Serwis Warszawa

pmlody

Pionier e-mobilności
Jak obniża komuś cenę, zwiększa zasieg, Dadzą coś czego nie było, to jest ok. Ale w drugą stronę to już nie ok. Taka mentalnosc ludzi.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Jak obniża komuś cenę, zwiększa zasieg, Dadzą coś czego nie było, to jest ok. Ale w drugą stronę to już nie ok. Taka mentalnosc ludzi.
Cytując klasyka:
"Jeśli ktoś Kalemu zabrać krowy to jest zły uczynek.
Dobry, to jak Kali zabrać komuś krowy"
 

rawier

Posiadacz elektryka
Niby pojemność brutto się nie zmieni, lecz netto może. Były już chyba w Tesli przypadki, że update obciął zasięg.
Sama pojemność to umiarkowanie przydatna informacja. Nie wynika z niej na przykład krzywa ładowania lub zachowanie w niskich temperaturach.
Faktem jest, że lepiej by było wiedzieć co się kupuje. Gdyby Tesla miała taką fantazję, to mogła by zmienić baterie na, powiedzmy, kwasowe i nie byłoby to podstawą do anulowania zamówienia.
Z drugiej strony ja się cieszyłem że mam AMD na pokładzie mimo że wraz z nim Tesla zmniejszyła zasięg o kilkanaście km. W LR ostatnio też zasięg spadł do 602km. Ciekawe czym to jest spowodowane, bo po wprowadzeniu komputera z AMD zasięg podawany był ok 614km.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Z drugiej strony ja się cieszyłem że mam AMD na pokładzie mimo że wraz z nim Tesla zmniejszyła zasięg o kilkanaście km. W LR ostatnio też zasięg spadł do 602km. Ciekawe czym to jest spowodowane, bo po wprowadzeniu komputera z AMD zasięg podawany był ok 614km.
wystarczy że włożą baterie od innego producenta i masa się zmieni. dlatego przestali podawać pojemności
 

Vangass

Posiadacz elektryka
Pozytywnie zaskoczyła mnie obecność półki zasłaniająca bagażnik w TMY LR. Miało jej nie być, bo tylko w Performance, a tutaj BUM i jest! :)
A no właśnie, model LR w salonie miał półkę.... A RWD też ją teraz mają? Jeszcze przed zamówieniem podjadę do Ząbek ale może ktoś teges wie?
 
Update sytuacji, bo dziś nasza TM3P doczekała się serwisu. Auto zabrali na 9h (na fakturze czas pracy serwisu to 2h), stwierdzili, że wszystko działa poprawnie i auto nie wymaga naprawy. Tak więc, buczenie ogrzewania od temperatury 21°C w górę jest normalne. Drgania od tego ogrzewania wyczuwalne pod stopami są normalne. Włączanie się alarmu z trybu wartownika z powodu odpalenia ogrzewania z apki jest normalne. Świszczenie/cykanie podczas jazdy jest normalne. Aktualna moc nadmuchu w wysokości połowy mocy, która była przez pierwsze dwa tygodnie użytkowania samochodu jest normalna. Ale przynajmniej przeczytali prośbę o podładowanie auta (jesteśmy z Krakowa i chcieliśmy móc dojechać chociaż do Radomia) i podładowali... Równe 2% z 29 na 31... Przypominam, że serwis umawiany poczatkiem grudnia na początek stycznia przekładali nam dwa razy, za każdym razem o kolejny miesiąc.
 
Top