Serwis Warszawa

"Jeździć, obserwować"?
Dokładnie tak. Chociaż na plus jest to, że rzeczywiście Serwis zadzwonił dzisiaj do nas z wyjaśnieniem, jak obiecali, ale dokładnie to były słowa jakie padły: "Jeździć, obserwować, nagrywać i zgłaszać".
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dla tych co jeszcze nie byli i nie zgłaszali

Przeniesiono nam wizytę z Marca na Maj .
A właściwie to dotyczyła ona pierdół czyli peknietej farby na uczelniaczu na progu . Może regulacji lewych drzwi ? Bo ni sę wydaje ,że za słabo trzaskają w porównaniu do prawych i braku dywanika tylnego , który jest mi psu na budę . Ot tak sobie zamówiłem wizytę, ale mi przeszło .
Niemniej pro publico bono, cytuję tekst maila bo ON ROZWIEWA PEWNE PYTANIA O KOSZTY itp

Pierwotna data i godzina: 24 Marzec 2023 07:45
Nowa data i godzina: ... Maj 2023 .....(edit bo PODANO)​
Witaj, Monika,​
Termin Twojej wizyty serwisowej został przesunięty na 12 Maj 2023 07:30 w EU-PL-Warsaw-Radzyminska.​
W celu odbycia wizyty bezkontaktowo prosimy o skorzystanie z usługi quick-drop. Po przyjeździe otrzymasz instrukcje, gdzie zaparkować i bezpiecznie pozostawić samochód oraz kluczyki. Jeżeli zajdzie potrzeba rozmowy z naszym zespołem serwisowym, prosimy pamiętać o zachowaniu dystansu społecznego oraz stosowaniu innych zalecanych środków ostrożności, aby ograniczyć ryzyko potencjalnego zarażenia.​
Do zarządzania wizytą, m.in. aby dodać lub usunąć wątpliwości/usterki, należy użyć aplikacji Tesla. Prosimy pamiętać, że aplikacja zawiera najwcześniejszy dostępny termin wizyty.​
Szacowaną datę i czas odbioru będzie można sprawdzić w aplikacji po przybyciu do centrum serwisowego. W razie potrzeby zapewnimy samochód zastępczy.​
EU-PL-Warsaw-Radzyminska
334 Radzymińska
Ząbki, Mazowieckie 05-091
Godziny: od 07:00 AM do 02:30 PM

Nasz zespół może skontaktować się z Tobą przed wizytą w celu pozyskania dodatkowych informacji. Po przyjeździe przekażemy oczekiwaną datę odbioru samochodu za pośrednictwem aplikacji Tesla i zapewnimy samochód zastępczy, jeśli zajdzie taka potrzeba.​
Pytanie: Czy mogę zmienić termin?
Odpowiedź: Tak. W aplikacji Tesla można wyszukać aktualne informacje o dostępnych terminach wizyty. W przypadku awarii samochodu, przebicia opony lub blokady należy skontaktować się z Roadside Assistance.

Pytanie: A co, jeśli chcę zgłosić dodatkową wątpliwość/usterkę?
Odpowiedź: Należy skorzystać z aplikacji Tesla i dodać tę uwagę klikając przycisk „edytuj". Dodatkowe zmiany zgłaszane do ostatniej chwili uwzględnimy w miarę możliwości czasowych i dostępności zasobów.

Pytanie: Czy otrzymam szacowane koszty przed wizytą?
Odpowiedź: Oszacujemy koszt w oparciu o przekazane informacje przed wizytą. W przypadku napraw gwarancyjnych są one bezpłatne. Szacowany koszt może ulec zmianie w zależności od wykonanych prac.
W przypadku dodatkowych pytań odwiedź naszą stronę pomocy.

Z poważaniem
Zespół Tesli​
 

danielm

Pionier e-mobilności
Dla tych co jeszcze nie byli i nie zgłaszali

Przeniesiono nam wizytę z Marca na Maj .
A właściwie to dotyczyła ona pierdół czyli peknietej farby na uczelniaczu na progu . Może regulacji lewych drzwi ? Bo ni sę wydaje ,że za słabo trzaskają w porównaniu do prawych i braku dywanika tylnego , który jest mi psu na budę . Ot tak sobie zamówiłem wizytę, ale mi przeszło .
Niemniej pro publico bono, cytuję tekst maila bo ON ROZWIEWA PEWNE PYTANIA O KOSZTY itp
to jest z automatu ta sama wiadomość którą dostaje każdy, w dodatku nigdy nie wiesz czy coś uwzględnią na gwarancji czy nie, zwłaszcza jak zgłaszasz że chcesz hak a oni dopisują pompe ciepła za worek cebulionów
 

Bronek

Pionier e-mobilności
to jest z automatu ta sama wiadomość którą dostaje każdy, w dodatku nigdy nie wiesz czy coś uwzględnią na gwarancji czy nie, zwłaszcza jak zgłaszasz że chcesz hak a oni dopisują pompe ciepła za worek cebulionów
Wiem bo takie dostaję za każdym razem.
Natomiast , nie znam przypadku aby ktoś czy nawet ja, bo mi zrobiono coś czego nie chciałem płacił w ramach gwarancji .
Wyraźnie jest opis z mojej strony co wg mnie jest wadliwe lub do naprawy .
Potem oni piszą co chcą wymienić i jest specyfikacja .
Jak sie nie zgadzam to piszę via APK i robię scan wiadomości/konwersacji , bo znika, lub/też mail dla tego, by mieć dowód itp .

Znasz przypadek że ktoś zapłacił za coś czego nie chciał ?? Nawet jeśli zapłacił a potem się dziwił , to jakiś lekko niepełnosprytny gość ..
Z karty mi nie pobiorą bo mam blokadę na kwotę . Więc co do Sądu ?? A proszę bardzo .
 
Last edited:

danielm

Pionier e-mobilności
Wiem bo takie dostaję za każdym razem.
Natomiast , nie znam przypadku aby ktoś czy nawet ja, bo mi zrobiono coś czego nie chciałem płacił w ramach gwarancji .
Wyraźnie jest opis z mojej strony co wg mnie jest wadliwe lub do naprawy .
Potem oni piszą co chcą wymienić i jest specyfikacja .
Jak sie nie zgadzam to piszę via APK i robię scan wiadomości/konwersacji , bo znika, lub/też mail dla tego, by mieć dowód itp .

Znasz przypadek że ktoś zapłacił za coś czego nie chciał ?? Nawet jeśli zapłacił a potem się dziwił , to jakiś lekko niepełnosprytny gość ..
Z karty mi nie pobiorą bo mam blokadę na kwotę . Więc co do Sądu ?? A proszę bardzo .
ja poprosiłem o przegląd gwarancyjny bo auto 3,5 roku i chce wiedzieć co się psuje zanim gwarancja mi się skończy to mi odpłatnie wymienili filtry kabinowe i zalecili wymiane płynu hamulcowego w ciągu najbliższego roku :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
ok filtry i wycieraczki wiadomo, kwestia czy zapytali ? Pewnie nie ?
Ale też dziwiło ludzi gdy skasowali ok 160 zł za zakładanie zimówek w nówkach.
Cóż takie czasy , jak byl kryzys paliwowy to na stacjach nikt nie proponował umycia szyb czy sprawdzenia plynu
Male duperele , gorzej gdyby jw pompę ciepla za kasę wymienli w czasie gwarancji , lecz chyba tak nie było ?
 

danielm

Pionier e-mobilności
ok filtry i wycieraczki wiadomo, kwestia czy zapytali ? Pewnie nie ?
Ale też dziwiło ludzi gdy skasowali ok 160 zł za zakładanie zimówek w nówkach.
Cóż takie czasy , jak byl kryzys paliwowy to na stacjach nikt nie proponował umycia szyb czy sprawdzenia plynu
Male duperele , gorzej gdyby jw pompę ciepla za kasę wymienli w czasie gwarancji , lecz chyba tak nie było ?
nie zapytali ale nie marudziłem. bardziej marudziłem i marudze że wymienili mi kierunkowskazy, a że mam auto przedliftowe to dokleili do nich srebrne nakładki bo nowe kierunkowskazy są czarne. problem w tym że moje poprzednie kierunkowskazy były oklejone na czarno w ramach chrome delete więc mechanik po prostu mi mówi: zauważyłem że ma Pan oklejone te kierunkowskazy więc ich nie wyrzucałem tylko ma pan je w bagażniku. nosz kuwa mać, po co mi te chromy naklejali jak reszte auta mam chromedelete? :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A widzisz nr katalogowy i serwis wie lepiej .
Ja nie lubie tej taniochy czarnomodnej . Czarne owszem może być ale ma być lakier , szklo , ceramika,
Te plastiki to wersja budżetowa , ale akurat na życzenie...

To pikuś , syn ma czarną armaturę i zlewy , brodzik , wannę ...ostrzegalem , że na szmacie spędzą weekendy, jak ma to być to eleganckie .
Czarne wyszczpla fakt i wypada mieć na pogrzebie, tylko czyste auto świetnie wygląda .Miałem ostanio takiego Leafa , tragedia . Bialy brudas lepiej wygląda .
 

Najnowsze dyskusje

Top