Skąd decyzja żeby iść w S 2.1s do 100 czy cos jeszcze?
Generalnie rzadko zdarza się że trzymam auto dłużej niż 3-4 lata. Tu decyzję podjąłem szybciej bo:
a) jeżdżę raczej performance'owo, czasem po torze i wymagam od auta trochę więcej niż przeciętny użytkownik, stąd zresztą modyfikacje TM3; jednocześnie mam dramatycznie kiepski dojazd do posesji i nie specjalnie da się cokolwiek z tym zrobić, dlatego pneumatyka była dla mnie koniecznością
b) mam rodzinę 2+2+1 (pies), więc podróżować możemy właściwie wyłącznie SUVem żony, TMS może to zmienić
c) tak, mam zwyczajnie ochotę mieć pod nogą kilokonia i osiągi nie M-trójek, M-czwórek, tylko Koenigseggów
d) trackpack dla TMSP jest tym czego potrzebuję, patrz punkt a); trackpack dla TM3 jest absolutnie bez sensu.
Z powyższych kryteriów lista potencjalnych aut zrobiła się dość krótka. Został Taycan Turbo S, został E-Tron GT RS, został Lucid oraz Tesla. Tesla wygrała ceną. Jest po prostu dwa razy tańsza. I ja wiem że tam wystrojowego Wersalu nie ma, ale tak się składa że to nie jest dla mnie najważniejsze.
A odnośnie korelacji ceny do tego co otrzymujesz to pełna zgoda. Niestety, od pewnego poziomu za każdą drobinę 'ponad' płacisz coraz więcej. Tesla jednak wciąż na tle konkurencji wypada bardzo dobrze w relacji value / money. Właściwie każdy model.