LR i Performance normalnie przy lekkiej jeździe używa głównie jednej osi, dopiero przy pierwszym wiekszym zerwaniu przeczpności przełacza się w tryb śniegowy i wtedy nawet przy lekkiej jeździe używa zarówno do jazdy i rekuperacji 2 osi. Polecam po wyruszeniu przy małej prędkości wcisnąć mocniej pedał przyspieszenia żeby koła zabuksowały, wtedy odrazu przełączy sie w ten tryb śniegowy. s3xy buttons jeszcze pozwala to zauważyć czy auto używa 2 inwerterów czy jednego.
Polecam też włączenie dodatkowo opcji "ruszanie na śliskim" czy jakoś tak i jazda w trybie chill. No i pozostaje nauka operowania pedałem. Waro 3-7 dni sie przemęczyć. Moim zdaniem w śniegu nawet bezpieczniej bo jednak rekuperacja jest słabsza niż hamulce. Tryb chill wygładza input więc nawet jak zdejmiemy nogę to rekuperacja wchodzi płynnie. Jazda bez rekuperacji (0%) jest jak jazda spaliniakiem na luzie a nawet bardziej bo jeszcze troszke wolniej zwalnia, wydaje się że toczy się w nieskończoność. Można sobie przetestowac włączając neutralny w trakcie jazdy.