Ranking kart / aplikacji roamingowych do ładowania EV

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Niektórzy pisali tutaj, że używają EnBW mobility+, ale na ich stronie jest napisane, że można się zarejestrować tylko jeżeli mieszka się w Niemczech, Austrii lub Szwajcarii. Więc jak wam się to udało ?
Ja mam na 'Niemca'. Czyli, adres znajomego w Niemczech.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Niektórzy pisali tutaj, że używają EnBW mobility+, ale na ich stronie jest napisane, że można się zarejestrować tylko jeżeli mieszka się w Niemczech, Austrii lub Szwajcarii. Więc jak wam się to udało ?
Ja na Szwajcara.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Niektórzy pisali tutaj, że używają EnBW mobility+, ale na ich stronie jest napisane, że można się zarejestrować tylko jeżeli mieszka się w Niemczech, Austrii lub Szwajcarii. Więc jak wam się to udało ?

Zastanawiam się także, czy nikt nie używa Volkswagenowego WeCharge, cenowo nie jest to może najlepsze ale ma duży zasięg, więc powinno być wygodne.

Ja na razie niczego jeszcze nie używam, dopiero zamówiłem auto (ID.4) i zacząłem się rozglądać jakie karty będą mi potrzebne.

Jak zamówiłeś VW to powinieneś dostać ichnią kartę WeCharge i powinna ona być za darmo z jakimiś zniżkami na rok (np. Ionity taniej). Tak przynajmniej było 3 lata temu z moim poprzednim ID.3, nie wiem jak jest teraz z VW. WeCharge ma rzeczywiście spore pokrycie porównywalne z Shell Recharge lub Octopus Elecroverse.

Powiedz do czego Ci ta karta ma być potrzebna?
 

qbcio

Zadomawiam się
Jak zamówiłeś VW to powinieneś dostać ichnią kartę WeCharge i powinna ona być za darmo z jakimiś zniżkami na rok (np. Ionity taniej). Tak przynajmniej było 3 lata temu z moim poprzednim ID.3, nie wiem jak jest teraz z VW. WeCharge ma rzeczywiście spore pokrycie porównywalne z Shell Recharge lub Octopus Elecroverse.

Powiedz do czego Ci ta karta ma być potrzebna?
Pytałem, karty WeCharge obecnie już nie dają, ale oczywiście można sobie zamówić, co w sumie na to samo wychodzi.
Ładowanie na publicznych ładowarkach będzie mi potrzebne tylko podczas wyjazdów urlopowych, na co dzień będzie PV.
A na wyjazdach na pierwszym miejscu będzie wygoda, a cena na drugim. Myślę, że WeCharge się tutaj sprawdzi. A jak jeszcze na Ionity zadziała mi Plug&Charge to już będzie super.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Ładowanie na publicznych ładowarkach będzie mi potrzebne tylko podczas wyjazdów urlopowych, na co dzień będzie PV.

Zależy gdzie na te urlopy będziesz jeździł.
Poza Polską cenowo na dzisiaj nie do pobicia są Superchargery Tesli (niestety żadne z nich nie są dostępne - na razie - w PL dla kierowców nie Tesli). EnBW jest właściwie najdroższą siecią w Niemczech.

A WeCharge to nic innego jak Elli więc ceny są tutaj:


Jak już dostaniesz ID, w apce będziesz mógł zamówić karte WeCharge i wybrać typ taryfy, ale pewnie bedą podobne o ile nie identyczne jak Elli.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Zależy gdzie na te urlopy będziesz jeździł.
Poza Polską cenowo na dzisiaj nie do pobicia są Superchargery Tesli

Zależy, gdzie będziesz jeździł :).

Na Słowacji, pakiet ZSE Drive Road Safe (24.90 EUR za 100 kWh) bije na głowę wszystko co ja znałem do tej pory, włącznie z SuC. Wychodzi 0.249 EUR/kWh (1.08 PLN/kWh).

Ilekroć przejeżdżam prze Słowację, to korzystam z ZSE Drive.
 

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Te
Zależy, gdzie będziesz jeździł :).

Na Słowacji, pakiet ZSE Drive Road Safe (24.90 EUR za 100 kWh) bije na głowę wszystko co ja znałem do tej pory, włącznie z SuC. Wychodzi 0.249 EUR/kWh (1.08 PLN/kWh).

Ilekroć przejeżdżam prze Słowację, to korzystam z ZSE Drive.
Ten pakiet to na miesiąc kalendarzowy?
Można go włączyć pierwszego dnia miesiąca, albo ostatniego dnia poprzedniego miesiąca?
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Ten pakiet to na miesiąc kalendarzowy?
Można go włączyć pierwszego dnia miesiąca, albo ostatniego dnia poprzedniego miesiąca?
Tak. Na miesiąc kalendarzowy. Ważny od 1 dnia następnego miesiąca. Czyli jak się włączy teraz w maju to będzie działać od 1 czerwca. Jak nie potrzebny w lipcu, to przed końcem czerwca trzeba wyłączyć, bo się automatycznie odnawia.
 
Top