Przesadzają czy jest aż tak źle z jakością?

Michal

Moderator
Auto-swiat to szmatławiec taki jak spiedersweb i inne gówna... Nie ma na co patrzeć i o czym gadać.
 

boa

Posiadacz elektryka
nie masz racji, to tylko promowanie się firmy specjalizującej się w wyłudzaniu odszkodowań od innych firm. akcja medialna
Dlaczego zgłosiłeś mnie do administracji? Bo dostałem takie powiadomienie. Zaciekawiła mnie ta sprawa, jestem ciekawy opinii użytkowników Tesli - nie można zamykać się w bańce informacyjnej i nie zauważać rzeczy dookoła. Bo takie akcje medialne niestety kształtują potem stereotypy o Tesli czy szerzej EV, trzeba wiedzieć tez, z czego wynikają obawy ludzi, jak się z nimi rozmawia
 

Michal

Moderator
z czego wynikają obawy ludzi, jak się z nimi rozmawia
Jeśli swoje informacje czerpią ze szmatławców i sami nie potrafią zweryfikować informacji, to ich obawy wynikają chyba niestety z głupoty. Niestety to ciężko naprostować i niestety jest to obecnie plaga na świecie. Źródła informacji są z dupy, a ludzie im wierzą i rozprzestrzeniają później takie głupoty dalej i tak się nakręca spirala nienawiści...
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Bańka informacyjna jaka otacza właścicieli Tesli, to dziwna Bańka bo w niej informacje czerpie się z codziennego obcowania z autem.
Natomiast na zewnątrz tej bańki większość informacji co do tej marki jest różna.
Najczęściej wynika z domniemania, sądów, pogłosek z nawet zamierzonego hejtu itd.
Gdy właściel Tesli próbuje coś zdementować, to jak chory na Covid jest posądzany o maninipulację i o bycie w błędzie lub zauroczeniu bezp8dstawnym. Czego lekkim dowodem jest Twój zarzut.
Tesla jest jaka jest, to każdy widzi... Widzi o ile ma Teslę Inni niestety często nie słuchają posiadaczy, bo wiedzą lepiej.
Tu masz dużo postów i ganiących i chwalących. Ja chwale bo 3 lata nie bylem w serwisie i nic nie robiłem z autem. Ale są tacy co im lakier zlazł np z progów. Jak to bywa u innych też
 

boa

Posiadacz elektryka
Bańka informacyjna jaka otacza właścicieli Tesli, to dziwna Bańka bo w niej informacje czerpie się z codziennego obcowania z autem.
Natomiast na zewnątrz tej bańki większość informacji co do tej marki jest różna.
Najczęściej wynika z domniemania, sądów, pogłosek z nawet zamierzonego hejtu itd.
Gdy właściel Tesli próbuje coś zdementować, to jak chory na Covid jest posądzany o maninipulację i o bycie w błędzie lub zauroczeniu bezp8dstawnym. Czego lekkim dowodem jest Twój zarzut.
Tesla jest jaka jest, to każdy widzi... Widzi o ile ma Teslę Inni niestety często nie słuchają posiadaczy, bo wiedzą lepiej.
Tu masz dużo postów i ganiących i chwalących. Ja chwale bo 3 lata nie bylem w serwisie i nic nie robiłem z autem. Ale są tacy co im lakier zlazł np z progów. Jak to bywa u innych też
Mnie to trochę zmroziło, bo tam niby właśnie właściciele tak mocno protestują i chcą się przebić do świata z wielkim halo. Ale przyjmuję do wiadomosci, ze to są raczej wyjątki i generalnie jest OK, przynajmniej w nowszych rocznikach. Sam zreszta bym jeździł tesla, tylko ze podobają mi się TMS i TMX, a one akurat były niedostępne… Wrzuciłem link po prostu, żebyście widzieli, co się dzieje
 

solik

Pionier e-mobilności
nie wynika z artykulu o jakim modelu mowa ale zapewne o S z pierwszych partii produkcyjnych ktore nie grzeszyly jakoscia wykonania i niektore mozna wrecz nazwac prototypami.. zreszta model 3 z USA tez roznie z wykonaniem bo egzemplarze z Chin sa zrobione jak europejska konkurencja w tym segmencie :)
 

Michal

Moderator
16 właścicieli "strajkowało" 24 h. Ile tam jest już Tesli? 40 tysięcy? Czy może już dobija do 100?
Jak miałem cee'da, to serwis był tak gówniany, że go zmieniłem na inny i tamten też był słaby, ale czy głosowałem z tego powodu? No nie, bo większość ludzi podchodzi do tego na chłodno.
Mam auto od 18 miesięcy z produkcji US, nie mam na co narzekać, a nawet powiedziałbym, że jest super. Na początku miałem problemy z accu 12V, bo to pierwsza seria z pompą ciepła i octo Valve i chyba 12V był za rzadko doładowywany podczas mrozów (-15C) - problem występował w wielu EV (Kia, Hyundai, Tesla) do tego stopnia, że właściciele e-niro montowali sobie na stałe monitoring stanu naładowania i jeździli z boosterem i to wszystko w UK, gdzie temperatury rzadko spadają poniżej zera.
W każdym razie, nie mogli tego naprawić, robili 3 podejścia i nic to nie dawało. Wymieniali wiązki przewodów od pompy ciepła, akumulator 12V, aż w końcu przyszła aktualizacja i problem zniknął sam. No mogłem rwać włosy z głowy i głodować ale jakoś przeżyłem z autem zastępczym TMX :p

Na forum jakiś czas temu była gówno burza o podnośnikach bagażnika, że się zawieszają, ludzie wymieniali, wieszali psy, przyszła aktualizacja i podobno poprawiła - okaże się zimą. No ludzie już prawie oddawali auta...

Ostatnio stwierdziłem, że zbieram moje wszystkie bolączki i zgłaszam się w końcu na serwis. Zebrałem kupkę pierdół, w stylu:
  • świst wiatru trochę głośno powyżej 120 kmh - uszczelka drzwi nie była dobrze wciśnięta w swoje miejsce,
  • jedna lampa chyba podczas mycia zaszła jakimś białym syfem, który zasechł i brzydko wyglądał - wymienili,
  • latała mi osłona akumulatora 12V - brakowało spinki i kilka było wyczepionych
  • chciałem wymienić jakieś plastiki, bo porysowałem,
  • mam wisząca akcje serwisową wymiany czujników klimatyzacji,
  • jednak mi również zeszło trochę farby z progu na myjni, więc chyba do malowania,
  • połamał mi się jakiś plastik pod autem.
Całość zgłosiłem w aplikacji w 15 minut, niestety przez ilości i skomplikowanie niektórych kwestii wskoczył mi serwis w Ząbkach za miesiąc. No mogłem rozpocząć strajk albo chociaż napisać artykuł do durni ze spiderweb (albo innego szmatławca) ale zamiast tego napisałem maila, że może mi to podziela i część zrobią serwisantem mobilnym i tak właśnie zrobili.
Chyba 2 dni później przyjechał wspaniały gość, z pasją, cierpliwością i spokojem. Zrobił, to co chciałem, odpowiadał na moje pytania, pozwolił patrzeć, sprawdzić parametry auta w ich systemie i pojechał, a ja spokojnie czekam na serwis.
Za jakiś czas pojadę do serwisu w Ząbkach i może tam też będę miło zaskoczony.
Z minusów rzeczywiście kompletnie nie da się do nich dodzwonić, bo próbowałem przez 40 minut chyba 3 razy ale na maile odpowiadają bardzo sprawnie, więc trzeba się tylko przestawić na inną formę kontaktu.
Może ci goście z Norwegii tego nie wyłapali albo nie potrafią w maile :(
 

danielm

Pionier e-mobilności
Dlaczego zgłosiłeś mnie do administracji? Bo dostałem takie powiadomienie. Zaciekawiła mnie ta sprawa, jestem ciekawy opinii użytkowników Tesli - nie można zamykać się w bańce informacyjnej i nie zauważać rzeczy dookoła. Bo takie akcje medialne niestety kształtują potem stereotypy o Tesli czy szerzej EV, trzeba wiedzieć tez, z czego wynikają obawy ludzi, jak się z nimi rozmawia
nie wiem dlaczego ale nie zauważyłem że cokolwiek napisałeś pod linkiem to tego badziewia więc stwierdziłem że po prostu rozsiewasz fakenewsy. dopiero później zauważyłem że jednak wrzuciłeś jakiś własny komentarz
 
Top