Rozszerzony Autopilot

gim-kg

Pionier e-mobilności
Zachowując większy dystans mniej smrodu również dzięki wlotowi powietrza pod frunkiem, a nie bezpośrednio na odsłoniętym podszybiu jak w spalinowych.
Ale wlot powietrza do kabiny jest tak jak w innych samochodach na podszybiu, a właściwie to pod klapą przedniego bagażnika.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jedni zakładają tam filtr a la hepa, ja założyłem tylko plastik z dziurkami przeciw liściom


Filtr-powietrza-samochodowy-wlot-powietrza-wymiana-filtra-dla-Tesla-Model-3-18-20.jpg
Model3-Tesla-osłona-wentylacyjna-przepływu-powietrza-tapicerka-Auto-dla-Tesla-Model-3-akcesori...jpg
Przep-ywu-powietrza-samochodu-Vent-filtr-wlotowy-dla-Tesla-Model-3-akcesoria-Model-trzy-Anti-B...jpg
 

Ciechan

Fachowiec
potestowałem trochę chiński ciężarek (dzięki Bronek) i muszę powiedzieć, że fajnie to działa - nie znosi nawet za bardzo na prawo w mieście (może dlatego, że ja zwykle trzymam kierownicę lewą ręką). Ani razu nie zamarudziło, za to z drugiej strony zbytnio tego nie czuć. Pytanie czy to nie niszczy trochę kierownicy? niby pasuje jak ulał, ale mam obawy czy nie zostanie ślad - podbijałeś to czymś od strony "skóry z selera i jarmużu"?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
E tam "letko" odciśnie ale kierownica Tesli to nie jest jakieś cudo. I wraca po pewnym czasie do pierwowzoru
Ja na ogół zakładam tylko w trasie i to podczas jazdy (mam już wprawę). Mnie lekko wkurza to ściąganie z tym, że AP w mieście wiadomo to znosi.
Dodam, że czasem w prawym długim łuku potrafi nie wyczuć ciężarka i zamiga niebieskim
 

Ciechan

Fachowiec
E tam "letko" odciśnie ale kierownica Tesli to nie jest jakieś cudo. I wraca po pewnym czasie do pierwowzoru
Ja na ogół zakładam tylko w trasie i to podczas jazdy (mam już wprawę). Mnie lekko wkurza to ściąganie z tym, że AP w mieście wiadomo to znosi.
Dodam, że czasem w prawym długim łuku potrafi nie wyczuć ciężarka i zamiga niebieskim
powinien mieć takie koło dwumasowe w sobie :D albo żyroskop - w zależności od wychyłu "dopalać" jeszcze ciąg ;))) a jak jest w tej pozycji neutralnej to po prostu co 15 sekund robić delikatny zamach ;)))

swoją drogą z ciekawostek - na Litwie woła o pyrgnięcie co 12 sekund, na Łotwie co 10 :)) nie sądziłem, że każdy kraj ma inne regulacje w tym zakresie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
W USA chyba co ok 40 sek Czasem mam bez i to bywało dziwne..
Pisaek w łożysko i będzie opór.
Dlatego nie trzeba ruszać kierownicą jak poprosi, wystarczy ją przyblokować palcem
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
E tam "letko" odciśnie ale kierownica Tesli to nie jest jakieś cudo. I wraca po pewnym czasie do pierwowzoru
Ja na ogół zakładam tylko w trasie i to podczas jazdy (mam już wprawę). Mnie lekko wkurza to ściąganie z tym, że AP w mieście wiadomo to znosi.
Dodam, że czasem w prawym długim łuku potrafi nie wyczuć ciężarka i zamiga niebieskim
Też zakładałem na poczatku tylko w trasy, ale zauwazylem, że lakier na ciężarku jest jednak troche chropowaty i drapie kiere przy sciaganiu/nakladaniu. Już wiecej nie zdejmuje. Siedzi na tyle sztywno, że sie nie porusza, wiec nie powinno drapać.
 
Top