Prowadzenie highlanda

piotrpo

Pionier e-mobilności
A propo chińskich LEDów.
Zależy czy składały je chińskie dzieci z przedszkola, czy z podstawówki. A największa jazda była w czasach kiedy xenon'y były symbolami prestiżu i każdy posiadacz wiekowego BMW kupował na ali zestaw do konwersji w pakiecie ze znaczkiem "M". Oczywiście im bardziej niebieskie, tym większy prestiż.
 

Szynkus

Zadomawiam się
Wspominacie o zasadności używania matrixów na drogach dwupasmowych.
Zdarzają się kawałki nieoświetlone. Wtedy przy prędkościach >100km/h zasadność jest bez dwóch zdań.

Tutaj wg mnie (ale tylko w Arteonach miałem doświadczenie z matrixami) Tesla niepotrzebnie wali wszystkim co ma.
W Arteonie nie świeci tak daleko w lewą stronę.

Co do regulacji. Oczywiście to podstawa. Ale jak na filmiku pokazałem - problem U MNIE jest w szybkości reakcji. Nie precyzji wycinania.
Arteon świeci tak a nie inaczej tylko dlatego, że ma stosunkowo stare światła adaptacyjne, których działanie opiera się na walcu w soczewce, który docina strumień. Ta sama technologia była w Superbie 3 w 2015 roku jeszcze w ksenonowych światłach. Fakt, że działa to subtelniej niż dzisiejsze konstrukcje.
 
Top