ja założyłem tylko konto, podpiąłem karte bankową i startowałem ładowanie z aplikacji.Na niemca, podając adres "Warsaw, Poland" działa i karta przychodzi pocztą.
cena chyba .65€/kwh no taniej chyba niż w Polsce.
ja założyłem tylko konto, podpiąłem karte bankową i startowałem ładowanie z aplikacji.Na niemca, podając adres "Warsaw, Poland" działa i karta przychodzi pocztą.
Nie każdy samochod jest kompatybilny np. VW nie bo jest używany nieunikalny MAC samochodu.Akurat do mobility+ nie ma potrzeby zamawiania karty, bo mają AutoCharge (taki Plug&Charge dla ubogich).
Przy okazji ostatniego wyjazdu miałem okazję spróbować i faktycznie kicha. W aplikacji stacja widoczna, ceny podane, ale uruchomić się nie da. Napiszę do Equay w tej sprawie.Elocity wypowiedziało jednostronnie roaming firmie Equay.
Już się tanio kartą Equay na Elocity/Budimexie/Noxo nie naładujemy...
Dostałem odpowiedź:Przy okazji ostatniego wyjazdu miałem okazję spróbować i faktycznie kicha. W aplikacji stacja widoczna, ceny podane, ale uruchomić się nie da. Napiszę do Equay w tej sprawie.
Pewnie dlatego, że nie wszyscy mają Teslę Druga rzecz, że nie we wszystkich krajach jest "gęsto" od lokalizacji SuC, a także nie wszędzie i nie wszystkie SuC są otwarte dla nie Tesli.Zastanawia mnie jednak to podejście Wasze do wakacji, dlaczego nie ładować na SC Tesli? Chyba najtaniej i w zasadzie w trasy chyba wystarczające? Sprawdziłem sobie kilka wycieczek i generalnie pokazuje, że wszystkie obskoczę na SC. Jest jakiś inny powód czy po prostu chodzi o latanie w miejsca gdzie nie ma dostępu do SC Tesli?
Było do przewidzenia.Przeleciałem ten temat bo dzisiaj się niemiło zaskoczyłem przy DKV, otóż na Lidl jest 1,99 brutto, a przez DKV 2,52 więc zacząłem szperać i tak myślę, taki np. Shell Recharge.. niby fajne bo ma tyle firm pod jedną kartą, ale przecież przez niego na zwykłym Tauron 11kw to 2,53 zł, a bezpośrednio 1,6. Ten sam Lidl 3,64 (!!!). Przy takiej różnicy to lepiej mieć jednak 10 różnych kart