różne obserwacje po kilku tygodniach z ID.3

Famkot

Zadomawiam się
jak to mówią LUZ :) to nie jest koniec świata, zresztą akurat temp. ustawiam raczej na jakieś tam 21 stopni i tyle. Poza tym teraz częściej jeżdżę i powoli wszystko się układa.
Swoją drogą pewnie zrobią opcje dokupienia takiego sterowania głosem za jakieś tam pieniądze kiedyś. Jak już się pozbierają z aktualizacjami.
Sterowanie głosem jest dostepne tylko dla dwustrefowej klimy. Jesli masz jednostrefową to nie umie nią sterować:)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Nie wiem jak często mieszacie temperaturą w aucie, ale ja osobiście bym o to nie kruszył kopii. Faktem jest że czasem wyłączę audio zamiast zmienić temperaturę, ale nie odkryłem, na usprawiedliwienie dodam że też nie poszukiwałem intensywnie, jak zrobić wyciszenie gdy osoba obok korzysta z telefonu.
W TM3 ciagle zmieniasz… ona ma cos nie teges i czesto ske zmienia.
 

solik

Pionier e-mobilności
Nie wiem czy to wlasciwy watek ale innego nie znalazlem :D

Jezdzilem ID3 wersja Pro Performance, przyznam ze mi sie spodobalo. Widac, ze nie jest to przerobiony Golf tylko auto zrobione od podstaw. Jest dosyc dobrze wyciszone (aczkolwiek auta elektryczne z grupy PSA troche lepiej - moze kwestia ze tutaj mamy akwarium) i zawieszenie to dobry kompromis miedzy tlumieniem nierownosci a trzymaniem sie drogi.

Poczatkowe zrazenie "plastikowoscia" wnetrza ustalo gdy zobaczylem wersje z bialym wnetrzem - wtedy raczki drzwi nie sa w piano black a kierownica i obszar wokol rowniez jest bialy i skutecznie odciaga to uwage od plastikowego wnetrza.

Najgorsza w tym wszystkim jest cena - rabat wiekszy niz 3,5% raczej niemozliwy i z optymalnym wyposazeniem (np swiatla adaptacyjne IQ Led) mamy 180k brutto.. a Tesla 3 SR+ to 199 tys :(

W kazdym razie porownujac bezposrednio do e-Niro 64kw wolalbym ID3 - ma naped na tyl a nie na przod jak w Niro (mielenie kolami), wnetrze rowniez jest nowoczesniejsze jak i bryla z zewnatrz - strasznie zwraca na siebie uwage nawet w kolorze bialej perly. Zuzycie energii w Krakowie wyszlo 13,5 kwh (srednia z 35 km) przy zabawie z pedalem gazu.

Byla to edycja srodkowa - bodajze pojemnosc baterii 58kwh.
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Chyba znowu VW ma kłopot z serwerami
 

vwir

Pionier e-mobilności
Nie wiem czy to wlasciwy watek ale innego nie znalazlem :D

Jezdzilem ID3 wersja Pro Performance, przyznam ze mi sie spodobalo. Widac, ze nie jest to przerobiony Golf tylko auto zrobione od podstaw. Jest dosyc dobrze wyciszone (aczkolwiek auta elektryczne z grupy PSA troche lepiej - moze kwestia ze tutaj mamy akwarium) i zawieszenie to dobry kompromis miedzy tlumieniem nierownosci a trzymaniem sie drogi.

Poczatkowe zrazenie "plastikowoscia" wnetrza ustalo gdy zobaczylem wersje z bialym wnetrzem - wtedy raczki drzwi nie sa w piano black a kierownica i obszar wokol rowniez jest bialy i skutecznie odciaga to uwage od plastikowego wnetrza.

Najgorsza w tym wszystkim jest cena - rabat wiekszy niz 3,5% raczej niemozliwy i z optymalnym wyposazeniem (np swiatla adaptacyjne IQ Led) mamy 180k brutto.. a Tesla 3 SR+ to 199 tys :(

W kazdym razie porownujac bezposrednio do e-Niro 64kw wolalbym ID3 - ma naped na tyl a nie na przod jak w Niro (mielenie kolami), wnetrze rowniez jest nowoczesniejsze jak i bryla z zewnatrz - strasznie zwraca na siebie uwage nawet w kolorze bialej perly. Zuzycie energii w Krakowie wyszlo 13,5 kwh (srednia z 35 km) przy zabawie z pedalem gazu.

Byla to edycja srodkowa - bodajze pojemnosc baterii 58kwh.
Porównaj jeszcze z ID.4 (też wychodzi za ok. 180 z baterią 52kWh, a ma zdecydowanie mniej plastikowe wnętrze). A jeśli nie chcesz SUVa to zerknij na cuprę.
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Nie wiem czy to wlasciwy watek ale innego nie znalazlem :D

Jezdzilem ID3 wersja Pro Performance, przyznam ze mi sie spodobalo. Widac, ze nie jest to przerobiony Golf tylko auto zrobione od podstaw. Jest dosyc dobrze wyciszone (aczkolwiek auta elektryczne z grupy PSA troche lepiej - moze kwestia ze tutaj mamy akwarium) i zawieszenie to dobry kompromis miedzy tlumieniem nierownosci a trzymaniem sie drogi.

Poczatkowe zrazenie "plastikowoscia" wnetrza ustalo gdy zobaczylem wersje z bialym wnetrzem - wtedy raczki drzwi nie sa w piano black a kierownica i obszar wokol rowniez jest bialy i skutecznie odciaga to uwage od plastikowego wnetrza.

Najgorsza w tym wszystkim jest cena - rabat wiekszy niz 3,5% raczej niemozliwy i z optymalnym wyposazeniem (np swiatla adaptacyjne IQ Led) mamy 180k brutto.. a Tesla 3 SR+ to 199 tys :(

W kazdym razie porownujac bezposrednio do e-Niro 64kw wolalbym ID3 - ma naped na tyl a nie na przod jak w Niro (mielenie kolami), wnetrze rowniez jest nowoczesniejsze jak i bryla z zewnatrz - strasznie zwraca na siebie uwage nawet w kolorze bialej perly. Zuzycie energii w Krakowie wyszlo 13,5 kwh (srednia z 35 km) przy zabawie z pedalem gazu.

Byla to edycja srodkowa - bodajze pojemnosc baterii 58kwh.
Kolega wynegocjował rabat z 170ty na 150tys, 204KM, 58kWh białe wnętrze skóry, światła matrixowe itp.

Moim zdaniem ID3 jest rewelacyjny i napęd VW jest naprawdę bardzo zaawansowany, ja kupiłem TM3 SR+ dlatego, że jeszcze przed ogłoszeniem programu dopłat postanowiłem, że jeśli Tesla się będzie kwalifikować to ją wezmę ale tak to miałem już zamówiony ID.3 na sobotę miałem jechać podpisać dokumenty a piątek ogłosili limity dopłat...

Moim zdaniem ID.4 jest zawolny/ciężki w każdej wersji oprócz GTX chyba, że komuś już tak bardzo na przyspieszeniu nie zależy.

 

planzero

Fachowiec
gratulujemy koledze a Tobie TM3 ;) Ja mam tylko najtańszego pure performance, ale mnie dalej cieszy. Ale apetyt rośnie i trochę bym chciał już coś co jeszcze bardziej wgniata w fotel ahahahaah
 

Szatan

Posiadacz elektryka
gratulujemy koledze a Tobie TM3 ;) Ja mam tylko najtańszego pure performance, ale mnie dalej cieszy. Ale apetyt rośnie i trochę bym chciał już coś co jeszcze bardziej wgniata w fotel ahahahaah
Masz na pewno ten sam silnik co wersja 204KM, kwestia czasu jak ktoś odblokuje 150KM na 204KM ale pewnie baterie będą bardziej dostawać przy mocy 204KM zamiast 150KM, jak się ogląda ten film Munro to jestem przekonany, że każdy zespół napędowy VW od 140KM do 204KW jest identyczny i tylko softwarem się różni.
 

planzero

Fachowiec
Masz na pewno ten sam silnik co wersja 204KM, kwestia czasu jak ktoś odblokuje 150KM na 204KM ale pewnie baterie będą bardziej dostawać przy mocy 204KM zamiast 150KM, jak się ogląda ten film Munro to jestem przekonany, że każdy zespół napędowy VW od 140KM do 204KW jest identyczny i tylko softwarem się różni.
tak, wiem. Ale jednak nie ma czarów i większa moc oraz jej wykorzystywanie nie jest za darmo - bateria szybciej się rozładuje :) ale bym chciał mieć na życzenie opcję TURBO - jak czasem sam sobie jadę bez rodziny ;)
 
Top