni ze specyfikacją i rekomendacjami. Chyba tylko Tesla nie stosuje tych zaślepek.
Źródło postu na LinkedIn, może być wymagane konto. Forum Porsche Taycan <- TUTAJ. (c) Kasia Sobótka @ LinkedIn
A właścicielowi wystarczyło powiedzieć, że potrzebne jest wyjęcie zaślepki chroniącej piny w dolnej części gniazda. Bo europejscy producenci uparli się, że będą ultrakompatybilni ze specyfikacją i rekomendacjami. Chyba tylko Tesla nie stosuje tych zaślepek.
Źródło postu na LinkedIn, może być wymagane konto. Forum Porsche Taycan <- TUTAJ. (c) Kasia Sobótka @ LinkedIn