lookash_c
Pionier e-mobilności
"Jeździć, obserwować"?Oooo i co dalej ? Jak tak można! Serwisie Tesli ocknij sie!
"Jeździć, obserwować"?Oooo i co dalej ? Jak tak można! Serwisie Tesli ocknij sie!
Dokładnie tak. Chociaż na plus jest to, że rzeczywiście Serwis zadzwonił dzisiaj do nas z wyjaśnieniem, jak obiecali, ale dokładnie to były słowa jakie padły: "Jeździć, obserwować, nagrywać i zgłaszać"."Jeździć, obserwować"?
Pierwotna data i godzina: 24 Marzec 2023 07:45
Nowa data i godzina: ... Maj 2023 .....(edit bo PODANO) Witaj, Monika, Termin Twojej wizyty serwisowej został przesunięty na 12 Maj 2023 07:30 w EU-PL-Warsaw-Radzyminska. W celu odbycia wizyty bezkontaktowo prosimy o skorzystanie z usługi quick-drop. Po przyjeździe otrzymasz instrukcje, gdzie zaparkować i bezpiecznie pozostawić samochód oraz kluczyki. Jeżeli zajdzie potrzeba rozmowy z naszym zespołem serwisowym, prosimy pamiętać o zachowaniu dystansu społecznego oraz stosowaniu innych zalecanych środków ostrożności, aby ograniczyć ryzyko potencjalnego zarażenia. Do zarządzania wizytą, m.in. aby dodać lub usunąć wątpliwości/usterki, należy użyć aplikacji Tesla. Prosimy pamiętać, że aplikacja zawiera najwcześniejszy dostępny termin wizyty. Szacowaną datę i czas odbioru będzie można sprawdzić w aplikacji po przybyciu do centrum serwisowego. W razie potrzeby zapewnimy samochód zastępczy. EU-PL-Warsaw-Radzyminska
334 Radzymińska
Ząbki, Mazowieckie 05-091
Godziny: od 07:00 AM do 02:30 PM
Nasz zespół może skontaktować się z Tobą przed wizytą w celu pozyskania dodatkowych informacji. Po przyjeździe przekażemy oczekiwaną datę odbioru samochodu za pośrednictwem aplikacji Tesla i zapewnimy samochód zastępczy, jeśli zajdzie taka potrzeba. Pytanie: Czy mogę zmienić termin?
Odpowiedź: Tak. W aplikacji Tesla można wyszukać aktualne informacje o dostępnych terminach wizyty. W przypadku awarii samochodu, przebicia opony lub blokady należy skontaktować się z Roadside Assistance.
Pytanie: A co, jeśli chcę zgłosić dodatkową wątpliwość/usterkę?
Odpowiedź: Należy skorzystać z aplikacji Tesla i dodać tę uwagę klikając przycisk „edytuj". Dodatkowe zmiany zgłaszane do ostatniej chwili uwzględnimy w miarę możliwości czasowych i dostępności zasobów.
Pytanie: Czy otrzymam szacowane koszty przed wizytą?
Odpowiedź: Oszacujemy koszt w oparciu o przekazane informacje przed wizytą. W przypadku napraw gwarancyjnych są one bezpłatne. Szacowany koszt może ulec zmianie w zależności od wykonanych prac.
to jest z automatu ta sama wiadomość którą dostaje każdy, w dodatku nigdy nie wiesz czy coś uwzględnią na gwarancji czy nie, zwłaszcza jak zgłaszasz że chcesz hak a oni dopisują pompe ciepła za worek cebulionówDla tych co jeszcze nie byli i nie zgłaszali
Przeniesiono nam wizytę z Marca na Maj .
A właściwie to dotyczyła ona pierdół czyli peknietej farby na uczelniaczu na progu . Może regulacji lewych drzwi ? Bo ni sę wydaje ,że za słabo trzaskają w porównaniu do prawych i braku dywanika tylnego , który jest mi psu na budę . Ot tak sobie zamówiłem wizytę, ale mi przeszło .
Niemniej pro publico bono, cytuję tekst maila bo ON ROZWIEWA PEWNE PYTANIA O KOSZTY itp
Wiem bo takie dostaję za każdym razem.to jest z automatu ta sama wiadomość którą dostaje każdy, w dodatku nigdy nie wiesz czy coś uwzględnią na gwarancji czy nie, zwłaszcza jak zgłaszasz że chcesz hak a oni dopisują pompe ciepła za worek cebulionów
ja poprosiłem o przegląd gwarancyjny bo auto 3,5 roku i chce wiedzieć co się psuje zanim gwarancja mi się skończy to mi odpłatnie wymienili filtry kabinowe i zalecili wymiane płynu hamulcowego w ciągu najbliższego rokuWiem bo takie dostaję za każdym razem.
Natomiast , nie znam przypadku aby ktoś czy nawet ja, bo mi zrobiono coś czego nie chciałem płacił w ramach gwarancji .
Wyraźnie jest opis z mojej strony co wg mnie jest wadliwe lub do naprawy .
Potem oni piszą co chcą wymienić i jest specyfikacja .
Jak sie nie zgadzam to piszę via APK i robię scan wiadomości/konwersacji , bo znika, lub/też mail dla tego, by mieć dowód itp .
Znasz przypadek że ktoś zapłacił za coś czego nie chciał ?? Nawet jeśli zapłacił a potem się dziwił , to jakiś lekko niepełnosprytny gość ..
Z karty mi nie pobiorą bo mam blokadę na kwotę . Więc co do Sądu ?? A proszę bardzo .
nie zapytali ale nie marudziłem. bardziej marudziłem i marudze że wymienili mi kierunkowskazy, a że mam auto przedliftowe to dokleili do nich srebrne nakładki bo nowe kierunkowskazy są czarne. problem w tym że moje poprzednie kierunkowskazy były oklejone na czarno w ramach chrome delete więc mechanik po prostu mi mówi: zauważyłem że ma Pan oklejone te kierunkowskazy więc ich nie wyrzucałem tylko ma pan je w bagażniku. nosz kuwa mać, po co mi te chromy naklejali jak reszte auta mam chromedelete?ok filtry i wycieraczki wiadomo, kwestia czy zapytali ? Pewnie nie ?
Ale też dziwiło ludzi gdy skasowali ok 160 zł za zakładanie zimówek w nówkach.
Cóż takie czasy , jak byl kryzys paliwowy to na stacjach nikt nie proponował umycia szyb czy sprawdzenia plynu
Male duperele , gorzej gdyby jw pompę ciepla za kasę wymienli w czasie gwarancji , lecz chyba tak nie było ?