S
Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
Gość
o super zaskoczenie. widać, że żarty się skończyły. wiesz coś na temat systemu kondycjonowania baterii? nie będzie rapidgate'ów?
obserwuj YT - beda na pewno niedlugo pierwsze testy i omowieniao super zaskoczenie. widać, że żarty się skończyły. wiesz coś na temat systemu kondycjonowania baterii? nie będzie rapidgate'ów?
Teraz to już się oni skończyli, zanim zaczęli.o super zaskoczenie. widać, że żarty się skończyły.
to prawda ale jeszcze mogą nas zaskoczyć promocyjnym finansowaniem a to w Citroenie im wychodziłoTeraz to już się oni skończyli, zanim zaczęli.
To auto nie wytrzymuje konkurencji najtańszego MG4.
Nie zdążyli na czas, wiec zostali pozamiatani.
Mogliby jeszcze powalczyć wersją z 30 kW baterią za 80-90 tys zł.
Sam bym zrezygnował z zamówionej Dacii i kupił taką.....
Ale nie - wolą poczekać aż już też nie będzie opłacalna dla klienta.
Szef Stellantisa to dobrze wie jak się nie sprzedaje samochodów i to robi.
ale wiesz ze o nie ten segment? i eC3 nie jest konkurencja dla mg4?Teraz to już się oni skończyli, zanim zaczęli.
To auto nie wytrzymuje konkurencji najtańszego MG4.
nie jestem pewien czy e-C3 ma korzenie europejskie ale może się mylę- wolalbym jednak cytryne (czy jakakolwiek europejska marke)
Pewnie jakieś związki z Chinami tu są, ale produkowany jest na Słowacji w Trnavie.nie jestem pewien czy e-C3 ma korzenie europejskie ale może się mylę
od dawna taka cytryna jeździ po Indiach ale ciężko mi stwierdzić czy bebechy są takie samePewnie jakieś związki z Chinami tu są, ale produkowany jest na Słowacji w Trnavie.
ztcw nie sa - zreszta blachy tez nie saod dawna taka cytryna jeździ po Indiach ale ciężko mi stwierdzić czy bebechy są takie same