grzywek
Zadomawiam się
Podróżował ktoś z rowerami w TM3? Z tego co ustaliłem do bagażnika przy złożonym siedzeniu da się wcisnąć jeden rower i dwa przy maksymalnym upychaniu. Niezbyt ergonomiczne w podróży i chyba trochę niebezpieczne dla wnętrza.
Inne opcje:
1. Mimo braku w konfiguratorze, jest możliwość instalacji haku w salonie w koszcie 6500 zł. Da się to zrobić tylko w momencie odbioru samochodu. Nie ukrywam - za połowę tej ceny bym się nie zastanawiał. Pewnie przy ewentualnej sprzedaży auta w przyszłości może to być atut i część tych pieniędzy jest zatem do odzyskania.
2. Oryginalny bagażnik Tesli za ok. 1600 zł + uchwyt rowerowy. Większe zużycie energii niż w bagażniku "na hak". Nie wiem czy da się go łatwo zakładać i montować samemu żeby nie jeździć z belkami na co dzień. Wyczytałem, że przy montażu trzeba uważać na szybę i lepiej robić to w salonie.
shop.tesla.com
3. Bagażnik na przyssawki ok. 700-1000 zł. Można go umieścić nieco z tyłu samochodu zmniejszając trochę opór powietrza. Wydaje mi się dość sensownym rozwiązaniem.
Inne opcje:
1. Mimo braku w konfiguratorze, jest możliwość instalacji haku w salonie w koszcie 6500 zł. Da się to zrobić tylko w momencie odbioru samochodu. Nie ukrywam - za połowę tej ceny bym się nie zastanawiał. Pewnie przy ewentualnej sprzedaży auta w przyszłości może to być atut i część tych pieniędzy jest zatem do odzyskania.
2. Oryginalny bagażnik Tesli za ok. 1600 zł + uchwyt rowerowy. Większe zużycie energii niż w bagażniku "na hak". Nie wiem czy da się go łatwo zakładać i montować samemu żeby nie jeździć z belkami na co dzień. Wyczytałem, że przy montażu trzeba uważać na szybę i lepiej robić to w salonie.

Model 3 Roof Rack
The Model 3 Roof Rack was designed and engineered from the ground up for maximum aerodynamic efficiency, minimal interior noise and impact to range. The ultra-sleek attachment mechanism makes for easy installation at home while blending in seamlessly. The aluminum cross bars on the roof rack...
3. Bagażnik na przyssawki ok. 700-1000 zł. Można go umieścić nieco z tyłu samochodu zmniejszając trochę opór powietrza. Wydaje mi się dość sensownym rozwiązaniem.
Last edited: