Serwis Tesli w Ząbkach

Pawel

Zadomawiam się
Na wykopie pojawił się wpis o serwisie Tesli w Ząbkach i jak wygląda "dymanie" klienta na hajs przy diagnozie/wymianach.


Ma ktoś tu podobne opinie o tym serwisie?
 

Norbert

Posiadacz elektryka
Nie polecam z doświadczenia z jednym autem. Zgłoszone usterki w ramach GW nie są usuniętę. Dużo zniszczeń elementów auta...
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Na wykopie pojawił się wpis o serwisie Tesli w Ząbkach i jak wygląda "dymanie" klienta na hajs przy diagnozie/wymianach.


Ma ktoś tu podobne opinie o tym serwisie?

Nie wiem, jak jest z tą konkretną Teslą, ale Wykop to dziwna witryna, odradzam. Anonimowy człowiek, pierwszy post, nieznana historia auta, brak jakiegoś zdjęcia uwiarygadniającego, że faktycznie ma taki samochód, choćby z bliska. Dlaczego ten człowiek napisał to na Wykop, a nie do Auto Świata czy TVN-u? I jedno, i drugie medium ma udokumentowany zbiór historii, gdy pomogli lub przynajmniej próbowali pomóc.

Reasumując: moim zdaniem zamiast słuchać anonima lepiej spytać na Forum Elektrowozu, gdzie są ludzie, którzy a) mają Tesle, b) serwisowali je, c) nie są anonimowi.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
A ja mu wierze, serwis jest denny, kolega ostatnio byl i tez nie naprawili auta. Moze sam opisze tu.

O, chętnie poczytam i Panu uwierzę, bo Pana znam. Natomiast tam... za dużo luk, za dużo niedopowiedzeń.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
A ja mu wierze, serwis jest denny, kolega ostatnio byl i tez nie naprawili auta. Moze sam opisze tu.
Skoro zostałem wywołany do tablicy… nie mieszkam w Warszawie, a do serwisu mam ponad 500 km w jedną stronę. Dla mnie to praktycznie dwa dni w plecy, nie licząc kosztów. Ok, decydując się na zakup Tesli to liczyłem się z tym, że jest jeden serwis w Polsce, więc wizytę zaplanowałem prawie dwa miesiące wcześniej w aplikacji. Nawet już w marcu, po odbiorze samochodu pisałem do serwisu e-mail, gdyż z powodów zawodowych dopiero w sierpniu byłem w stanie podjechać. Dodatkowo tydzień przed wizytą wysłałem e-mail aby upewnić się że wszytko będzie zrobione. Zostawiłem samochód na dwa dni w serwisie, nie brałem zastępczego, więc mieli naprawdę wystarczająco dużo czasu aby to zrobić. Reasumując gniazdo ładowania mimo wcześniejszych zapewnień, nie zostało wymienione, a jedynie została poprawiona masa. Efekt taki, że dwa dni pózniej ten sam błąd powrócił i muszę pojechać jeszcze raz. Według serwisu, serwis mobilny nie wykonuje naprawy jak wymiana gniazda ładowania, mimo, że powiedziałem że były takie przypadki, są opisane tutaj na forum i nawet wysłałem im linka. Dwa kolejne elementy nie zostały wymienione gdyż nie było części zamiennych. Spasowanie elementów, które było zgłoszone w protokole zdawczo odbiorczym nie zostało poprawione. Kontakt jest praktycznie niemożliwy. Telefonów nikt nie odbiera, na maile praktycznie nie odpisują.
No nic jadę jeszcze raz i na pewno opiszę jak będzie... mam nadzieję, że lepiej.
 
Last edited:

Szatan

Posiadacz elektryka
Jak wygląda sytuacja z mobilnym serwisem, czy pokrywają całą Polskę? Autem będę jeździć po trójmieście więc do Warszawy mam kawałek drogi.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Skoro zostałem wywołany do tablicy… (...)

Dziękuję za ten głos, choć przykro mi to słyszeć. Na pewno warto nagłaśniać takie zdarzenia. Trzymam kciuki, żeby przy następnej wizycie się udało. Jako że płynie do mnie również trochę skarg na priv, przekażę je serwisowi.
 

Alex

Fachowiec
Rozumiem, że chodzi o oficjalny serwis Tesli ... w Warszawie (obok Marek) nie w Ząbkach jak w tytule?
 

Najnowsze dyskusje

Top