Nie wiem czy to wlasciwy watek ale innego nie znalazlem
Jezdzilem ID3 wersja Pro Performance, przyznam ze mi sie spodobalo. Widac, ze nie jest to przerobiony Golf tylko auto zrobione od podstaw. Jest dosyc dobrze wyciszone (aczkolwiek auta elektryczne z grupy PSA troche lepiej - moze kwestia ze tutaj mamy akwarium) i zawieszenie to dobry kompromis miedzy tlumieniem nierownosci a trzymaniem sie drogi.
Poczatkowe zrazenie "plastikowoscia" wnetrza ustalo gdy zobaczylem wersje z bialym wnetrzem - wtedy raczki drzwi nie sa w piano black a kierownica i obszar wokol rowniez jest bialy i skutecznie odciaga to uwage od plastikowego wnetrza.
Najgorsza w tym wszystkim jest cena - rabat wiekszy niz 3,5% raczej niemozliwy i z optymalnym wyposazeniem (np swiatla adaptacyjne IQ Led) mamy 180k brutto.. a Tesla 3 SR+ to 199 tys
W kazdym razie porownujac bezposrednio do e-Niro 64kw wolalbym ID3 - ma naped na tyl a nie na przod jak w Niro (mielenie kolami), wnetrze rowniez jest nowoczesniejsze jak i bryla z zewnatrz - strasznie zwraca na siebie uwage nawet w kolorze bialej perly. Zuzycie energii w Krakowie wyszlo 13,5 kwh (srednia z 35 km) przy zabawie z pedalem gazu.
Byla to edycja srodkowa - bodajze pojemnosc baterii 58kwh.